2013年9月24日

警告!車上有貼紙!

「爸爸,我唔鐘意呢㗎車。」

「吓?點解呀?」


到底這架小巴有甚麼問題… 莫非他看到一些我看不到的東西…?

當我追問之下,他解釋說:「因為(行人通道)上面有張 Mater 嘅貼紙。」

「吓?!咁您都記得?!」

上車之後,果然讓我見到地上有一張貼紙!


我都記得他曾經投訴過某架小巴上的貼紙。但我沒想到他竟然這麼在意,把這架小巴列入「黑名單」。他的選擇性貼紙恐懼症,到底會維持到幾時呢?


~ Lindberg



4 則留言:

  1. 咦, 原來個恐懼症仲係到架...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    好咗啲㗎啦。起碼肯買旗…

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    下....JAYSON好記性啊,仲記得啊.

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    好記唔記…

    回覆刪除