2008年10月20日

影證件相

「做咩呀,媽媽?」

「幫您影證件相去報學校呀。人地 Anson 已經影咗啦。您爸爸懶到死,成日都唔做野。要影得醒醒目目㗎!」


「醒目?咁我要扮孫悟空!」

「唔准呀!要正經啲呀。」


「要做個醒目樣,即係點呀?」


「好苦惱呀…」


「吹個口水波調節一下心情先…」


「咁樣得唔得呀?」

「咁叫做鬼靈精。要望住鏡頭呀!」


「咁又太精靈喎。」


最後:

「媽媽,咁樣收貨未呀?」

「Good take!收工!」


上面留多出來的位置,剪了下來便剛剛好成為一張證件相。不需其他後期處理,迎合我慣常的攝影原則(懶)。哈哈哈…



~ Lindberg

44 則留言:

  1. 路人丙 G in Ottawa上午8:00

    「好苦腦呀…」

    Lesile的無心睡眠中,「腦交戰」的舞步呀
    「咁叫做鬼靈精。要望住鏡頭呀!」

    好淋死啲ee的表情

    回覆刪除
  2. d 頭髮好長呀!哈哈哈好可愛呀我侄仔. :)

    回覆刪除
  3. 路人丙 G in Ottawa上午8:00

    想用你呢輯相做wallpaper?

    回覆刪除
  4. 飛天火羽上午8:00

    Lin兄是苦惱, 不是苦腦
    我好鍾意口水波一張, 好像少男偶像~

    不過鬼精靈一張好強~~

    是時候讓我成為Jayson粉絲俱樂部的北美會長~~~

    回覆刪除
  5. Chloe 媽上午8:00

    咁早報學校? playgroup 定係 n1 呀? 無試過pg 要交相wor...

    回覆刪除
  6. 櫻杏子上午8:00

    haha! Jayson真係好鬼馬!佢個樣都幾b喎,唔多似一歲,haha!
    大機即係大機,影完可以唔使後期製作,羨慕中~~

    回覆刪除
  7. 有個識影相既爸爸真係gd!!!
    mavis個d學生相真係要收埋當無整過...失禮屎人!!!!

    回覆刪除
  8. brfamily2008上午8:00

    每張都咁正.......... yeah!!!!

    是但一張都掂啦

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    路人丙 G in Ottawa :

    「好苦腦呀…」

    Lesile的無心睡眠中,「腦交戰」的舞步呀

    「咁叫做鬼靈精。要望住鏡頭呀!」

    好淋死啲ee的表情


    哈哈哈… 型呢?

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    d 頭髮好長呀!哈哈哈好可愛呀我侄仔. :)


    長咩?咁又要剪啦… 不過仲好少頭髮。唉…

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    路人丙 G in Ottawa :

    想用你呢輯相做wallpaper?


    哈哈哈… 好呀。

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    Lin兄是苦惱, 不是苦腦

    我好鍾意口水波一張, 好像少男偶像~

    不過鬼精靈一張好強~~

    是時候讓我成為Jayson粉絲俱樂部的北美會長~~~


    死!又俾妳捉到。我都話我係文盲啦!
    北美?妳唔係過英國呢咩?

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    Chloe 媽 :

    咁早報學校? playgroup 定係 n1 呀? 無試過pg 要交相wor...


    Playgroup 晨早報咗啦。準備報 N1。

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    haha! Jayson真係好鬼馬!佢個樣都幾b喎,唔多似一歲,haha!

    大機即係大機,影完可以唔使後期製作,羨慕中~~


    其實唔關部機事。有支外置閃燈就會好好多。

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    有個識影相既爸爸真係gd!!!

    mavis個d學生相真係要收埋當無整過...失禮屎人!!!!


    車… 有架生,妳都得㗎!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    brfamily2008 :

    每張都咁正.......... yeah!!!!

    是但一張都掂啦


    哈哈哈… 影咗三十幾張先用到一張咋!

