2009年4月28日

20 世紀少年 ~ 第二章

以《第一章》之氣勢,好難理解《第二章》點會咁靜。除咗冇乜宣傳之外,仲好難搵到有戲院做。香港島過咗兩個星期之後,竟然已經冇戲院上映!最後我地去咗圓方嘅  The Grand Cinema 睇。


《第二章》大概係描述漫畫單行本,由第五期至第十五期嘅故事。要將二十二期中嘅一半,濃縮成片長只得 141 分鐘,可知有幾多野會唔見咗。我一路睇,一路諗,如果冇睇過漫畫,到底會唔會明呢?之後我問咗我隔離嗰位,果然唔多明。

其實《20 世紀少年》嘅原箸中,用咗好多篇幅去描繪每一個人。有好多小故事去襯托,有時比條主線更加有趣。但奈何真係太多支節,根本冇可能一一搬上大銀幕。雖然係有啲可惜,不過即使睇咗有啲唔明,我隔離嗰位都覺得幾好睇。而且之後只要諗一諗,大致上都會明嘅。但當佢聽我講埋原本個故事情節,佢都覺得漫畫嘅說服力強好多。

除咗以上嘅美中不足,套戲都拍得唔錯。節奏緊湊,全無冷場(想有都難)。人物選角同造型真係超一流,唔出聲都估到佢係做邊個角色。好期待《第三章》!


~ Lindberg


P.S. 第一次嚟 The Grand Cinema,入面有 12 間戲院。行去我地嘅第 11 間,都已經行到腳軟。座位好寬敞,而且仲會震!佢呢到嘅「震動」影院座位,會因應低音效果而震。有幾段嘅畫面震,座位又震,真係幾震撼㗎。

14 則留言:

  1. 會震...幾得意喎...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    koko :

    會震...幾得意喎...


    但並無按摩作用…

    回覆刪除
  3. 會震咁搞笑?!

    回覆刪除
  4. Can understand why it doesn't appeal to the general public, as without reading the comics, would absolutely be confusing...

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    HaPPy :

    會震咁搞笑?!


    睇恐怖片應該幾激!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    Can understand why it doesn't appeal to the general public, as without reading the comics, would absolutely be confusing...


    Another problem is they do not do any recap from previous episode. So, it's really quite lost even you've seen the first episode last year.

    回覆刪除
  7. 呢間戲院真係一流呀!

    睇大片果時震震下好正!

    仲有個位又闊超c服!

    係個位置有少少隔涉...

    回覆刪除
  8. 大家一齊震...

    哈哈

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    kimkim :

    呢間戲院真係一流呀!

    睇大片果時震震下好正!

    仲有個位又闊超c服!

    係個位置有少少隔涉...


    除咗隔涉,仲冇乜好食添!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    大家一齊震...

    哈哈


    其實如果係又震,唔係又震,感覺都幾怪㗎。

    回覆刪除
  11. Lindberg :

    kimkim :呢間戲院真係一流呀!睇大片果時震震下好正!仲有個位又闊超c服!係個位置有少少隔涉...
    除咗隔涉,仲冇乜好食添!
    又係喎!

    我只係食過果一次其中一間餐廳,又貴又唔好食,

    之後次次都行返出佐敦食算~

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    kimkim :

    之後次次都行返出佐敦食算~


    我都有諗過行出去。但行好遠啫!

    回覆刪除
  13. Emilili上午8:00

    我上次睇文戲, 張seat又冇咩震喎..

    同埋佢大到可以屈埋隻腳黎坐, 讚!!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    我上次睇文戲, 張seat又冇咩震喎..

    同埋佢大到可以屈埋隻腳黎坐, 讚!!


    可能唔同戲呱…
    係呀。真係好舒服㗎!

    回覆刪除