2008年11月1日

Blog Tag Three MeMe

今次個 Blog Tag 好有難度。每樣野都要寫三個。但好合乎我做事嘅原則,做每件事起碼要有三個理由先做。不過最尾幾條都幾難明。盡力而為啦!真係多得火羽哩一踢。

1. THREE NAMES YOU GO BY
(你經常使用的三個名字):

1. Jojit:用咗三十幾年嘅真名。
2. 歐陽:比較「粗」時用。
3. 其他的都是以「條」嚟做量詞。例如「友」、「死肥仔」、「粉腸」、等等。

2. THREE SCREEN NAMES YOU HAVE HAD
(你擁有的三個網絡名字):

1. Lindberg:用咗十幾年嘅網名
2. 行不改名,坐不改姓。冇其他啦。
3. 行不改名,坐不改姓。真係冇其他啦。

3. THREE PHYSICAL THINGS YOU LIKE ABOUT YOURSELF
(你喜歡自己的三個身體部分):

1. 一個跟真正年齡絕對不符的臉孔:相信過多幾十年都係咁嘅樣。
2. 24 吋頭圍:入面裝住強大嘅運算系統。
3. 廣闊嘅胸襟:俾 Julie 當床瞓。

4. THREE PHYSICAL THINGS YOU DON'T LIKE ABOUT YOURSELF
(你不喜歡自己的三個身體部分):

1. 身體唔算太好。
2. 手同腳都比較幼,但個身就好肥。十足十一個波,插住四支牙簽。
3. 髮線高咗啲。頭髮對男人係極之極之極之重要㗎!

5. THREE PARTS OF YOUR HERITAGE
(你的三個來自繼承/ 傳統的部分):

1. 樣:同媽媽好似(喎)。
2. 性格:同爸爸好似,容易發脾氣!
3. 性格:同家族中男士一樣,大唔透,鐘意玩。

6. THREE THINGS THAT SCARE YOU
(三件讓你驚嚇的事):

1. 曱甴
2. 飛曱甴
3. 公司來電

7. THREE OF YOUR EVERYDAY ESSENTIALS
(你的每日三件必要事):

1. 上網
2. 食
3. 瞓

8. THREE THINGS YOU ARE WEARING NOW
(你現在正穿或著的三件東西):

1. 底衫
2. 底褲
3. 眼鏡

9. THREE OF YOUR FAVORITE BANDS OR MUSICAL ARTISTS
(你喜歡的三位歌手或樂隊):

1. Lindberg
2. 中山美穗
3. YUI

10. THREE OF YOUR FAVORITE SONGS (RIGHT NOW)
(你現在喜歡的三首歌曲):

1. 《You're My Only Shinin' Star》中山美穗:雖然依家唔係成日聽,不過永遠都係的第一位。
2. 《Goodbye Days》YUI:好鐘意 YUI。覺得佢好型。有個咁嘅女就發達啦。(注意:係「個」,唔係「條」。我唔想死住。)
3. 《変わらないもの》奥華子:主要係因為鐘意套動畫:《穿越時空的少女》。「安達充」式嘅三角關系,非常青春。

11. THREE THINGS YOU WANT IN A RELATIONSHIP
(你在關係上想要的三件東西):

1. 傳宗接代:講笑!諗都冇諗過!
2. 精神支柱。
3. 安全感。

12. THREE PHYSICAL THINGS ABOUT THE PREFERRED SEX THAT APPEAL TO YOU
(異性對你的三件致命吸引力):

1. 色:第一眼當然係外表啦。
2. 香:來自原始嘅獸性。就有如貓公聞到貓乸陣味一樣。
3. 味:當然唔係舐落塊面到試下乜味啦。係品味。例如衣著嘅品味啦,同埋識得欣賞我嘅品味。呵呵呵…

13. THREE OF YOUR FAVORITE HOBBIES
(你的三個興趣/ 嗜好):

1. 開車:喜歡景象向後退嘅快感。
2. 煮飯:每次都好次做實驗咁。而試食嘅,就係我嘅白老鼠。哈哈哈…
3. 發白日夢:想做乜都得。尤其是中六合彩。

14. THREE THINGS YOU WANT TO DO REALLY BADLY RIGHT NOW
(三件你很想做的事):

1. 統治地球。
2. 放長假休息一下。
3. 睇番套笑片。

15. THREE CAREERS YOU'RE CONSIDERING/YOU'VE CONSIDERED
(三個會被考慮的事業):

1. 掃街工人:服務社群。
2. 醫生:因為鐘意黃色同綠色。
3. 作家:即係依家做緊嘅野。

16. THREE PLACES YOU WANT TO GO ON VACATION
(你想去的三個渡假地點):

1. 埃及:影相、食沙。
2. 馬爾代夫:好想再去過。好寧靜同舒服。
3. 日本:日本妹妹…

17. THREE THINGS YOU WANT TO DO BEFORE YOU DIE
(三件你認為死前要做的事):

1. 食阿一鮑魚。
2. 影到一張自己好滿意嘅相。
3. 抱孫。依家明白我啲長輩要我地生細路嘅心情。

18. THREE WAYS THAT YOU ARE STEREOTYPICALLY A GIRL/GUY
(三件你會做的女生或男生典型行為):

1. 喜歡女人:唔係 Jayson 邊到嚟?!
2. 麻甩:都幾㗎… 嘻嘻…
3. 企喺到小便:仲唔係?!

