2008年11月7日

我的機械人女友

上星期日,睇番一套之前上映嘅《我的機械人女友》。睇嘅原因,當然係綾瀨遙啦。但原來都有額外嘅驚喜喎。


我覺得呢套擺明係一套「宅男」戲。未來嘅自己,時空傳送一個靚女機械人俾現在嘅自己。除咗可以保護自己,仲羨煞旁人。雖然開頭冇乜情感,勝在可以玩育成,灌輸啲愛意落去。相信係每一個宅男夢未以求嘅恩物。

選角非常好。綾瀨遙唔算係一個極之靚嘅女仔,不過勝在有種講唔出嘅吸引力。而且,造型(對宅男)非常討好,入型入格。感覺十足十《新世紀福音戰士》入面嘅綾波麗一樣。


而男主角係之前拍《交響情人夢》入面嘅「爆炸頭」小出惠介。演出都好可愛。

導演郭在容曾經拍過極之出名嘅《我的野蠻女友》、同埋我應為係當今「恐怖片霸」嘅《假如愛有天意》(當你以為係最慘嘅時候,原來仲可以再慘啲)。今次拍日本片,其中幾場戲都睇到好溫馨心甜。而一場災難大地震,亦睇到個心好唔舒服。不過可惜,故事本身太簡單。雖然首尾呼應得嚟都有啲驚喜,不過整體感覺有啲薄弱。而且「Time Travel」呢家野好難令人信服,片中橋段,根本冇可能發生。不過話到底,佢唔係一套科幻片,所以唔需要拍到好似《Back to the Future》咁合乎邏輯。但對於一班尋根究底嘅宅男,可能會有啲失望。
戲中嘅主題曲同插曲都好好聽。亦都係驚喜之一。

約束の翼 - MISIA


Hi-Fi CAMP / キズナ:節奏輕快,經已成為我部 iPhone 熱播榜第一位!




~ Lindberg

14 則留言:

  1. 櫻杏子上午8:00

    好羨慕…可以成日有時間睇戲…

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    好羨慕…可以成日有時間睇戲…


    我半夜十二點開機。冒死咁睇㗎。

    回覆刪除
  3. 櫻杏子 :

    好羨慕…可以成日有時間睇戲…
    咪係囉...簡直妒忌!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    咪係囉...簡直妒忌!!


    妳唔瞓都得㗎!

    回覆刪除
  5. I still haven't had time to watch it, but 綾瀨遙 - me likey!

    回覆刪除
  6. brfamily2008上午8:00

    好似幾吸引啊;

    點解要冒死咁睇呀?

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    I still haven't had time to watch it, but 綾瀨遙 - me likey!


    Gee... You told me to watch it, but you haven't?!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    brfamily2008 :

    好似幾吸引啊;

    點解要冒死咁睇呀?


    因為掛住自己玩唔瞓囉!

    回覆刪除
  9. Emilili上午8:00

    我最愛睇既就係被你喻為當今「恐怖片霸」嘅《假如愛有天意》~~ haha ~~駛唔駛介紹多兩套俾你?

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    我最愛睇既就係被你喻為當今「恐怖片霸」嘅《假如愛有天意》~~ haha ~~駛唔駛介紹多兩套俾你?


    真係好恐怖㗎!睇都唔敢睇!

    回覆刪除
  11. 毫無人性上午8:00

    個女主角都幾好樣啊?

    回覆刪除
  12. brfamily2008上午8:00

    哦......... 呵呵;

    我成日都係咁啦, 無有怕

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    毫無人性 :

    個女主角都幾好樣啊?


    都真係幾得㗎!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    brfamily2008 :

    哦......... 呵呵;

    我成日都係咁啦, 無有怕


    佩服!佩服!不過相信妳老公唔忍心殺死妳嘅。哈哈…

    回覆刪除