2013年9月2日

女朋友?!

上次和戰隊一起到數碼港的「We嘩 ! 充氣嘉年華」,兩個怪獸姨姨追著 Jayson 問:

「Jayson,你有冇女朋友呀?」

「…」Jayson 没有作聲。

「講嚟聽下啦!」二人不停追問。

「…」他繼續裝沒聽到,左耳入右耳出。

「Eason 同 Anson 都有女朋友喎,您呢?」二人把自己的兒子也出賣了。

Jayson 終於不抵其烦,在兩個怪獸姨姨的耳邊說了一個名字。之後兩個怪獸姨姨興高采烈的跟我說,原來 Jayson 有女朋友呀!


「XXXXX?!」我半帶驚喜地說。(因為 Jayson 媽的關系,本網址有機會讓一些 Jayson 幼稚園同學的家長瀏覽,所以絕對不能出名。

那個女孩子是 Jayson 的同學。當然,他們只是普通同學關系。很少聽過他們會有甚麼交流,學校的照片中,更加未曾見過他們的合照。加上女孩子比較成熟,又怎會喜歡跟傻瓜 Jayson 玩呢。但我可以非常肯定,我的這個傻瓜對人有特別感覺。自從 K2 的時候開始,我在一次偶然的機會下,從他口中發現有這個女孩子。而每當我提及她的時候,Jayson 都表現得非常不同。見到他會暗地裡喜歡別人,我們心中也有一點甜絲絲的感覺…

而重點是,我們也很喜歡這個女孩子。如果 Jayson 喜歡這類型的女孩子,我相信我們的晚年應該會很好過。這位女孩給我們的印象,是非常溫柔和聰明。除此之外,更可以用八個字去形容:「賢良淑德、孝順翁姑」。還記得有一次同學生日會中,臨走時,這個女孩走到 Jayson 媽的面前,對她說:「Jayson 媽咪 Bye Bye」。由於 Jayson 媽之前甚少在學校露面,Jayson 當時又不在她身邊,而這位女孩子竟然會認得她,Jayson 媽開心了足足一個星期。旁人不知道,以為是新奶奶喝過了新袍茶。真的晚上發夢也會笑了出來。

Jayson,您的方向非常正確!加油呀!爸爸媽媽能否安享晚年就靠您了!


~ Lindberg



16 則留言:

  1. mag (馬姬)上午8:00

    咁快人細鬼大喇~ XDD
    btw...「賢良淑德」唔等於"孝順翁姑"架啵~ XDD

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    我覺得佢都係「孝順翁姑」嘅類型。改一改先。唔該哂!哈哈…

    回覆刪除
  3. 哈哈哈!恭喜定先!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    到時飲多杯!哈哈哈哈哈哈…

    回覆刪除
  5. Hahaha~~~ 咁快諗到咁長遠!?

    其實佢地咁細個...識唔識呢啲嘢㗎?

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    都係因為變態白雪同 Eason 媽囉!見到父母一對對,我估都明白呱…

    回覆刪除
  7. 乜我有問過咩果日????我問問我partner先!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘩!妳個失憶症呀!

    回覆刪除
  9. 恭喜 ^-^

    宜家係咪同一間小學呢?

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    好可惜唔係啦… 我都好想見多佢幾面。

    回覆刪除
  11. wingwing上午8:00

    好新抱啊, 咁快認得奶奶啊. 真係賢淑啊.

    JAYSON 之後有無機會再見到個女仔呢?

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    睇怕都冇機會啦。嗚嗚嗚…

    回覆刪除
  13. QQ 媽咪上午8:00

    哈哈~ 而家D 小朋友人細鬼大,有小女朋友都唔出奇﹗所謂“好仔不如好心抱”,第日女朋友如果係“賢良淑德、孝順翁姑”當然係bonus ﹗Jayson 加把勁啦﹗

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    我相信 Bertin 會叻啲。呵呵呵呵… 我哋食粥食飯定冇得食都係靠阿仔啦!

    回覆刪除
  15. 莎莉蛋糕上午8:00

    哈哈, 恭喜老爺奶奶!! 小天3個月時已經幫佢搵左老婆仔同女朋友, 條友仔成日到處留情....

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    洗唔洗咁快手呀…?!

    回覆刪除