2009年3月16日

Julie 想殺我呀!

做完一個問卷之後,原來 Julie 有八成想殺死我呀!

Is Your Cat Plotting to Kill You

我重複答過以上啲問題兩次,答案都係一樣!Julie 等我仲咁錫您!

「爸爸,唔好亂信人啦。我邊到會貪您好食啫」


有貓嘅朋友,不防玩下。睇下面啲解釋,好似幾有道理。不過當然搞笑成份居多啦。

http://www.catswhothrowupgrass.com/kill.php

但 Julie 真係成日都好似下面咁㗎!!!救命呀… 哈哈哈哈…




~ Lindberg

16 則留言:

  1. There is a 74% chance your cat is plotting to kill you
    我都有74%喎..我唔信!

    口合口合~~

    回覆刪除
  2. 死火~

    兩隻貓都係有87%想殺死我...

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    kimkim :

    There is a 74% chance your cat is plotting to kill you

    我都有74%喎..我唔信!

    口合口合~~


    咁,係妳啲貓先知啦…

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    死火~

    兩隻貓都係有87%想殺死我...


    見細細成日望住妳就知啦。哈哈哈…

    回覆刪除
  5. 用喺老公身上得唔得呢?

    回覆刪除
  6. Emilili上午8:00

    你咁好(肉), julie 點捨得殺你者~~

    回覆刪除
  7. 飛天火羽上午8:00

    Juile 喎... 我唔信

    我唔敢養貓貓~

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    用喺老公身上得唔得呢?


    應該都得…

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    你咁好(肉), julie 點捨得殺你者~~


    我殺死妳!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    Juile 喎... 我唔信

    我唔敢養貓貓~


    外星人怕貓嗎?

    回覆刪除
  11. hoho..等我介紹俾d fd玩下

    回覆刪除
  12. Ballzai上午8:00

    ha ha ha ha ha.....

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    hoho..等我介紹俾d fd玩下


    好呀!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ballzai :

    ha ha ha ha ha.....


    有乜咁好笑喎?我俾人殺呀!

    回覆刪除
  15. 對Julie好D會安全D,哈哈哈!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    對Julie好D會安全D,哈哈哈!


    我當然有啦!

    回覆刪除