2009年3月28日

美肌 / 虐打 / 邊爐

尋晚一眾網友,原本諗住約去食一蚊雞。不過搞下搞下,可能覺得唔好食,所以轉咗去譚魚頭打邊爐。


相片來源:莎莉。

是晚網友,有杏子先生夫人、雪姑 & 王子、莎莉及莎翁、Maggie、Emilili、貓奴、熊貓俠同我。同一班咁嘅人食飯,真係要好小心。小心笑到啃死!


首先大家為咗睇 Laughing 哥還陽,所以搵咗個電視位。可惜都係離電視太遠,聽唔到聲。但多得王子,佢部電話可以收電視(勁!)。雖然畫面收得唔好,眾人就睇酒樓嘅電視,聽王子嘅收音。真係辛苦大家啦…


而我地發現原來貓奴真係一個好好嘅導電體。事關王子部電話條天線收得唔好,但只要俾貓奴揸住,就會收得好啲!絕對有天線放大器嘅功能!可能就係因為咁,啲貓就鐘意瞓喺佢身上「收風」。哈哈哈哈哈…

莎莉呢日還番一套《What's Michael》俾我,佢話原本諗住下星期去馬灣玩先至還。佢話我有車喎。天啊!馬灣點開車入去呀?佢另我想起一位「好」同學。我地相約去行山,佢竟然帶本字典還俾人!玩野啊…!笑死我。

阿 M  不停咁為我地整野食,流露出佢善良嘅一面。相信好快嫁得出啦。


而另一邊箱,當我地一路食,貓奴就喺我隔離,不停為他人出頭而虐打我。叫佢做「衰人一號」就係冇叫錯!

之後莎莉嘅美肌相機出場。我都唔知 Fuji 嘅相機有「美肌」功能。功能上,大概係利用面孔探測,然後整走面上啲細小嘅黑點,同埋順滑咗個表面。白雪被影完之後,真係後生咗幾十年,塊面滑到好似 Jayson 咁會反光呀!之後大家不停玩呢部部相機。有部咁嘅相機,真係妝都唔洗化。我睇我都係時候要出手買啦…

我地不停咁食,不停咁叫。最後食咗勁多野,超飽。雖然埋單嘅時候有啲勞氣,不過真係食得好開心。希望下次會約到更多人一齊玩啦!



~ Lindberg

39 則留言:

  1. Emilili上午8:00

    As 白羊座既一份子, 溫柔既我, 一向都好善良既! 你個句 "相信好快嫁得出" 係咩意思 !!?? 點解冇左你張美雞相!?

    回覆刪除
  2. 喂喂喂!!!!

    點叫虐打丫!!!!

    我應大家要求求其"拍吓"你之BOR!

    你唔好亂咁講野~

    快D搵人POST你張美雞相先得!!

    哼~

    回覆刪除
  3. 衰人頭目 你好似一次過得罪晒所有我地呢d組員bor!

    你想死係咪...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    As 白羊座既一份子, 溫柔既我, 一向都好善良既! 你個句 "相信好快嫁得出" 係咩意思 !!?? 點解冇左你張美雞相!?


    係希望妳快啲成家立室嘅意思。嘻嘻…
    我唔想嚇死人啫。

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    喂喂喂!!!!

    點叫虐打丫!!!!

    我應大家要求求其"拍吓"你之BOR!


    咁都叫「求其」?!認真我咪死梗?!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    衰人頭目 你好似一次過得罪晒所有我地呢d組員bor!

    你想死係咪...


    妳誤會我啦!喺妳諗多咗啫!嘻嘻…

    回覆刪除
  7. 莎莉蛋糕上午8:00

    嘩咔咔!!! 你寫D嘢,笑屎我咩??!!! 咩熊貓俠呀? J媽,見字(代大家)速dub佢啦!! (閃~)

    回覆刪除
  8. 莎莉蛋糕上午8:00

    Emilili :

    As 白羊座既一份子, 溫柔既我, 一向都好善良既!

    你個句 "相信好快嫁得出" 係咩意思 !!??

    點解冇左你張美雞相!?

    放心,佢唔POST佢張美雞相,就等我出手啦!!大家等著瞧.... 

    回覆刪除
  9. Emilili上午8:00

    莎莉蛋糕 : 放心,佢唔POST佢張美雞相,就等我出手啦!!大家等著瞧.... 好, 等你!!

    回覆刪除
  10. Emilili上午8:00

    Lindberg : 係希望妳快啲成家立室嘅意思。嘻嘻…我唔想嚇死人啫。哦.. 咁我都要俾多D時間你儲人請呀嘛

    回覆刪除
  11. 幾十年咁誇?!口圭口合口合~~

    係咪咁勁呀?!
    之前我同人一齊買相機,個sales而又係咁話部casio有美肌美肌,講左好耐...
    帶本字典還俾人真係勁搞笑..咁你可唔可以同佢講:哦,你拎住先丫,走果時先比我得架喇。

    回覆刪除
  12. 太開心喇...

