2008年10月31日

愛爾蘭瘋薯

先幾個月前已經聽過哩間野個名,聽講話好多人排住隊買。早幾日食完個(細細個嘅)漢堡飽之後,行過見冇人排隊,於是就買一盒嚟試下。
愛爾蘭瘋薯 Ireland's Potato
地址:銅鑼灣謝斐道518號Shop A(總統戲院斜對面)
一杯炸薯條要 $30,真係唔平。不過都勝在即叫即炸。而佢嘅薯條比較實身。有啲似焗薯嘅質感,不過又唔會太粉,有薯仔味。我要原味嘅芝士醬。味道非常濃郁,但又唔會太膩。有啲香香嘅假煙肉碎。雖然簡簡單單,不過熱辣辣都幾好味。


但可惜真係要即刻食。由我買完之後,行番公司短短八分鐘嘅途中,啲薯條開始凍,芝士亦開始變硬。原本都冇乜所謂,但硬咗嘅芝士就黐唔到喺啲薯條上面。而且因為凍咗,就開始食到啲鹹味。到最後直頭鹹到苦,再食唔落口。

哩間店俾我嘅感覺,應該係想形造一個賣薯條配啤酒汽水嘅氣氛。道理上應該好夾,亦會好好搵。但可惜哩間舖冇位俾人喺入面坐或企。要企喺條街到飲啤酒都幾難想象。如果我係佢,一定會留啲位整幾張高檯或欄杆。地方唔洗多,只要可以吸引到幾個人入嚟飲野,自自然然會有人跟住做。到時人一多,即使企喺條街上飲啤酒都唔覺怪啦。




~ Lindberg

22 則留言:

  1. 我幾鐘意食架, 真係幾唔錯, 不過就真係貴左d, 我之前晚晚收工都買返兜一邊食一邊係對面等van仔返香港仔(我奶奶到)。

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    我幾鐘意食架, 真係幾唔錯, 不過就真係貴左d, 我之前晚晚收工都買返兜一邊食一邊係對面等van仔返香港仔(我奶奶到)。


    嘩!晚晚食,好熱氣同好高「能量」喎!

    回覆刪除
  3. 櫻杏子上午8:00

    會唔會因為咁所以lin兄生大暗瘡?
    不過我都好想試下…好似好好味咁…

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    會唔會因為咁所以lin兄生大暗瘡?

    不過我都好想試下…好似好好味咁…


    嗯… 都有咁嘅可能性…

    回覆刪除
  5. 賞雨*上午8:00

    我想試好耐啦~~~~

    不過呢排都唔經個頭......=P

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    賞雨* :

    我想試好耐啦~~~~

    不過呢排都唔經個頭......=P


    旺角登打士街都有間喎。

    回覆刪除
  7. 咦..你都成日嚮果頭?!

    我嚮果頭返工, 經過幾次都見到有2-3個人排隊架。

    回覆刪除
  8. 又無得食啦我!!~~!!~~

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    kimkim :

    咦..你都成日嚮果頭?!

    我嚮果頭返工, 經過幾次都見到有2-3個人排隊架。


    我公司都喺果頭。

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    又無得食啦我!!~~!!~~


    點解呀?怕熱氣呀?

    回覆刪除
  11. 好味呀, 我最鐘意食薯仔, 去親outback次次都要食芝士薯仔 + 原隻薯茸ga!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    好味呀, 我最鐘意食薯仔, 去親outback次次都要食芝士薯仔 + 原隻薯茸ga!


    我都係呀!搞到我好肚餓添…

    回覆刪除
  13. 貓奴Patsy上午8:00

    我好想食啊~

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    我好想食啊~


    妳喺北角,去 Burger King 都有勁脆薯條啦!

    回覆刪除
  15. Emilili上午8:00

    我明明係CWB 番工, 點解都係冇食過 下次夜媽媽唔睇你個blog !! 次次睇完都肚餓既

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    我明明係CWB 番工, 點解都係冇食過 下次夜媽媽唔睇你個blog !! 次次睇完都肚餓既


    嘩哈哈哈… 不過都幾熱氣。兩三個人食一杯就差不多。

    回覆刪除
  17. Emilili上午8:00

    Lindberg : 嘩哈哈哈… 不過都幾熱氣。兩三個人食一杯就差不多。你唔係一條友食晒食杯呀嘛 .. =.=

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    你唔係一條友食晒食杯呀嘛 .. =.=


    係呀…

    回覆刪除
  19. Lindberg :

    Maggie :好味呀, 我最鐘意食薯仔, 去親outback次次都要食芝士薯仔 + 原隻薯茸ga!
    我都係呀!搞到我好肚餓添…
    得你果邊先有...我都唔過海既-.-

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    得你果邊先有...我都唔過海既-.-


    旺角都有呀!

    回覆刪除
  21. Emilili上午8:00

    Lindberg : Emilili :你唔係一條友食晒食杯呀嘛 .. =.=係呀…唔怪得你keep 住咁青春 ..

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    唔怪得你keep 住咁青春 ..


    殺死妳!

    回覆刪除