2008年10月7日

懷石料理 @ 灘萬日本料理

上星期二喺我地結婚周年紀念。我地當時專登選擇 9 月 30 日結婚,勝在好記,而且之後嗰日一定係假期。原本一早訂咗洲際去食自助餐,但因為餐廳怕生野會出事,所以冇生野食!取而代之,係和牛、龍蝦、焯海鮮。Jayson 媽覺得冇乜興趣,所以我地去咗食懷石料理。
灘萬日本料理
灘萬日本料理
地址:金鐘金鐘道88號太古廣場2座港島香格里拉酒店7樓
電話:2820 8570



懷石料理通常都係去日本啲溫泉酒店先有機會食得到。細細碟,好多碟,樣樣都做到好靚。色、香、味三者之中,懷石料理喺「色」方面一定攞足滿分。其實我覺得食野,一定係用對眼睇先。之後先用鼻去聞,口去嘗。所以見到一碟二碟咁靚嘅食物,心情都靚啲,對之後「香」、「味」嘅評價都自然會高啲。

我地分別叫咗兩個唔同嘅懷石料理。Jayson 媽叫咗「桐」,即係正標準嗰隻,而我就叫咗牛扒。其實兩款都係大同小異,只係主菜唔同。而且兩個都係一樣價錢,每位 $750。

先來一大盆前菜。見到已經都開心,而且每一碟都好好味。我覺得最開心嘅,係好多時都唔知放乜野入口。估估下,都幾得意。就例如七彩碗入面白色嗰一舊,軟綿綿,冇乜味。起初 Jayson 媽以為係年糕。後來我覺得有啲奶香,應該係水牛芝士。真係同 Kinder 出奇蛋一樣咁好玩。哈哈哈…

懷石料理

Jayson 媽有個松茸菇湯。好香菇味。

懷石料理

我嗰個唔同。有粒蝦丸嘅物體。

懷石料理

魚生好新鮮。雖然唔係好多款,但都非常滿足。

懷石料理

蒸蛋好好味。中間嗰舊係類似糯米嘅野。橙色嗰啲係蕃茄,少少酸,令糯米感覺冇咁滯。好厲害嘅配搭呀。

懷石料理

哩碟係 Jayson 媽先有。有蟹肉,同埋我鐘意滑潺潺嘅野。我當然有偷嚟食啦。


Jayson 媽嘅主菜:網燒牛肉。雖然薄薄一塊,但都好多肉汁。好味!

懷石料理

我嘅主菜:牛扒。煎得好香,好多肉汁,好好味!感覺上,好似比 Jayson 媽嗰碟抵好多。

懷石料理

我有白飯同埋麵豉湯,而 Jayson 媽就有碗烏東麵食。


飯後果:清甜嘅水晶梨、芒果、巨峰提子。食完之後,感覺功德圓滿,非常滿足!


即使樣樣都細細碟,食完都真係好飽。$750 一位,雖然唔算係最靚嘅材料,咁嘅環境,咁嘅手工,絕對係物有所值。



~ Lindberg

28 則留言:

  1. ^^ 恭喜您地~祝您地一直幸福、快樂~

    P.S. jayson仔要快d好返nei~~~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    ^^ 恭喜您地~祝您地一直幸福、快樂~

    P.S. jayson仔要快d好返nei~~~


    多謝!多謝!
    妳 10 月 26 日嚟嗎?

    回覆刪除
  3. Emilili上午8:00

    好想食啊!!! 不過俾肥仔見到一定話waste $$ 啦 BTW, 佢好似有幾個唔同既 set , right ?

    回覆刪除
  4. wingwing上午8:00

    咦 ! 同我個老死生日喎, 好好記呀 ! 恭喜 !恭喜 !

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    好想食啊!!! 不過俾肥仔見到一定話waste $$ 啦 BTW, 佢好似有幾個唔同既 set , right ?