    回覆刪除
  17. 影得好靚呀~~~~

    回覆刪除
  18. 曦曦媽上午8:00

    Jayson古靈精怪好得意~ 扮孫悟空好好笑... hahahaaaaaaaaaaa

    回覆刪除
  19. 莎莉蛋糕上午8:00

    嘩影得好好呀!!我都想要一張呀,靚仔!!

    回覆刪除
  20. Lindberg :車… 有架生,妳都得㗎!
    此言差矣~ 攝影係一門好深既學問, 唔係有錢就買到, 哈哈~~~ 所以唔好妄自菲薄。

    回覆刪除
  21. Emilili上午8:00

    jayson仔, 不如等姐姐推薦你去行 "貓步" 好唔好呀?

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    影得好靚呀~~~~


    多謝多謝… Anson 嗰張都好靚呀。

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00

    曦曦媽 :

    Jayson古靈精怪好得意~ 扮孫悟空好好笑... hahahaaaaaaaaaaa


    我都唔知影咗張咁嘅相。哈哈哈…

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    嘩影得好好呀!!我都想要一張呀,靚仔!!


    我未攞去曬呀。睇下聽日有冇時間先!

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    此言差矣~ 攝影係一門好深既學問, 唔係有錢就買到, 哈哈~~~ 所以唔好妄自菲薄。


    Err… 影得多就好㗎啦。

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    jayson仔, 不如等姐姐推薦你去行 "貓步" 好唔好呀?


    未有耐行得穩喎…

    回覆刪除
  27. 貓奴Patsy上午8:00

    JAYSON仔好上鏡啊!

    回覆刪除
  28. 張張都好正呀!

    我最鍾意孫悟空果張!好型仔噢!

    回覆刪除
  29. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    JAYSON仔好上鏡啊!


    個個小朋友都係咁㗎啦!嘻嘻…

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    Can :

    張張都好正呀!

    我最鍾意孫悟空果張!好型仔噢!


    記得要俾米B睇呀!

    回覆刪除
  31. wingwing上午8:00

    咁快要報定N1,時間過得真係快,26號暫定3a1b

    回覆刪除
  32. 孫悟空Look好cute呀!!!!

    回覆刪除
  33. QQ 媽咪上午8:00

    哈哈。。。Jayson仔好多表情呀﹐又殺C不少少女啦﹗

    回覆刪除
  34. 時間真係過得好快..咁快又話要去報名返學..

    回覆刪除
  35. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    咁快要報定N1,時間過得真係快,26號暫定3a1b


    收到!

    回覆刪除
  36. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    孫悟空Look好cute呀!!!!


    我睇到都覺得好搞笑!

    回覆刪除
  37. Jojit Au Yeung上午8:00

    QQ 媽咪 :

    哈哈。。。Jayson仔好多表情呀﹐又殺C不少少女啦﹗


    第二時都係咁就好啦…

    回覆刪除
  38. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    時間真係過得好快..咁快又話要去報名返學..


    係呢… 唔知佢幾時可以養番起我呢?

    回覆刪除
  39. 張張都好可愛~~~

    回覆刪除
  40. Jojit Au Yeung上午8:00

    bee :

    張張都好可愛~~~


    多謝!

    回覆刪除
  41. 沒上來一排姐

    你個仔大得甘快既.... 沒左個BB樣既~

    回覆刪除
  42. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    沒上來一排姐

    你個仔大得甘快既.... 沒左個BB樣既~


    我就覺得相對其他同齡嘅小朋友,佢仲好BB樣。哈哈…

    回覆刪除
  43. 嘩, 好可愛, 難得一次過見到好多唔同jayson既搞鬼樣.
    我想問你點解可以影到咁清既? 又點引到佢笑得黎唔會大笑呀, 周身郁咁呀?

    回覆刪除
  44. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    嘩, 好可愛, 難得一次過見到好多唔同jayson既搞鬼樣.

    我想問你點解可以影到咁清既? 又點引到佢笑得黎唔會大笑呀, 周身郁咁呀?


    等我寫一篇教大家可以點影。

    回覆刪除