2008年10月2日

20 世紀少年

星期二係我地嘅結婚周年紀念,晚飯因為要去食懷石料理,所以放咗 Jayson 喺婆婆屋企。見尚有時間,我地就走咗去睇《20 世紀少年》。


之前,我都冇睇過成套漫畫。但聽咗朋友嘅簡述之後,就非常想睇。《20 世紀少年》有兩個吸引我嘅地方。第一,作者係浦澤直樹。佢另一本出名嘅著作,就係《Monster》。我亦都係冇睇過《Monster》套漫畫,而只係每個星期六,追睇無線播嘅動畫。雖然個故事好似左抄右抄,不過個骨幹都算完整,而且氣氛做得好好。而另一個吸引我嘅地方,就當然係開於統治地球啦。

入場之前,我已經做咗少少功課,睇咗第一期漫畫。故事不停穿梭 1973 / 1998 - 2000 年,人物又多,所以都要時間消化一下。簡單嚟講,故事係話有個小學生,同一班朋友憑空想象壞人點樣侵略地球,寫咗一本預言書。點知過咗二十幾年之後,預言真係一一實現。幕後黑手係一個自稱:「朋友」嘅人。因為只有兒時嘅同伴知道哩本預言書,所以「朋友」一定係身邊其中一個。到底,「朋友」係邊個呢?到底點先可以拯救地球呢?

用睇過一期嘅心情去睇哩套戲,覺得都算唔錯。我都明白要將一套咁複雜嘅漫畫拍成六七個鐘嘅電影,有一定嘅難度。所以有好多地方都冇交代得咁好,而且氣氛冇漫畫咁緊張。但如果冇睇過漫畫,就應該唔會太覺。演員真係粒粒巨星。雖然大部份都係上「半」代嘅明星,不過正好適合故事嘅情節。

睇完之後,首主題曲:《20th Century Boy》不停喺腦海中響起。


好似俾人洗咗腦咁!就連廁所都見到「朋友」!好邪呀…


於是,假期一有時間就狂煲漫畫。總共有 22 期,我睇到 13 期。我終於知道邊個係「朋友」啦。果然如我所料!立即鬆咗一口氣…

雖然《20 世紀少年》之後嗰兩隻要等明年春、秋先有得睇。到時一定睇晒套漫畫。不過都仍然好期待入戲院睇埋個結局。



~ Lindberg

14 則留言:

  1. 莎莉蛋糕上午8:00

    哦!!原來故事大綱係拱,又幾吸引喎!!不過呢期我睇What's Michael,哈哈!!

    回覆刪除
  2. pangolin上午8:00

    哈哈...

    20世紀少年真係一本不可不看既漫畫!

    lin哥睇落去仲精彩呀!!

    其實有24期的.....

    23,24期係叫「21世紀少年」

    不過我都未去睇電影版呀...

    一定會去支持支持!!

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    哦!!原來故事大綱係拱,又幾吸引喎!!不過呢期我睇What's Michael,哈哈!!


    Err... 妳屋企依家咪活生生有隻囉!

    回覆刪除
  4. 我明明講過要做潮媽架?

    但我完全唔知呢D潮野...
    點算呀??

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    pangolin :

    哈哈...

    20世紀少年真係一本不可不看既漫畫!

    lin哥睇落去仲精彩呀!!

    其實有24期的.....

    23,24期係叫「21世紀少年」

    不過我都未去睇電影版呀...

    一定會去支持支持!!


    我都有 23,24期。之前怕就怕佢爛尾。《Monster》又係玩到好大。不過既然大家都話好睇,咁就一定安全啦!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我明明講過要做潮媽架?

    但我完全唔知呢D潮野...

    點算呀??


    都話我細過妳啦!又唔信!
    請盡快補課!

    回覆刪除
  7. chloe 媽上午8:00

    我淨係迷手塚洽虫d漫畫ja bor, 但係呢個古仔好似幾吸引, 可以係邊度買晒24期ah?...物你屋企仲有位放24本書咩?

    回覆刪除
  8. Emilili上午8:00

    白雪 : 我明明講過要做潮媽架?但我完全唔知呢D潮野...點算呀??雪姑你唔駛擔心啊, 呢樣野同潮唔潮係冇直接關係的 !! (p.s. 因為我都唔識  )

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    chloe 媽 :

    我淨係迷手塚洽虫d漫畫ja bor, 但係呢個古仔好似幾吸引, 可以係邊度買晒24期ah?...物你屋企仲有位放24本書咩?


    Err… 依家真係冇位。所以喺部電腦到… 哈哈哈!
    遲啲先買一套俾 Jayson 媽睇。

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    雪姑你唔駛擔心啊, 呢樣野同潮唔潮係冇直接關係的 !! (p.s. 因為我都唔識  )


    咁妳都 out 啦!哈哈哈!

    回覆刪除
  11. Er………太out,答唔到咀喎!

    回覆刪除
  12. 我等緊奶奶邊日可以幫我地睇住哲哲, 我同ric可以蛇出去睇呀

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    Er………太out,答唔到咀喎!


    哈哈哈!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    我等緊奶奶邊日可以幫我地睇住哲哲, 我同ric可以蛇出去睇呀


    睇咗漫畫的話,唔好期望過高呀!

    回覆刪除