2008年11月16日

第一次幼稚園面試

簡單來說:完全不知發生甚麼事…

清早起床,我們便為下午的幼兒班面試作準備。吃過午飯後,原本以為可以洗個澡才去。但因時間不容許,我們便趕著換衫,然後坐的士去。

「等媽媽幫您著得靚靚仔仔啦!」


去到幼兒園時,老師叫我個上二樓的課室。其中一個大課室,老師們正在跟小朋友玩。他們叫我們帶 Jayson 入去自由玩一下,等待面試。一入到課室,便見到熙熙。熙熙已經面試完畢。正在玩多一會,便會離去。

熙爸跟我說,只是簡單問幾句。可以選擇英文或普通話回答。

Jayson 還沒有上 Playgroup,見到一班熱情的老師,我起初有點怕他會不知所措。但可能之前也跟其他好朋友玩過,見到一大班小朋友,才沒有太過生保。

幼稚園面試

起初玩一塊很大的(類似)降落傘。Jayson 和我都不知道發生甚麼事。之後便唱歌跳舞。Jayson 見老師個踏出踏入,覺得很有趣。拖著他轉身,抱起他拋高,開心到不得了,而我便玩到一身汗。

正當滴汗的時候,老師便說可以接見我們了。

有兩個老師在等待我們。坐好之後,老師問我們要用英語或普通話面試,我當然選擇英語啦。檯面有好幾樣玩具。老師讓他自由拿來玩。老師問了幾個簡單問題:
問:小朋友誰湊?
答:婆婆。

問:父母每天有幾多時間和小朋友玩?
答:每天三個小時左右,和整個周末。

問:家中用甚麼語言溝通?
答:廣東話。

問:那麼為甚麼想參加國際班?
答:希望孩子有多些機會接觸到其他語言。

問:如果上午班沒有位,下午班可以嗎?
答:Err… 都可以吧…
之後他們讓我們問問題。
問:學校會如果令小朋友喜歡來到學校?
答:每班大約有 20 個小朋友,最多 25。由三名老師帶領,分成三個小組,玩(學習)不同東西。盡量用不同活動引起他們的興趣,亦會到其他地方(如消防局)參觀。

問:Jayson 要足兩歲才可以上課,會否錯過甚麼呢?
答:其實頭兩個月都不會學些甚麼。反而有好處。因為開學時,大部份小朋友都會不習慣。當 Jayson 上課時,大部份小朋友都可以安靜地上課,那麼 Jayson 會更易適應。
面試時,Jayson 不停玩檯面的玩具,老師不停讚他可愛。老實說,他的外表真的可以欺騙不少人。那麼,面試便完結了。老師送了一件小玩具和一本書給我們做「紀念品」。然後 Jayson 媽提議再到大課室跟老師玩一會兒遊戲。跳完之前那隻舞,我實在不成了。今次到 Jayson 媽跟他玩。玩完,她也覺乏力。哈哈哈… 那麼我們便回家洗白白了。


「Jayson,鐘唔鐘意間學校呀?」

「唔知呢…」

「睇多幾間先啦,好唔好?」

一星期後便會知道結果。開始有點掛住 Jayson,並明白他媽媽之前的心情。生了 Jayson 出來之後,她覺得好像把 Jayson 分了給其他人一樣。還在肚裡的時候,他只屬於她一個。生了出來之後,Jayson 是爸爸的兒子、嫲嫲的孫兒。現在將會是老師的學生,之後會是某人的死黨、某(些)人的男朋友。這一刻,很想抱緊 Jayson!



~ Lindberg

32 則留言:

  1. JAYSON玩得好開心咁bor~

    回覆刪除
  2. 完全明白Jayson 媽嘅諗法,因為我成日都係咁諗ga!! 我諗將來佢成家立室個日(咁快諗定??),我一定會喊ga!!

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    JAYSON玩得好開心咁bor~


    都幾呀。不過攰死我!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    So :

    完全明白Jayson 媽嘅諗法,因為我成日都係咁諗ga!! 我諗將來佢成家立室個日(咁快諗定??),我一定會喊ga!!


    個仔俾人搶咗呀!

    回覆刪除
  5. Lindberg :

    So :

    完全明白Jayson 媽嘅諗法,因為我成日都係咁諗ga!! 我諗將來佢成家立室個日(咁快諗定??),我一定會喊ga!!
    個仔俾人搶咗呀!


    係你個仔搶左人地個女喎。

    回覆刪除
  6. 郭生 :

    Lindberg :So :完全明白Jayson 媽嘅諗法,因為我成日都係咁諗ga!! 我諗將來佢成家立室個日(咁快諗定??),我一定會喊ga!!
    個仔俾人搶咗呀!
    係你個仔搶左人地個女喎。
    一齊去報警啦!

