2008年10月28日

Tropic Thunder 發人心省

入場前以為 Ben Stiller + Jack Black 再無哩頭加個 Robert Downey Jr. 會係一場鬧劇。但出奇地,竟然都幾發人心省喎!

原本以為哩套係普通嘅喜劇。故事大概係講一班大牌演員拍戰爭戲,因為夾得唔好,劇本嘅原著作者就提議導演,將佢地放入一個模擬戰爭環境,希望可以拍到一啲真實嘅演出。點知中間出咗事,假戲變成真做,笑料百出。而故事嘅背後,其實都係喺到諷刺電影業同演員。都幾發人心省㗎。


套戲啲笑料真係笑到我肚痛。雖然有啲場面都幾核突,不過都可以接受。而且都好明顯有諗過針對我地華人市場,有啲野應該要係中國人先識笑。例如戲中一名澳籍白人演員(Robert Downey Jr. 飾演),為咗接拍哩套戲,要飾演一個黑人軍人,專登用中國古法,將身體嘅染色素改變,變成一個黑人。而最搞笑嘅係,所謂嘅中國古法,係用一支藥水,而支藥水,竟然係「正骨水」?!個場面勁爆笑。當然我後面個鬼佬就唔會明白我笑乜啦。

Robert Downey Jr. 喺套戲入面做得好好。我會提名佢去同小丑 Heath Ledger 去角逐奧斯卡最佳男配角。正如佢自己喺戲中所講,演一個白痴嘅角色,真係做到完全白痴咁就冇吸引力。戲中佢扮演一個白人演員,扮一個黑人軍人角色。佢自行舉止好似一個黑人,但又睇得出只係扮做一個黑人,見到佢個樣就想笑。真係好難想象到,佢就係前一排上影嘅 Iron Man。


戲中有幾段對白好抵死。不過都幾多粗口。有幾句令我有好深刻嘅印象:

「I don't read the script. The script reads me. 」

「I know what dude I am. I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude! 」

套戲另一個好強嘅地方,就係啲串星。除咗 Tom Cruise 有唔少戲份之外,仲有好多熟悉嘅面孔。有:Tobey Maguire、Tyra Banks、Jennifer Love Hewitt、等等。

近排悶悶地,可以睇到一套咁開心嘅喜劇,真係唔錯呀。



~ Lindberg

12 則留言:

  1. pangolin上午8:00

    我都睇左呀- -

    一開頭果時覺得有d冇里頭..

    但原來後黎都有d作用既- -

    不過真係好抵死.

    佢地好似一直都係渣住支假槍(成出戲好似見唔到佢地d槍真係射中人)同班人打過- -....

    不過我英文唔好...所以有d位都唔明個笑位,令到有d位悶

    回覆刪除
  2. 「正骨水」......

    弊..我睇唔到添!!
    其實我之前睇片頭,都唔信果個係IRON MAN黎架!!

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    pangolin :

    我都睇左呀- -

    一開頭果時覺得有d冇里頭..

    但原來後黎都有d作用既- -

    不過真係好抵死.

    佢地好似一直都係渣住支假槍(成出戲好似見唔到佢地d槍真係射中人)同班人打過- -....

    不過我英文唔好...所以有d位都唔明個笑位,令到有d位悶


    啲「黑人」英文有啲都幾難聽。好想睇多次。熊貓嗰到雖然好變態,不過笑死我!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    kimkim :

    「正骨水」......

    弊..我睇唔到添!!

    其實我之前睇片頭,都唔信果個係IRON MAN黎架!!


    勁爆笑呀支「正骨水」!

    回覆刪除
  5. 我都睇左,笑到我死

    「正骨水」......我都睇唔到呀

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    So :

    我都睇左,笑到我死

    「正骨水」......我都睇唔到呀


    莫非我好眼力?!睇到一定笑死妳。

    回覆刪除
  7. 我睇過片頭介紹...以為麻麻地好睇..經你介紹又有d想去睇下

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    我睇過片頭介紹...以為麻麻地好睇..經你介紹又有d想去睇下


    個片頭又真係冇乜特別。不過真係好好笑㗎。

    回覆刪除
  9. 我都無機會去戲院睇...

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    我都無機會去戲院睇...


    我地都係抽少少時間去咋。當休息下囉。

    回覆刪除
  11. Lindberg : 我地都係抽少少時間去咋。當休息下囉。
    其實都應該既, 不過洛文最近好忙, 同埋我奶奶最近好需要我地陪伴...

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    其實都應該既, 不過洛文最近好忙, 同埋我奶奶最近好需要我地陪伴...


    咁等出碟啦。哈哈哈…

    回覆刪除