2009年3月31日

沒有牛奶的牛奶餐廳

見雜誌寫,話銅鑼灣新開咗一間好似澳洲牛奶公司咁嘅餐廳,不過以日本北海道牛奶做招牌。咁我當然要去試一試啦。
北海道牧場餐廳 Hokkaido Dairy Farm Milk Restaurant

地址:銅鑼灣新會道6-10號京城大廈地下B舖

電話:9098 6922
地方好有日式簡約嘅感覺。望落去好似幾乾淨,不過啱啱過完午市,就好似打完仗咁。四圍都有用過嘅碗碟。

我叫咗 $35 一個北海道套餐,有例牌的火腿煎蛋、叉燒通粉、牛油多士、北海道咖啡。基本上同澳洲牛奶公司嘅一樣。侍應嘅服務,當然亦沒有澳洲牛奶公司嘅厲害。而且大家有冇發現,其實整餐都冇北海道牛奶。以為北海道咖啡有咩?其實都係用澳洲黑白淡奶。冇他嘅,係黑白先夠滑。相比之下,澳洲牛奶公司就名正言順得多啦。


不過喺餐牌上面,都有北海道 3.6 鮮奶。不過冇理由晏晝飲奶㗎。仲有 3 吋鮮奶炒蛋三文治,都話係用北海道鮮奶做。

食物上,只可以用失望嚟形容。煎太陽蛋,蛋黃凍嘅。新鮮用嘅雞蛋,唔洗放入雪櫃啫?火腿幾好味。不過都好難整到唔好味。牛油多士超失望。喺咁嘅環境之下,我會希望有塊有香香牛油味嘅靚多士。點知塊麵飽唔靚,牛油唔香。我屋企嗰啲好過多多聲。叉燒通粉落得太多胡椒粉,叉燒又只係得幾粒。唉… 最好係杯咖啡,香夾滑。


其實呢間小店,我覺得似啲外行人搞嘅。裝修格局上,包括眼睛所睇得見嘅野,都做得好啱。可惜抄啲唔抄啲,又唔係好識變通。最大問題係唔識煮野食。俾著係我,因為喺嗰一區,我會收多幾蚊。$42 一個餐都應該受得住。加上唔見佢做外賣,唔收貴啲唔得呢。俾啲好少少嘅野俾人。例如唔用港式叉燒,放兩片日式叉燒同粟米粒。麵包用好啲質素嘅,同切厚少少,用日本嘅牛油。再諗多一兩個同牛奶有關嘅套餐。咁先叫明正言順㗎嘛。而我最怕開放式廚房,係因為啲油煙。呢間小店嘅油煙好勁。試問一個喺附近做寫字樓嘅客,又點會想一身油煙味呢?



~ Lindberg

38 則留言:

  1. 睇落真係好麻麻地喎~

    呢個時勢,唔捱得幾耐...

    回覆刪除
  2. 看來很普通喎...

    一般茶餐廳東西的樣子,$35 太貴了

    我寧願去茶餐廳吃囉~

    回覆刪除
  3. 好合理既批評~

    咁都學人收32蚊? 有點兒呃人喎...

    茶餐廳都係食呢d, 18蚊都有啦喎=.=

    回覆刪除
  4. 撞鬼lor~38吃得甘流~~我自己部早餐機都吃到啦~~ 幸好你去探雷

    回覆刪除
  5. 呢碟火腿蛋,光睇相都唔係好掂喎

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Can :

    睇落真係好麻麻地喎~

    呢個時勢,唔捱得幾耐...


    希望佢識得盡快改善啦。

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    HaPPy :

    看來很普通喎...

    一般茶餐廳東西的樣子,$35 太貴了

    我寧願去茶餐廳吃囉~


    原則上,佢就係想做一間茶餐廳。但背上一個名字之後,人就會對佢有期望。可惜…

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    好合理既批評~

    咁都學人收32蚊? 有點兒呃人喎...