19. THREE WAYS THAT YOU ARE NOT STEREOTYPICALLY A GIRL/GUY
(係咪想用典型typical, stereotypical 有陳規、老一套的意思. 估: 三件你不會做的女生或男生典型行為):

1. 睇波:興趣不大。
2. 電髮:起碼身邊嘅男人得我一個。
3. 食燕窩:嘻嘻…

20. THREE PEOPLE THAT I WOULD LIKE TO TAKE THIS QUIZ
(三位你想要完成此測驗的人):

1. 白雪
2. wingwing
3. Patsy



~ Lindberg

26 則留言:

  1. 貓奴Patsy上午8:00

    我睇到一半已經想暈啦~

    你仲TAG我~

    你想死呀!!!!! 我晏D要去做GYM啊~

    不過... 我都會完成佢~

    衰人~

    回覆刪除
  2. 莎莉蛋糕上午8:00

    好彩啫....恭喜patsy白雪同wingwing,哈哈哈!!

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    我睇到一半已經想暈啦~

    你仲TAG我~

    你想死呀!!!!! 我晏D要去做GYM啊~

    不過... 我都會完成佢~

    衰人~


    我都係寫咗三日啫。妳一定得!嘩哈哈哈哈…

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    好彩啫....恭喜patsy白雪同wingwing,哈哈哈!!


    妳估到最後,妳會走得甩咩?

    回覆刪除
  5. Jayson仔一歲零八日你就想抱孫,慢慢捱喇你 XD

    回覆刪除
  6. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    貓奴Patsy :我睇到一半已經想暈啦~你仲TAG我~你想死呀!!!!! 我晏D要去做GYM啊~不過... 我都會完成佢~衰人~
    我都係寫咗三日啫。妳一定得!嘩哈哈哈哈…
    寫咗差唔多2粒鐘!!! 衰人~

    不過我點咗JAYSON仔嚟寫BOR!!! 嘩卡卡卡!!

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    寫咗差唔多2粒鐘!!! 衰人~

    不過我點咗JAYSON仔嚟寫BOR!!! 嘩卡卡卡!!


    睇睇先…

    回覆刪除
  8. 賞雨*上午8:00

    公司來電? XD

    回覆刪除
  9. Emilili上午8:00

    哈哈哈~~ 原來你驚曱甴同埋飛曱甴 !!!我下次識做架啦

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    賞雨* :

    公司來電? XD


    第二時妳就明啦。真係好恐怖㗎!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    哈哈哈~~ 原來你驚曱甴同埋飛曱甴 !!!我下次識做架啦


    想點呀?!想死呀?!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Heidi :

    Jayson仔一歲零八日你就想抱孫,慢慢捱喇你 XD


    咁我都唔想太早嘅。嘻嘻…

    回覆刪除
  13. Emilili上午8:00

    Lindberg : Emilili :哈哈哈~~ 原來你驚曱甴同埋飛曱甴 !!!我下次識做架啦想點呀?!想死呀?!冇呀, 我諗住下次教jayson捉晒D 曱甴, 等你既弱小心靈冇咁容易受驚之嘛

    回覆刪除
  14. 飛天火羽上午8:00

    辛苦晒~~

    24"頭圍正, 我鍾意甘大個頭~

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    冇呀, 我諗住下次教jayson捉晒D 曱甴, 等你既弱小心靈冇咁容易受驚之嘛


    捉曱甴?有 Julie 咪得囉!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    辛苦晒~~

    24"頭圍正, 我鍾意甘大個頭~


    我睇妳個都唔弱喎。哈哈哈…

    回覆刪除
  17. 人地忙死仲TAG我!!
    你既網名唔係LIN兄...蓮姐咩?

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    人地忙死仲TAG我!!

    你既網名唔係LIN兄...蓮姐咩?


    我邊到有咁叫過自己喎?!?!

    回覆刪除
  19. 櫻杏子上午8:00

    "十足十一個波,插住四支牙簽。" ---> 唔好意思,真係忍唔住…XDDDD!

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    "十足十一個波,插住四支牙簽。" ---> 唔好意思,真係忍唔住…XDDDD!


    ...... 預咗啦。

    回覆刪除
  21. wingwing上午8:00

    遵命,比d 時間,一時間被人踢了三個

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    遵命,比d 時間,一時間被人踢了三個


    嘻嘻嘻… 辛苦晒!

    回覆刪除
  23. Julie 真係識貨,搵張咁好肉嘅床瞓…哈哈哈哈

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    Julie 真係識貨,搵張咁好肉嘅床瞓…哈哈哈哈


    咩意思呀妳?!

    回覆刪除
  25. 嗯, 我都開始覺得好恨抱孫果種心情, bb咁可愛...

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    嗯, 我都開始覺得好恨抱孫果種心情, bb咁可愛...


    妳咁後生,自己嚟啦。哈哈哈…

    回覆刪除