    回覆刪除
  13. 莎莉蛋糕 :

    Emilili :As 白羊座既一份子, 溫柔既我, 一向都好善良既!你個句 "相信好快嫁得出" 係咩意思 !!??點解冇左你張美雞相!?放心,佢唔POST佢張美雞相,就等我出手啦!!大家等著瞧.... 


    記得要寫得絕d

    回覆刪除
  14. Lindberg :

    Patsy :喂喂喂!!!!點叫虐打丫!!!!我應大家要求求其"拍吓"你之BOR!
    咁都叫「求其」?!認真我咪死梗?!
    唔好話你太"弱雞"~

    安祖蓮娜jojit~

    回覆刪除
  15. 張美肌相實在太吸引人, 我都好想買返部

    回覆刪除
  16. 你個好友真係幾攪笑..去行山就還字典俾人..咁佢係行山之定行山後先還..睇到都想笑

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    嘩咔咔!!! 你寫D嘢,笑屎我咩??!!! 咩熊貓俠呀? J媽,見字(代大家)速dub佢啦!! (閃~)


    呵呵呵呵呵……

    回覆刪除
  18. 莎莉蛋糕上午8:00

    Maggie : 張美肌相實在太吸引人, 我都好想買返部喂喂,富士應該要分佣比我喎,呵呵!!

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    放心,佢唔POST佢張美雞相,就等我出手啦!!大家等著瞧.... 


    如果妳唔驚嚇走晒啲人,妳咪放囉!

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    好, 等你!!


    想死呀?

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00

    kimkim :

    幾十年咁誇?!口圭口合口合~~

    係咪咁勁呀?!

    之前我同人一齊買相機,個sales而又係咁話部casio有美肌美肌,講左好耐...

    帶本字典還俾人真係勁搞笑..咁你可唔可以同佢講:哦,你拎住先丫,走果時先比我得架喇。


    啲人鐘意俾眼前嘅野所欺騙,無計啦!
    佢當然唔肯啦!仲話依家唔要,就拋落山呀!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    靚靚 :

    太開心喇...


    係呀!呢班人真係好搞笑。

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    記得要寫得絕d


    殺死妳呀啦!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    唔好話你太"弱雞"~

    安祖蓮娜jojit~


    係呀係呀係呀!

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    張美肌相實在太吸引人, 我都好想買返部


    一張半張係咁都幾得意。張張係就假咗啲啦!

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    你個好友真係幾攪笑..去行山就還字典俾人..咁佢係行山之定行山後先還..睇到都想笑


    行山前!非常賤格!

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    Maggie : 張美肌相實在太吸引人, 我都好想買返部喂喂,富士應該要分佣比我喎,呵呵!!


    原來我部 f50fd 都有喎!等我試下先!

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    Lindberg : 係希望妳快啲成家立室嘅意思。嘻嘻…我唔想嚇死人啫。哦.. 咁我都要俾多D時間你儲人請呀嘛


    冇問題!一日儲一蚊又點話呀!

    回覆刪除
  29. 我都試過用美肌功能,不過攪到米b變左公仔...

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    Can :

    我都試過用美肌功能,不過攪到米b變左公仔...


    米B唔洗美肌啦!

    回覆刪除
  31. Lindberg :

    kimkim :幾十年咁誇?!口圭口合口合~~係咪咁勁呀?!之前我同人一齊買相機,個sales而又係咁話部casio有美肌美肌,講左好耐...帶本字典還俾人真係勁搞笑..咁你可唔可以同佢講:哦,你拎住先丫,走果時先比我得架喇。
    啲人鐘意俾眼前嘅野所欺騙,無計啦!

    佢當然唔肯啦!仲話依家唔要,就拋落山呀!
    拋落山?!真係好卑鄙..

    口合口合~~

    回覆刪除
  32. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    原來我部 f50fd 都有喎!等我試下先!
    唔係啩???用咗咁耐都唔知??

    回覆刪除
  33. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    Lindberg :

    原來我部 f50fd 都有喎!等我試下先!

    唔係啩???用咗咁耐都唔知??


    我個人比較踏實呀嘛,好少玩啲咁嘅野。嘻嘻…

    回覆刪除
  34. 邊有幾十年呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    撞你個鬼呀死佬~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!

    回覆刪除
  35. 櫻杏子上午8:00

    呢晚真係食又食得過癮,笑又笑得過癮!好開心呀!
    Jayson 個 "Smile" 樣其實真係幾似你!

    回覆刪除
  36. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    邊有幾十年呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    撞你個鬼呀死佬~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!


    係喎!對唔住!幾百年都有呀,凍肉夫人!嘩哈哈哈哈哈哈…

    回覆刪除
  37. Jojit Au Yeung上午8:00

    kimkim :

    拋落山?!真係好卑鄙..

    口合口合~~


    佢出名衰格!我地叫佢做「拾仔K」!

    回覆刪除
  38. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    呢晚真係食又食得過癮,笑又笑得過癮!好開心呀!

    Jayson 個 "Smile" 樣其實真係幾似你!


    我邊有咁樣衰衰呀?!

    回覆刪除
  39. 呢張相我前日在另二個網站睇過...哈哈...原來係蛋糕姐姐個網啊...

    回覆刪除