2008年11月29日

燃燒吧!1:1 黃金聖衣

可以擁有一件聖鬥士聖衣,相信係每一位同我同一個年代嘅朋友嘅夢想。以前都曾經擁有過一兩套模型,但當時唔識珍惜,都唔知放咗去邊。依家剩低嘅,只有一套黃金聖衣扭蛋。唉…


今日有幸嚟到海港城,得以拜見 1:1 嘅人馬座黃金聖衣,體內嘅小宇宙,不禁燃燒起嚟。
玩具公司 Bandai 喺海港城舉行咗個「Tamashii Nation」官方展覽:
日期    2008 年 11 月 28 日 至 2008 年 12 月 7 日
時間    下午 12:00 - 下午 8:00
地點    海港城海運大廈二階 SportX 多功能運動場
一去到就見人頭湧湧,有一條長龍排隊買野。而喺會場門口迎接大家嘅,就係 1:1 嘅人馬座黃金聖衣。好感動呀!相信每一個星矢迷都想著上身試下。


其實咁多個黃金聖鬥士入面,我最鐘意都係穆先生。除咗自己係白羊座之外,佢嘅絕招:水晶牆 Crystal Wall 、星光滅絕 Starlight Extinction 都非常之強。一把紫色嘅長髮,型到爆!


每件模型真係好型、好靚!


會場裡面仲有好幾個聖鬥士星矢嘅經典場景。除咗「天秤座冰棺」(舊冰入面真係有個冰河喺入面!)之外,


最震撼莫過於「雅典娜之嘆息」。回想起當時睇公仔書,呢幕真係睇到喊。


雖然唔算好多野睇,不過每一件模型都好靚。同場嘅「超合金主題展覽區」仲展出咗好多其他超合金展品,如:鐵甲萬能俠系列、六神合體等等。鐘意星矢嘅朋友,有時間真係可以去睇睇。入場費用全免!




~ Lindberg

24 則留言:

  1. 飛天火羽上午8:00

    黃金聖鬥士~~ 艾奧羅斯...

    所以我咪成為鮮奶國希臘神話"專家"~

    我雖然係獅子座, 但我超愛撒卡- 銀河爆裂, 宇宙仲唔係我玩晒~~yea~~

    我屋企一件聖衣都無, 媽咪話女仔唔好玩呢d~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    黃金聖鬥士~~ 艾奧羅斯...

    所以我咪成為鮮奶國希臘神話"專家"~

    我雖然係獅子座, 但我超愛撒卡- 銀河爆裂, 宇宙仲唔係我玩晒~~yea~~

    我屋企一件聖衣都無, 媽咪話女仔唔好玩呢d~


    撒卡嘅銀河爆裂當然型啦。但艾奧尼嘅閃電光速拳都好酷啫。
    咪同 Barbie 差唔多!咪又係著衫除衫。哈哈哈…

    回覆刪除
  3. Emilili上午8:00

    拱你有冇排長龍買埋一份呢??

    回覆刪除
  4. 難以想像靚佬LIN著上黃金聖衣果樣囉~

    打冷震...

    回覆刪除
  5. 1:1 嘅人馬座黃金聖衣真係好型啵。

    回覆刪除
  6. 哎吖,今日路過上層無行下底睇唔到添!

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    拱你有冇排長龍買埋一份呢??


    冇錢買… 亦冇地方放。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    難以想像靚佬LIN著上黃金聖衣果樣囉~

    打冷震...


    一個字:「勁」!

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    鉛鉛 :

    1:1 嘅人馬座黃金聖衣真係好型啵。


    係呀!金光閃閃多美麗!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    哎吖,今日路過上層無行下底睇唔到添!


    走寶啦妳!哈哈哈…

    回覆刪除
  11. 我無呢個夢想架bor~~~~~呵呵~~~~~~

    回覆刪除
  12. 雖然我係女性呀..但我小時候就最喜歡睇黃金戰士.

    回覆刪除
  13. 櫻杏子上午8:00

    當年老豆唔俾夜訓,冇得睇電視,又唔興租漫畫…冇得搭咀…

    回覆刪除
  14. 當看見上述圖片內之聖物

    因而喚醒沉睡巳久的小宇宙

    就以經出賣左你真實的年齡
    細細聲 小宇宙~燃燒吧~ 銀紙~燃燒吧

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我無呢個夢想架bor~~~~~呵呵~~~~~~


    咁… 我大過妳少少囉。

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    雖然我係女性呀..但我小時候就最喜歡睇黃金戰士.


    鐘意聖鬥士,唔關性別事嘅。

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    當年老豆唔俾夜訓,冇得睇電視,又唔興租漫畫…冇得搭咀…


    星期六晚,唔睇埋邊到瞓得著呀?哈哈哈…

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    當看見上述圖片內之聖物

    因而喚醒沉睡巳久的小宇宙

    就以經出賣左你真實的年齡

    細細聲 小宇宙~燃燒吧~ 銀紙~燃燒吧


    呵呵呵… 妳唔俾我睇重播㗎?!哈哈哈…

    回覆刪除
  19. 莎莉蛋糕上午8:00

    我最愛係.....紫龍,愛死紫龍呀!!!(p.s.佢呀媽勁靚勁後生,似佢條女,sorry係女朋友多d)

    回覆刪除
  20. 呀~~~!!!我尋日才去完海港城,都不知有黃金戰衣
    鳴...鳴....

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    我最愛係.....紫龍,愛死紫龍呀!!!(p.s.佢呀媽勁靚勁後生,似佢條女,sorry係女朋友多d)


    我唔記得佢阿媽個樣添!要溫下書先得!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    HaPPy :

    呀~~~!!!我尋日才去完海港城,都不知有黃金戰衣鳴...鳴....


    可惜可惜… 咁下次出街前,記得睇下我個網誌先啦。呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  23. wingwing上午8:00

    好在yy 唔好啊 !

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    好在yy 唔好啊 !


    慳唔少呀咁。哈哈…

    回覆刪除