2009年4月10日

自家熟成牛肉

上星期六,我地去咗一個大廚朋友嘅屋企開派對。佢燒咗一條牛肉(Prime Rib),非常之好味!原來佢好認真地處理過塊牛肉,用自家方法將佢「熟成」。我睇過佢個方法,因為佢曾經放過上網:


所謂「熟成」或「老化」(Aging),係一種處理牛肉嘅方法。牛隻經屠宰之後,肌肉會逐漸變得僵硬。經過 6-12 小時之後,就真係死到直一直,硬一硬。人工嘅拍打,化學添加濟嘅軟法,係有一定嘅作用。但最自然,最原汁原味,莫過於利用牛肉本身嘅天然酵素,分解肌肉纖維之間嘅聯系。除咗令牛肉更加嫩,因為以上化學作用,牛肉會更有肉(風)味,鬆散嘅纖維,令肉汁更可緊鎖喺肉裡面。

熟成所需嘅時間,係大約 20 至 45 天之間不等。視乎環境(溫度、濕度、肉嘅部位及大小)而定。我朋友足足用咗三個星期去「提鍊」佢塊肉。然後晨早八點就起身,用焗爐以慢火去燒。攝氏 80 度嘅低溫,燒足十個小時有多,足以燒熟塊原條牛肉。「熟成」加「慢燒」,令塊肉可以份外嫩口之外,更能增加肉味,保持肉汁。比起上次去港畔餐廳食嗰塊燒和牛,仲要好味。好食到唔記得影相… 哈哈哈… 激死!



~ Lindberg

14 則留言:

  1. 露露仁秉上午8:00

    oh, ic...i saw a few different restaurants have a big display of meat to "aged" the meat, the room size like a 500 sq. ft. room, with all meat label with date. I heard that aged steak is very expensive!! you tried one was free, you are lucky!! (but the fat goes into your body!!) ...run...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    露露仁秉 :

    oh, ic...i saw a few different restaurants have a big display of meat to "aged" the meat, the room size like a 500 sq. ft. room, with all meat label with date. I heard that aged steak is very expensiv...
    係呀。要保存得好真係好麻煩。一個唔好彩都整壞啲肉。
    (殺死妳!)

    回覆刪除
  3. LIN兄好介紹喎,等我學多一點食物的知識 ^-^

    但...在家好難做到呢

    回覆刪除
  4. 淨係食果番苦心同功夫都已經100分...

    你幾時請我地食?

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    HaPPy :

    LIN兄好介紹喎,等我學多一點食物的知識 ^-^

    但...在家好難做到呢


    要啲心機同時間囉。不過都唔難嘅。

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    淨係食果番苦心同功夫都已經100分...

    你幾時請我地食?


    我屋企冇地方呀。凍肉夫人妳整啦!

    回覆刪除
  7. 真係唔食唔知甘鬼煩

    要吃好野真係唔可以慳時間心機

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    真係唔食唔知甘鬼煩

    要吃好野真係唔可以慳時間心機


    係呀!所以有時出去俾錢食都抵嘅。

    回覆刪除
  9. 嘩..睇完都好想食番塊牛扒

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    嘩..睇完都好想食番塊牛扒


    我都好懷念…

    回覆刪除
  11. 名符其實去提鍊…

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    名符其實去提鍊…


    係呀!好需要心機㗎。

    回覆刪除
  13. Emilili上午8:00

    你整定下次gathering俾我地食啦!!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    你整定下次gathering俾我地食啦!!


    我冇咁勁啦。

    回覆刪除