    回覆刪除
  7. chloe 媽上午8:00

    千祈唔好咁諗呀, 就係因為好多奶奶都覺得個仔比人(新抱)搶左所以先婆媳不和
    點解我地interview 時無叫我地選普通話或英文gei? 我同chloe 爸一人應付一個, 見工都未試過要in 普通話, 辛苦晒!
    Lindberg :

    So :完全明白Jayson 媽嘅諗法,因為我成日都係咁諗ga!! 我諗將來佢成家立室個日(咁快諗定??),我一定會喊ga!!
    個仔俾人搶咗呀!

    回覆刪除
  8. jayson件衫...咁似anson去小白鷺果件既?? 下次可以一齊著扮twins喎~~~
    直覺呢間學校幾好, 比你地問返佢地問題, 呢份尊重好窩心~
    我從來都無jayson ma果個感覺既, 有人同我講過mama地位無人能及, 可能因為咁我亦無咁介意啦!

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    郭生 :

    係你個仔搶左人地個女喎。


    嗱!呢啲真係觀點與角度嘅問題。你試下是但問一個生仔嘅阿媽,睇下邊個搶邊個呀啦!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    素宜 :

    一齊去報警啦!


    嘩哈哈哈…

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    chloe 媽 :

    千祈唔好咁諗呀, 就係因為好多奶奶都覺得個仔比人(新抱)搶左所以先婆媳不和

    點解我地interview 時無叫我地選普通話或英文gei? 我同chloe 爸一人應付一個, 見工都未試過要in 普通話, 辛苦晒!


    雖然自己經歷過,但相信都係會覺得俾人搶嘅!哈哈哈哈…

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    jayson件衫...咁似anson去小白鷺果件既?? 下次可以一齊著扮twins喎~~~

    直覺呢間學校幾好, 比你地問返佢地問題, 呢份尊重好窩心~

    我從來都無jayson ma果個感覺既, 有人同我講過mama地位無人能及, 可能因為咁我亦無咁介意啦!


    今個星期日一齊著呀!
    咁爸爸個地位呢?好危呀… 報定警先!

    回覆刪除
  13. 飛天火羽上午8:00

    呢到係報案中心, 先生你想報人口失蹤, 定係誘拐案~ 請問邊個係主謀? (閃~)
    我爸爸媽媽無甘諗~ 難道生女又同d?

    回覆刪除
  14. 我地撿o左用普通話﹐我覺得老師都系系o甘2問下小朋友的情況﹐而且只系問父母﹐完全無問過小朋友﹐比較上兩個星期的經歷﹐我覺得真系輕鬆好多o羅。
    老師問考唔考慮讀下午班的問題﹐我地都好直接告訴她沒興趣了。我覺得呢間學校都幾有規模﹐不過見校長系雜誌賣o左o甘多廣告﹐好似又commerical左D。

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    呢到係報案中心, 先生你想報人口失蹤, 定係誘拐案~ 請問邊個係主謀? (閃~)

    我爸爸媽媽無甘諗~ 難道生女又同d?


    誘拐呀,唔該。
    妳個例子有兩個可能性:1) 生女唔同啲;)妳爸爸媽媽見妳咁神化,想快啲送走妳。哈哈哈哈…

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    我地撿o左用普通話﹐我覺得老師都系系o甘2問下小朋友的情況﹐而且只系問父母﹐完全無問過小朋友﹐比較上兩個星期的經歷﹐我覺得真系輕鬆好多o羅。

    老師問考唔考慮讀下午班的問題﹐我地都好直接告訴她沒興趣了。我覺得呢間學校都幾有規模﹐不過見校長系雜誌賣o左o甘多廣告﹐好似又commerical左D。


    我同副校長傾過計。都幾 hard sell 㗎。睇下點啦…

    回覆刪除
  17. Chloe 媽上午8:00

    其實我覺得間間都係謀利機構, 不過呢間真係無咩點考小朋友, 令我覺得有d求其, 果個副校長第一次見我就話好似見過我, 仲摸我塊面tim 呀, 毛管筒晒...
    Lindberg :

    熙媽 :我地撿o左用普通話﹐我覺得老師都系系o甘2問下小朋友的情況﹐而且只系問父母﹐完全無問過小朋友﹐比較上兩個星期的經歷﹐我覺得真系輕鬆好多o羅。老師問考唔考慮讀下午班的問題﹐我地都好直接告訴她沒興趣了。我覺得呢間學校都幾有規模﹐不過見校長系雜誌賣o左o甘多廣告﹐好似又commerical左D。
    我同副校長傾過計。都幾 hard sell 㗎。睇下點啦…

    回覆刪除
  18. 櫻杏子上午8:00

    輕輕鬆鬆攪掂就好!當俾Jayson見下人玩下都係一個唔錯的experience~
    我都同Jayson媽有同感嫁,尤其是頭一年茄茄唔多黐我。不過近呢3、4個月茄茄好黐我,呢d感覺就慢慢退減,同埋白雪講得啱,我先係茄茄阿媽,無人可以取代我嘛!咁諗個心就會舒服d。

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    輕輕鬆鬆攪掂就好!當俾Jayson見下人玩下都係一個唔錯的experience~


    今個星期要報維記。繼續努力!