    食落肚,冇所謂啦!
    係呀。仲有天婦羅啦、壽司啦、等等。都係咁嘅價錢。

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    咦 ! 同我個老死生日喎, 好好記呀 ! 恭喜 !恭喜 !


    多謝!多謝!

    回覆刪除
  7. 賣相好正 (尤其係牛扒).....不過都幾貴...

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Bee :

    賣相好正 (尤其係牛扒).....不過都幾貴...


    一年先一次,無所謂啦。

    回覆刪除
  9. 嘩...好正咁宜家價錢都唔合理呀..我都想去試下

    回覆刪除
  10. 莎莉蛋糕上午8:00

    恭喜晒,祝你同Jayson媽永遠都咁恩愛!!

    回覆刪除
  11. 恭喜 !恭喜 !

    回覆刪除
  12. 結婚周年快樂呀!!!~~~

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    嘩...好正咁宜家價錢都唔合理呀..我都想去試下


    絕對值得一試。

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    恭喜晒,祝你同Jayson媽永遠都咁恩愛!!


    大家咁話。多謝!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    恭喜 !恭喜 !


    多謝!多謝!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    結婚周年快樂呀!!!~~~


    多謝!多謝!

    回覆刪除
  17. 尋日岩岩肚餓,見到你呢個post,真係...^&^*&%$

    祝你2公婆永遠恩愛快樂~

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    Can :

    尋日岩岩肚餓,見到你呢個post,真係...^&^*&%$

    祝你2公婆永遠恩愛快樂~


    真係…好開心呢?

    回覆刪除
  19. 好貴呀, 我唔捨得食
    又會咁搞笑既, 9月30號係貪第二日一定放假, 又幾好wor

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    好貴呀, 我唔捨得食

    又會咁搞笑既, 9月30號係貪第二日一定放假, 又幾好wor


    咁第二時叫哲哲請妳食囉!嘻嘻…

    回覆刪除
  21. QQ 媽咪上午8:00

    Lin爸好介紹﹐我最鐘意見到美食﹐雖然無份食但見到相都零舍開心﹗﹗$750一個人貴就貴D ﹐不過我覺得辛苦掙黎至在食﹐所以食方便毫D都值得﹗﹗呢間懷石料理好似唔錯﹐下次番香港有機會都可以一試﹗﹗

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    QQ 媽咪 :

    Lin爸好介紹﹐我最鐘意見到美食﹐雖然無份食但見到相都零舍開心﹗﹗$750一個人貴就貴D ﹐不過我覺得辛苦掙黎至在食﹐所以食方便毫D都值得﹗﹗呢間懷石料理好似唔錯﹐下次番香港有機會都可以一試﹗﹗


    佢九龍都有間。不過好似話哩間好食啲。記得留窗口位呀!

    回覆刪除
  23. 嘻嘻嘻!你哋打算年年都玩天光呀?要孖埋第日放假!咁貴,無得食,睇吓都好

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    嘻嘻嘻!你哋打算年年都玩天光呀?要孖埋第日放假!咁貴,無得食,睇吓都好


    咁又唔洗到天光咁激。第二日唔洗返工咪幾好。

    回覆刪除
  25. brfamily2008上午8:00

    嘩, 巧耐無入黎.....

    一入黎就.....

    仲要半夜睇呢篇blog....
    巧肚餓.......

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    brfamily2008 :

    嘩, 巧耐無入黎.....

    一入黎就.....

    仲要半夜睇呢篇blog....

    巧肚餓.......


    Welcome back!

    回覆刪除
  27. brfamily2008上午8:00

    Lindberg :

    brfamily2008 :嘩, 巧耐無入黎.....一入黎就.....仲要半夜睇呢篇blog....巧肚餓.......
    Welcome back!
    以後夜晚唔入黎.... 免得個肚打鼓....keke

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    brfamily2008 :

    以後夜晚唔入黎.... 免得個肚打鼓....keke


    哈哈哈… 唔洗咁呀…

    回覆刪除