    茶餐廳都係食呢d, 18蚊都有啦喎=.=


    係唔用心煮囉。唉…
    $18?!邊到?!銅鑼灣難啲啦。

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    撞鬼lor~38吃得甘流~~我自己部早餐機都吃到啦~~ 幸好你去探雷


    我真係覺得要收貴少少,但俾好好多嘅野人食先得囉。
    別客氣!哈哈哈哈…

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Heidi :

    呢碟火腿蛋,光睇相都唔係好掂喎


    好眼力!火太大,蛋被煎到個底熟,但蛋黃凍冰冰。而火腿份量少,又油。唉…

    回覆刪除
  11. 我又覺得碟野個樣唔係咁差,可能我要求低啦,日日食U個飯堂已經訓練到我無欲無求。:)

    回覆刪除
  12. 我覺得佢要用食材做賣點 就應該就做好d~學你說 抄啲唔抄啲 -__-....
    至少用意大利有機雞蛋~那都叫人甘心比$吃

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    郭生 :

    我又覺得碟野個樣唔係咁差,可能我要求低啦,日日食U個飯堂已經訓練到我無欲無求。:)


    凍嘅蛋黃點食呀?大火煎,冇心機。U 都冇咁差啦!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    我覺得佢要用食材做賣點 就應該就做好d~學你說 抄啲唔抄啲 -__-....

    至少用意大利有機雞蛋~那都叫人甘心比$吃


    嘩!我要求低啲,日本得咧。不過最重要都係俾些小心機去煎囉。最後妳有冇買到萬能早餐機呀?

    回覆刪除
  15. 睇完雜誌之後好想去試,好彩行動前睇到,可以慳番,哈哈!

    回覆刪除
  16. Lindberg :

    小勒 :我覺得佢要用食材做賣點 就應該就做好d~學你說 抄啲唔抄啲 -__-....至少用意大利有機雞蛋~那都叫人甘心比$吃
    嘩!我要求低啲,日本得咧。不過最重要都係俾些小心機去煎囉。最後妳有冇買到萬能早餐機呀?呵呵~~當然有la~~不過做夜肖同下午茶多~~~

    回覆刪除
  17. 我睇or既食評全部都係差既..所以我都唔會去試

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    ++ :

    睇完雜誌之後好想去試,好彩行動前睇到,可以慳番,哈哈!


    我過一排會牌多次機會佢。到時睇下點…

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    呵呵~~當然有la~~不過做夜肖同下午茶多~~~


    嘩!有妳的!我相信嗰舊野嘅申請唔會易過我部PS3 幾多。好野呀妳。

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    我睇or既食評全部都係差既..所以我都唔會去試


    我希望佢有改善啦。因為環境上做得幾舒服㗎。

    回覆刪除
  21. 路過..上午8:00

    Lindberg :

    小勒 :呵呵~~當然有la~~不過做夜肖同下午茶多~~~
    嘩!有妳的!我相信嗰舊野嘅申請唔會易過我部PS3 幾多。好野呀妳。靜靜告訴你一個卑鄙耍橫手的方法

    一. 朋友送 (好像我甘, 令幾個疼鍚或欠你不少人情的朋友知道自己有此心願, 一起眾志誠誠 熱心向自己公益)

    二. 找幾個好朋友做媒 說夾埋送比自己, 仲要當住係嫂夫人面前做大龍鳳! 重點係懷住真誠的友誼的戲份去感動!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    路過.. :

    靜靜告訴你一個卑鄙耍橫手的方法

    一. 朋友送 (好像我甘, 令幾個疼鍚或欠你不少人情的朋友知道自己有此心願, 一起眾志誠誠 熱心向自己公益)

    二. 找幾個好朋友做媒 說夾埋送比自己, 仲要當住係嫂夫人面前做大龍鳳! 重點係懷住真誠的友誼的戲份去感動!


