2013年9月18日

我要錫您一千萬啖

某一天,當完了《童盟》拍攝,攝影師笑說 Jayson 錫了 哲哲一啖。因為我們經常錫 Jayson,我更揚言要錫他「一千萬啖」,所以他有時也自然會去錫別人,以表善意。


問題是如果其他小朋友不喜歡的話,那就不太好了。如果那是女孩子,我們就更加不知如何面對對方的家長。於是,這晚臨睡覺之前,我們便向 Jayson 解釋,除了家人之外,除非經過對方或我們的許可,其他人就不可以亂錫。

「咁婆婆呢?」Jayson 問。

「婆婆當然算係 family 啦,咁就錫得。」我回答說。

「咁契爺呢?」Jayson 問。

「契爺都算係 family,當然錫得啦。」我回答說。

「咁您又唔錫佢?」

「…」我無言以對。三個字立即浮現在腦海:斷…背…山!額角一滴滴的冷汗,不停流出來。

「咁您又唔錫契媽?」Jayson 繼續追問。

「唔得!!!女孩子更加唔可以亂錫!」

「咁頭先您又話得?」

「我係話您得啫,我唔錫得㗎!快啲瞓覺!您睇下幾多點!」又是轉換話題的時候了…


~ Lindberg

10 則留言:

  1. Christine上午8:00

    WAKAKA...仲諗住你有咩好答案添..原來都係轉移視線 XDD

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    今次…冇。掛住標冷汗…

    回覆刪除
  3. 哇卡卡~~~

    JAYSON真係醒既JET!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    這是遺傳的…

    回覆刪除
  5. wingwing上午8:00

    JAYSON 真係好醒啊, 少D轉數都唔得啊,

    你咪解釋小朋友可以錫自己的家人,是小朋友專利啊.

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁又係喎!

    回覆刪除
  7. 哈哈笑死我...
    不過都好彩Jayson知道你無錫我... 諗起都打冷振...

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    啋…!

    回覆刪除
  9. 嘩哈哈哈哈!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    回覆刪除