2008年11月13日

型男寫真出版

好多個月前,我為 Jayson 出咗一本純美寫真集。入面全部都係出世至一個月大時影嘅相。36頁彩色可愛照片,加上爸爸的情心語句,釘裝精美。限量全球發行,只得兩本。

為咗慶祝一歲生日,我專登出咗本「型男寫真」。全書62頁,每一頁都係過去一年嘅生活點滴。硬皮釘裝,精美印刷。今次比上次更珍貴,只係發行得一本。因為真係好鬼貴!


收到件郵件嘅時候真係好興奮。見個盒咁靚,就好想快啲睇下入面本書。
封面: (唔知佢指乜…)


書背:(傻豬樣…)


因為本身冇乜美術天份,加上懶同冇心機,iPhoto 呢個軟件就最啱我呢種人啦。程序好簡單,首先選擇一個啱心水嘅樣板,然後放自己鐘意嘅相上去,按一個掣,俾錢,過十日左右就有貨收。真係話都冇咁易!


排版完全自動。基本上,識得㩒掣就可以做到一本。


書皮內頁:


可惜嘅係實在太簡單,唔可以自行改動太多野。就連想放張相喺邊個位,一張大,一張細,都唔得。寫字上去都有一定嘅困難,唔係個個樣板都有得加字。
我呢款硬皮釘裝,8.5 x 11",$235有20頁,每多一頁就$7.70。


我有62頁,計埋$56嘅郵費,總共$614.40。比我買嘅是但一本寫真集都要貴!

http://www.asia.apple.com/support/photoservices/hk/product_specs/

「乜您買過好多本寫真集咩?!」背後突然有一股熱氣…

「爸爸,媽媽對眼好似想噴火呀!」

而印刷方面,顏色同光暗都算滿意,可能我要求唔高啦。不過像素就好似差啲啦。雖然大部份嘅相都係用細機影,不過微粒都冇理由咁粗。我覺得可能係上載去 Apple 嘅時候,做咗啲壓縮。唔係六十幾頁紙,冇理由得 40MB 咁細呀…


仲有樣野令我好激心。就係放咗啲相上去印之後,iPhoto 出咗個更新。更新咗之後,話印書會靚啲。靚幾多我唔知,不過都足以激死我啦!

而更灰嘅係,我攞咗本書去俾嫲嫲睇。佢話啲相係舊嘅,玩真人好過。之後就抱走咗 Jayson。天啊… 我啲心血點解冇人識欣賞㗎?!唯有等 Jayson 大個仔先一齊睇啦!



~ Lindberg

32 則留言:

  1. 櫻杏子上午8:00

    唔係喎,我好欣賞喎!本album好靚呀!其實揀相呢個工作都好花心機同時間嫁!我都好想幫茄茄整番本!
    不過我更係覺得我d相唔見得人…=.=
    大家都係男人姐,點解牛生冇呢d情趣嫁呢…=.=

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    唔係喎,我好欣賞喎!本album好靚呀!其實揀相呢個工作都好花心機同時間嫁!我都好想幫茄茄整番本!

    不過我更係覺得我d相唔見得人…=.=

    大家都係男人姐,點解牛生冇呢d情趣嫁呢…=.=


    多謝晒!
    都只因為我周身痕,成日想整呢樣、整嗰樣。哈哈哈…

    回覆刪除
  3. Yours looks great! I haven't done one for 3 years already, it just takes too much effort...

    回覆刪除
  4. 我覺得嫲嫲o岩勒,梗係真人好玩d
    我在個本地網站做過,細細本,得六十幾張相都成200mb 咁滯,點會40MB咁細都得既?

    回覆刪除
  5. 本書好靚喎!

    我都想整一本呀!整d貓貓相同自己d相上去都好丫!

    回覆刪除
  6. Lindberg :

    櫻杏子 :唔係喎,我好欣賞喎!本album好靚呀!其實揀相呢個工作都好花心機同時間嫁!我都好想幫茄茄整番本!不過我更係覺得我d相唔見得人…=.=大家都係男人姐,點解牛生冇呢d情趣嫁呢…=.=
    多謝晒!

    都只因為我周身痕,成日想整呢樣、整嗰樣。哈哈哈…
    杏子~

    你有所不知啦~

    LINDBERG唔係"普通"男人啊~ 呵呵~

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    Yours looks great! I haven't done one for 3 years already, it just takes too much effort...


    Or just too lazy. HAHAHA!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Heidi :

    我覺得嫲嫲o岩勒,梗係真人好玩d

    我在個本地網站做過,細細本,得六十幾張相都成200mb 咁滯,點會40MB咁細都得既?


    係呢!所以啲微粒幾粗。

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    kimkim :

    本書好靚喎!

    我都想整一本呀!整d貓貓相同自己d相上去都好丫!


    我覺得整到一套幾本咁,一定好型!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    杏子~

    你有所不知啦~

    LINDBERG唔係"普通"男人啊~ 呵呵~


    死啦妳!

