2009年3月20日

老闆著草

近排工作好忙。先前忍痛裁走咗一個得力助手,啲工作要大家分咗佢。之後大肚員工突然去咗生產,啲野我自己攞埋嚟做。點知我老闆落井下石,話要離開公司,要我做埋佢個份。天啊…!

真係估唔到,我老闆比我更早離開公司。間公司係大家一手一腳搞出嚟。之前我想走,佢叫我留低。轉個頭自己為咗自己嘅前途而走咗去。真係講粗口都講唔切。不過當佢話俾我聽佢要走,我覺得鬆咗半口氣。佢係一個好好嘅「數佬」,有佢喺公司,感到有啲安全感。但依家啲生意咁差,邊到仲會有安全感呢。而且出少佢份糧,公司都易做些少。

但正係因為少咗個靠山,所以好大壓力。無時無刻都感到好似有舊大石壓住個心口,透不過氣來。好想同自己講,呢個係百年難得嘅機會,第二時就可以同 Jayson 分享一下啲經驗。眼前嘅爛攤子,唯有煮到埋嚟就食啦。


~ Lindberg

P.S. 以前一直以為自己已經升到頂。點知原來仲有「神檯」呢個位。唉… 老闆(淨低嗰個)話要加人工,我叫佢唔好玩啦。捱得過呢兩個月,鐘意點都得!


P.P.S 其實「著草」應該唔係指上面啲草,而係草鞋。穿上草鞋咪走佬囉!睇怕自己都要買定一對。唔知 Nike 有冇出呢?

26 則留言:

  1. TATAMI拖我有2對~ 算唔算草鞋? 如果算我同洛文日日都著緊草, 哈哈~~~

    回覆刪除
  2. 著nike應該跑得仲快~

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    koko :

    TATAMI拖我有2對~ 算唔算草鞋? 如果算我同洛文日日都著緊草, 哈哈~~~


    咁 Mavis 點算呀?

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    著nike應該跑得仲快~


    咁睇怕真係要買一對啦…

    回覆刪除
  5. 我真係嚮overlander見到有草鞋賣喎!...

    而家成個市都咁差,連我公司都生意唔好丫..

    祝你公司快d順景啦!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    kimkim :

    我真係嚮overlander見到有草鞋賣喎!...

    而家成個市都咁差,連我公司都生意唔好丫..

    祝你公司快d順景啦!


    望就咁望啦!我都唔想買草鞋呀!

    回覆刪除
  7. 有時趁勢開源折流都未必係壞事...

    捱得過, 可能之後會有好日子過...

    回覆刪除
  8. 好像addxx有

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    Bee :

    有時趁勢開源折流都未必係壞事...

    捱得過, 可能之後會有好日子過...


    其實做得嘅都做晒。最慘就係唔應該做嘅都做埋。真係大傷元氣。過到呢一關,之後仲有排搞。不過無計啦。呢個時勢,大家都係咁。

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    好像addxx有


    咁仲好呀。唔知有冇紅色呢?

    回覆刪除
  11. 小波波班長上午8:00

    點都要頂住啦,有時啲嘢係有危有機,當有個學習機會囉,whatever will be willbe,the future's not ours to see, Que sera sera

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    小波波班長 :

    點都要頂住啦,有時啲嘢係有危有機,當有個學習機會囉,whatever will be willbe,the future's not ours to see, Que sera sera


    仲會唱歌仔添喎。多謝…多謝…

    回覆刪除
  13. 賞雨*上午8:00

    著草...估唔到你會找來這樣的照片。(笑)

    回覆刪除
  14. Emilili上午8:00

    老闆話叫你加佢人工!?
    你呢個"神檯"位真係好升得好高下喎...

    回覆刪除
  15. 宜家經濟咁差,真係都幾大壓力架

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    賞雨* :

    著草...估唔到你會找來這樣的照片。(笑)


    夠貼題嘛?

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    老闆話叫你加佢人工!?

    你呢個"神檯"位真係好升得好高下喎...


    佢話加我呀!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    宜家經濟咁差,真係都幾大壓力架


    周圍都係咁啦。辛苦大家啦。

    回覆刪除
  19. 櫻杏子上午8:00

    要相信自己的小宇宙呀!聽日一定會好天嘅!

    回覆刪除
  20. Toby & Pauline Family上午8:00

    哈哈,又係你"發功"的時侯了,頂得住無呀!

    辛苦晒了。

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    要相信自己的小宇宙呀!聽日一定會好天嘅!


    咁…燃燒啦!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Toby & Pauline Family :

    哈哈,又係你"發功"的時侯了,頂得住無呀!

    辛苦晒了。


    好難頂呀!不過唔頂都要頂啦!

    回覆刪除
  23. 辛苦你啦,為Jayson加油啦~

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    Can :

    辛苦你啦,為Jayson加油啦~


    我會㗎啦!

    回覆刪除
  25. 唔洗啦, 多左個得力助手, 幫輕你一下

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    唔洗啦, 多左個得力助手, 幫輕你一下


    希望佢會做得開心啦…

    回覆刪除