    回覆刪除
  20. 乜又會o甘熱情o既?我地翻去看他們介紹學校的DVD﹐好強調畢業的小朋友上到小學後會

    應付自如﹐好容易考第一o甘﹐不過都系信小小好喇。
    Chloe 媽 :

    其實我覺得間間都係謀利機構, 不過呢間真係無咩點考小朋友, 令我覺得有d求其, 果個副校長第一次見我就話好似見過我, 仲摸我塊面tim 呀, 毛管筒晒...

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00

    Chloe 媽 :

    其實我覺得間間都係謀利機構, 不過呢間真係無咩點考小朋友, 令我覺得有d求其, 果個副校長第一次見我就話好似見過我, 仲摸我塊面tim 呀, 毛管筒晒...


    所有機構都係謀利㗎啦!
    咁熱情?!哈哈哈…

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    乜又會o甘熱情o既?我地翻去看他們介紹學校的DVD﹐好強調畢業的小朋友上到小學後會

    應付自如﹐好容易考第一o甘﹐不過都系信小小好喇。


    都真係幾 hard sell 喎。

    回覆刪除
  23. chloe 媽上午8:00

    我地都未報維記呀, 明天去np 果間visit, 之後先考慮報邊間, 勁搞笑, 我地去visit 之ma, 佢地打來問點解未收到我地份form, visit 同交form 兩回事來ga ma! 又係謀利機構...
    Lindberg :

    櫻杏子 :輕輕鬆鬆攪掂就好!當俾Jayson見下人玩下都係一個唔錯的experience~
    今個星期要報維記。繼續努力!

    回覆刪除
  24. chloe 媽上午8:00

    其實間間都會話自己有幾好幾叻ga la, 我反而會想著重多小小德育gei kg, 祀大家都入到心儀gei 學校la!

    熙媽 :

    乜又會o甘熱情o既?我地翻去看他們介紹學校的DVD﹐好強調畢業的小朋友上到小學後會應付自如﹐好容易考第一o甘﹐不過都系信小小好喇。

    回覆刪除
  25. 其實jayson就算大個仔結婚有老婆有仔..佢此終都會咁孝順你地架啦...有時我覺得同父母既關係都係相對既.

    父母對自己好; 做仔女都會對回父母好

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    其實jayson就算大個仔結婚有老婆有仔..佢此終都會咁孝順你地架啦...有時我覺得同父母既關係都係相對既.

    父母對自己好; 做仔女都會對回父母好


    望就咁望啦。不過幸福始終都唔係必然嘅。

    回覆刪除
  27. 其實我唔係好明點解面試要in埋對父母既? 唔係有教無類ga mei?

    回覆刪除
  28. Lindberg :

    白雪 :

    jayson件衫...咁似anson去小白鷺果件既?? 下次可以一齊著扮twins喎~~~

    直覺呢間學校幾好, 比你地問返佢地問題, 呢份尊重好窩心~

    我從來都無jayson ma果個感覺既, 有人同我講過mama地位無人能及, 可能因為咁我亦無咁介意啦!
    今個星期日一齊著呀!

    咁爸爸個地位呢?好危呀… 報定警先!


    好呀!

    今個星期日點架?你都未cfm我??

    回覆刪除
  29. 這學校關注父母跟孩子的溝通.沒有考jayson嗎?

    我也很懷念三包米只屬於我一個的時候.

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    其實我唔係好明點解面試要in埋對父母既? 唔係有教無類ga mei?


    我都明嘅。其實父母對子女成長好重要。老師當然想選擇啲「容易」啲教嘅小朋友啦,所以如果知道父母會放時間落去個小朋友到,當然最好啦。

    回覆刪除
  31. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    好呀!

    今個星期日點架?你都未cfm我??


    今晚搵妳!

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    這學校關注父母跟孩子的溝通.沒有考jayson嗎?

    我也很懷念三包米只屬於我一個的時候.


    考鬼考馬咩,乜都唔識。不過我估都有注意下佢識唔識試下玩檯面啲野呱…

    回覆刪除