    回覆刪除
  11. Emilili上午8:00

    jayson 真係唔同左樣呢....
    你寫 "純美寫真集" 既時候, 唔係話每個月出一本架咩 !?

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    jayson 真係唔同左樣呢....

    你寫 "純美寫真集" 既時候, 唔係話每個月出一本架咩 !?


    無錢呀!

    回覆刪除
  13. 600幾真係唔貴喎~

    不過我都係...DIY算啦...哈哈!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    600幾真係唔貴喎~

    不過我都係...DIY算啦...哈哈!


    唔貴?!妳都幾豪喎。不過妳啲 DIY 仲更加無價寶啦!

    回覆刪除
  15. 充滿了感情的寫真集,好靚啊!!!!

    傲衡也做了一本一至九個月的,等到頸長還未收到.

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    充滿了感情的寫真集,好靚啊!!!!

    傲衡也做了一本一至九個月的,等到頸長還未收到.


    喺邊開做咁耐呀?

    回覆刪除
  17. 飛天火羽上午8:00

    點解唔用DIY~ 即係買本白相簿, PRINT晒D貼然後貼入去, 再貼D裝飾呢~ 我見我好型既大妹都玩得好開心~

    我就完全無呢種興致 (仲話係設計師), 我只有ONLINE 相簿, 仲係幾年前的SONY個個~~

    回覆刪除
  18. 我都想係 Blurb 訂返本,但係唔知幾時先可以 "dig" 起心機去整。:p

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    點解唔用DIY~ 即係買本白相簿, PRINT晒D貼然後貼入去, 再貼D裝飾呢~ 我見我好型既大妹都玩得好開心~

    我就完全無呢種興致 (仲話係設計師), 我只有ONLINE 相簿, 仲係幾年前的SONY個個~~


    妳都識講,妳個大妹好型呀嘛。我唔型,咪靠部電腦幫我整囉!
    Sony 嗰個唔係執咗呢咩?

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    郭生 :

    我都想係 Blurb 訂返本,但係唔知幾時先可以 "dig" 起心機去整。:p


    我見 Blurb 啲質素唔錯喎。不過光暗有保留。我個「主席」整咗一大本,全部相都校光咗先去出。原本我以為佢個螢光幕問題,不過佢已經用咗嗰啲「野」嚟調校囉喎…

    回覆刪除
  21. 嫲嫲好搞笑, 不過我好同意佢講法, 我情願對真人好過對d舊相, 呵呵~~~

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    嫲嫲好搞笑, 不過我好同意佢講法, 我情願對真人好過對d舊相, 呵呵~~~


    天啊… 我啲心血嚟㗎!睇一眼都好呀!

    回覆刪除
  23. 飛天火羽上午8:00

    Lindberg :

    飛天火羽 :點解唔用DIY~ 即係買本白相簿, PRINT晒D貼然後貼入去, 再貼D裝飾呢~ 我見我好型既大妹都玩得好開心~我就完全無呢種興致 (仲話係設計師), 我只有ONLINE 相簿, 仲係幾年前的SONY個個~~
    妳都識講,妳個大妹好型呀嘛。我唔型,咪靠部電腦幫我整囉!

    Sony 嗰個唔係執咗呢咩?
    唔係呀嘛~ 你係型人呢架喎, I-phone 都入手~ 你咪玩下勞作剪貼囉~

    Sony執左我都唔知~ 好out呀我

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    唔係呀嘛~ 你係型人呢架喎, I-phone 都入手~ 你咪玩下勞作...
    我只係潮。型同潮係兩樣野。嘩哈哈哈…

    回覆刪除
  25. wingwing上午8:00

    好靚呀 !將來都整番本先 !

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    好靚呀 !將來都整番本先 !


    咁就快啲整個人出嚟先啦!

    回覆刪除
  27. Lindberg : 天啊… 我啲心血嚟㗎!睇一眼都好呀!
    口圭口合口合~~~ 第日jayson大個會睇架喇, 放心。

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    口圭口合口合~~~ 第日jayson大個會睇架喇, 放心。


    放心我會迫佢睇。佢唔陪我睇,我就放佢啲不雅照片上網!

    回覆刪除
  29. brfamily2008上午8:00

    本寫真好正呀.......

    jayson望到自己本寫真有無巧開心?

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    brfamily2008 :

    本寫真好正呀.......

    jayson望到自己本寫真有無巧開心?


    佢就最鐘意睇書啦。

    回覆刪除
  31. 好有心機呀, 你做得好令, jayson真係好幸福, 有個咁有心思既爸爸幫佢做份一歲生日禮物
    係啦, 上次去影樓既相幾時有得睇呀?

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    好有心機呀, 你做得好令, jayson真係好幸福, 有個咁有心思既爸爸幫佢做份一歲生日禮物

    係啦, 上次去影樓既相幾時有得睇呀?


    我聽晚去攞。

    回覆刪除