2009年8月3日

二十一個月報告

「爸爸,我今個月嘅狀態點呀?等我壓多幾下腿先…」

「您?起初就真係幾攞命,後尾就好啲啦。」


二十一個月,除了最後一天竟然要在醫院中渡過之外,都可算是愉快的一個月。
體重:26.5 磅
身高:85 厘米
發展報告:
因為開始有主見卻表達能力不足,很多小朋友都會踏進「惡搞二歲症候群(Terrible Twos)」。Jayson 的 T2 表現有:
  • 不停說:「唔愛」
  • 突然發爛
  • 掉東西。絕招:橫掃千軍!
  • 發足狂奔入房,然後倒在床上哭…(超搞笑)
對付 T2,以我們的經驗,就只有耐性。例如由得他發爛,或慢慢理解他的需要,然後去滿足他。只要有耐性,加上處理恰當,就可以跟 T2 說一聲:「Hasta la vista, baby…」(很爛…)
Jayson 的運動神經還還是比較差。但語言上的進步還算不錯。正因為表達能力好了一點,T2 的問題亦有點改善。一句句完整的句子,雖然可能只有父母才聽得懂,但都算是不錯的進步。小朋友學說話時,切忌太過在意音準。否則如果小朋友感到錯敗,可能會放棄嘗試,那就得不嘗失了。

如廁訓練尚算成功。起初是按時按候叫他小便,之後他就會自己叫。雖然有時會掛住玩,按不住而弄濕褲仔,但大多數時候都會叫「Wee…Wee…」。去飲茶時也會到廁所方便。不過有時見廁所不太衛生,我們也不太願意帶他去。但為了養成良好習慣,我會提議帶一個水杯。入到廁格後,叫他小便到水杯中。

另一方面,Jayson 是一個很有規律的人。每朝都是幹著同一件公事。而其他東西也是差不多,所以他的需要都比較容易捉摸。

曾經也擔心過會慢慢變成了一個電視迷…

「唔好阻住本大爺睇電視!」


但我覺得只要拿出耐性,不停讓小朋友接觸其他東西,間中看看電視也無防。

住院期間,我跟 Jayson 看了幾集《米奇妙妙屋》。因為家中沒有 442,公公會錄影無線電視(星期六早上)播放的這個節目給 Jayson 看。當見到那些卡通人物時,Jayson 會大叫:「米奇… 高飛… 鴨鴨………」。而我亦終於知道「搖著頭說開心」是從那裡來,原來每集的結尾,米奇都會跳一隻開心舞。哈哈…

最後,我發覺他跟我很相似,都是一個比較害羞的人。在我們面前,他會很有男子氣蓋,大大聲地說話,例如:「粟米!」、「姐姐!」、「米奇!」。但當在其他陌生人面前,就有如一隻鵪鶉一樣,說話比蚊滋還要細聲。唉…



~ Lindberg

33 則留言:

  1. Jayson比較內歛嘛~斯斯文文咁咪幾好!
    果招 '發足狂奔入房,然後倒在床上哭…' 諗下都想笑~ Jayson真可愛! XDDD

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    成個女仔咁!激死!

    回覆刪除
  3. jayson平時都係咁攤法睇電視法?! 好識嘆丫~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    當然唔係啦!相信係公公玩野啫。哈哈哈…

    回覆刪除
  5. 足狂奔入房,然後倒在床上哭…齋諗都好笑!

    jayson愈大要愈健康呀!!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝姑姑!

    回覆刪除
  7. 「當在其他陌生人面前一隻鵪鶉一樣,說話比蚊滋還要細聲。」

    哈哈,jayson仔要表現斯文既一面比人睇丫嘛~咁先留到個好印象比d女仔架~^^~

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    點解我唔覺得自己有俾好印象俾人嘅?

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    別客氣。

    回覆刪除
  10. 大大隻大脾仔..哈哈!

    回覆刪除
  11. 爬唔爬到牀呀?

    Jayson响屋企man D喎!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔準流口水!

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00



    爬唔到。得個樣。哈哈哈…

    回覆刪除
  14. 貓比斯上午8:00

    哈~Jayson 真係好似大爺咁噃~p.s.個大脾仔好好肉啊!!!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔準流口水呀!

    回覆刪除
  16. 哇~~~你個仔隻大脾~~好麥兜下woo!!!呵呵

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳都真係幾鐘意麥兜喎。

    回覆刪除
  18. brfamily2008上午8:00

    我發覺他跟我很相似,都是一個比較害羞的人。....... 你係咁架咩~~~ xdxdxd

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00



    可能妳認識我唔係咁耐。其實我係一個好內斂嘅人。嘻嘻…

    回覆刪除
  20. 照顧小朋友真係一門高深學問.

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00



    係㗎!

    回覆刪除
  22. Jayson大爺睇電視張相好正呀,個樣好認真好專注,辦緊大事個樣確實係唔同D。

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00



    洗乜講!哈哈哈哈哈…

    回覆刪除
  24. 小魔怪上午8:00

    大脾仔好好肉呀... 個姿勢好型啊... haha

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘻嘻… 好好味㗎!

    回覆刪除
  26. 櫻杏子上午8:00

    俾jayson個大爺look 笑屎我喇~~ XDDDDD!
    觀乎呢個報告,jayson發展唔錯喎真係!!!

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00



    一切正常都可以飲得杯落啦。

    回覆刪除
  28. 哈哈, 最尾果段好搞笑, 男仔怕怕羞羞先殺食呀~
    jayson要同哲哲多點交流先得, 哲哲就四肢發達, 講野就...弱左少少, 可以學到jayson一半就好囉

    回覆刪除
  29. Jojit Au Yeung上午8:00



    點解我唔覺得自己殺食嘅?
    哲哲仲細。加油呀!

    回覆刪除
  30. QQ 媽咪上午8:00

    “發足狂奔入房,然後倒在床上哭…”哈哈。。。好攪笑呀﹐下次有機會錄低佢﹐第日Jayson 大個俾佢睇番至得﹗

    回覆刪除
  31. Jojit Au Yeung上午8:00



    好難捕捉呀!哈哈…

    回覆刪除
  32. Emilili上午8:00

    "當在其他陌生人面前,就有如一隻鵪鶉一樣,說話比蚊滋還要細聲。" ...
    我都知jayson 係既, 但係你嘛... @.@

    回覆刪除
  33. Jojit Au Yeung上午8:00



    差唔多啫…

    回覆刪除