    嘩!好狠呀!哈哈哈哈…

    回覆刪除
  23. Lindberg :

    路過.. :靜靜告訴你一個卑鄙耍橫手的方法一. 朋友送 (好像我甘, 令幾個疼鍚或欠你不少人情的朋友知道自己有此心願, 一起眾志誠誠 熱心向自己公益)二. 找幾個好朋友做媒 說夾埋送比自己, 仲要當住係嫂夫人面前做大龍鳳! 重點係懷住真誠的友誼的戲份去感動!
    嘩!好狠呀!哈哈哈哈…唔狠點可以達到目的

    有時係要狠的

    哎呀~~原來我之前留言用左路過

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    唔狠點可以達到目的

    有時係要狠的

    哎呀~~原來我之前留言用左路過


    原來係妳!
    其實要做到(一),都要落唔少彈藥。而(二)又會有痛腳係人手。頭痕呢…
    我心目中嘅小勒,係一個好狠…型嘅人。果然有妳的!哈哈哈!

    回覆刪除
  25. 等我都去試下先!

    我日日都嚮cb搵食!

    京城大廈.....er,睇下地圖先得!

    回覆刪除
  26. Emilili上午8:00

    kimkim : 等我都去試下先!我日日都嚮cb搵食!京城大廈.....er,睇下地圖先得!落樓下toast box食啦! OK 架! ^^唔知你覺唔覺, 新張期間, 早餐散叫仲平過叫set 一蚊!! 我老細話我地知既 ^^

    回覆刪除
  27. Emilili上午8:00

    頭目今次觸雷添!!
    哈哈哈哈...

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    kimkim :

    等我都去試下先!

    我日日都嚮cb搵食!

    京城大廈.....er,睇下地圖先得!


    祝妳好運…

    回覆刪除
  29. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    落樓下toast box食啦! OK 架! ^^唔知你覺唔覺, 新張期間, 早餐散叫仲平過叫set 一蚊!! 我老細話我地知既 ^^


    等我都去睇下先!

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    頭目今次觸雷添!!

    哈哈哈哈...


    唔試過又點知呢?

    回覆刪除
  31. Lindberg :

    白雪 :

    好合理既批評~

    咁都學人收32蚊? 有點兒呃人喎...

    茶餐廳都係食呢d, 18蚊都有啦喎=.=
    係唔用心煮囉。唉…

    $18?!邊到?!銅鑼灣難啲啦。



    佐敦, HUNGHOM, 馬安山, 上環, 灣仔都有~

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    佐敦, HUNGHOM, 馬安山, 上環, 灣仔都有~


    灣仔邊有 $18 一個餐呀?!?!我要去!

    回覆刪除
  33. Emilili :

    kimkim : 等我都去試下先!我日日都嚮cb搵食!京城大廈.....er,睇下地圖先得!

    落樓下toast box食啦! OK 架! ^^

    唔知你覺唔覺, 新張期間, 早餐散叫仲平過叫set 一蚊!! 我老細話我地知既 ^^
    我見到最近好多人呀!

    佢仲派左張好似5蚊coupon黎添呀!

    好!等我去睇下先下星期。

    回覆刪除
  34. Lindberg :

    kimkim :等我都去試下先!我日日都嚮cb搵食!京城大廈.....er,睇下地圖先得!
    祝妳好運…
    我知道嚮邊喇!我一同我同事講..佢就叫我唔好去食喇!哈哈!

    回覆刪除
  35. Jojit Au Yeung上午8:00

    kimkim :

    我見到最近好多人呀!

    佢仲派左張好似5蚊coupon黎添呀!

    好!等我去睇下先下星期。


    好似好吸引喎。等我下星期去搵下先!

    回覆刪除
  36. Jojit Au Yeung上午8:00

    kimkim :

    我知道嚮邊喇!我一同我同事講..佢就叫我唔好去食喇!哈哈!


    嘩!佢個名都幾臭喎… 哈!

    回覆刪除
  37. Emilili上午8:00

    我想問,點樣可以好似你咁,有個box 可以括住間shop 既地址電話??

    回覆刪除
  38. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    我想問,點樣可以好似你咁,有個box 可以括住間shop 既地址電話??


    喺個 toolbar 上面,有個 indent 嘅功能。試試啦。

    回覆刪除