2009年4月23日

五十四日環遊美加 之 首都 Go 華盛頓特區

離開咗奧蘭多市之後,我地繼續美國文化之旅。去到美國東岸,點都要到首都:華盛頓特區,見識一下。印象中嘅華盛頓特區,係空蕩蕩,因為地方好大。啲主要建築物又白色居多。有好多博物館,唐人街好闊,但乜都冇。唔多似係人住嘅地方。

我地住喺一間 B&B(Bed and Breakfast,床及早餐)。地方唔算好大,亦都有野要同其他人共用。而整個旅程,其中一張我最記得嘅相,就係以下呢張。我喺香港帶咗一個電煲仔過嚟。每次可以煮一兩個麵。然後喺洛杉磯買咗四隻藍色嘅膠碗(蘇忠仲有保存緊),加埋一支「調味霸王 2000」,煮出不少美味嘅麵食。


要遊白宮,就要攞入場券。我地先一日去攞,然後第二日入去行。雖然只係走馬看花,但可以走入國家元首嘅辦公地方,睇下歷代總統留下嘅點滴,都幾好玩㗎。


林肯紀念堂、華盛頓紀念碑、美國嘅獨立宣言,全部都放埋一齊,可以一次過睇晒。林肯紀念堂入面當然有個好大嘅林肯坐喺到。而華盛頓紀念碑就好簡潔,喺任何時代睇,亦唔會覺得不合流。理論上可以上去,但當時話大風,所以唔上得。依家睇怕都唔會俾人上去。另一邊箱就放咗美國嘅獨立宣言。最衰嗰時未拍《National Treasure 驚天奪寶》,否則會睇得更過癮。


阿靈頓國家公墓(Arlington National Cemetery)係另一個我一世都唔會忘記嘅地方。


本身係一個軍人嘅墓園。但難忘嘅原因,唔係廣闊嘅墓園,唔係眾位為國損軀嘅士兵,更加唔係簡單嘅換兵儀式,而係嗰日嘅天氣。起初我地只係覺得好熱,但因為唔似香港咁濕,所以都唔會太唔舒服。國家公墓係一個大公園,冇樹冇瓦冇野遮頭。行上行落,呼吸都幾辛苦。就好似焗桑拿浴一樣,熱空氣差啲會燒著兩個鼻孔,出到一身汗。之後睇晚間新聞先知道,原來嗰日熱浪侵襲首都!仲熱死咗幾個人!返到屋企,睇下個溫度計,四十五度!?!?四個人不停講粗口,鬧邊個白痴冇睇新聞就出門口,冇死到真係皇天保佑。當然,四個人好明顯都係白痴。哈哈哈哈哈…

去完阿靈頓之後,我地去咗參觀五角大廈。因為我地行得太近座建築物,所以只係睇到一面牆,都睇唔到何謂五角。而且四個人經過之前一役,加埋只得番兩條人命(每人半條)。所以我地主力去附近嘅商場降溫,補充水份。

呢張係我地嘅屋企門口。雖然只短短幾日,我好鐘意呢個屋企。


下一站係為美國歷史嘅根源:費城



~ Lindberg

12 則留言:

  1. 飛天火羽上午8:00

    下一站就到我屋企啦~

    我好怕行D.C., 上次一行成6個幾鐘, 腳都跛!! 幾乎想爬係地~

    你竟然無係林肯紀念堂前影番張將"眾裡尋他"相~ OH~ NO!!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    下一站就到我屋企啦~

    我好怕行D.C., 上次一行成6個幾鐘, 腳都跛!! 幾乎想爬係地~

    你竟然無係林肯紀念堂前影番張將"眾裡尋他"相~ OH~ NO!!


    其實我想叫:下一站,火羽之都。哈哈哈!不過唔知妳住喺嗰到幾耐。我好鐘意費城。
    唔明。點「眾裡尋他」法?我地得四條友咗喎…

    回覆刪除
  3. 熱到死你都係著長褲... 哈哈

    回覆刪除
  4. 點解你地一時扮的士佬, 一時扮監躉既?哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!

    回覆刪除
  5. 飛天火羽上午8:00

    Lindberg :

    飛天火羽 :下一站就到我屋企啦~我好怕行D.C., 上次一行成6個幾鐘, 腳都跛!! 幾乎想爬係地~你竟然無係林肯紀念堂前影番張將"眾裡尋他"相~ OH~ NO!!
    其實我想叫:下一站,火羽之都。哈哈哈!不過唔知妳住喺嗰到幾耐。我好鐘意費城。

    唔明。點「眾裡尋他」法?我地得四條友咗喎…
    我住左成八年啦~ 不過, 唔好叫"火羽之都", 因為我多數唔會返去長住啦~

    「眾裡尋他」是班friend 坐係一堆人群之中, 影埋成堆人, 晒張相出來之後便搵個friend 出來. 而林肯紀念堂前就係最好既地方~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    熱到死你都係著長褲... 哈哈


    就係因為冇睇天氣就出街嘛!

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    點解你地一時扮的士佬, 一時扮監躉既?哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!


    咩的士佬呀?似咩?咁啲貴重野要跟身嘛。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    「眾裡尋他」是班friend 坐係一堆人群之中, 影埋成堆人, 晒張相出來之後便搵個friend 出來. 而林肯紀念堂前就係最好既地方~
    有啲咁嘅玩法?!唔識添。下次有機會試下。

    回覆刪除
  9. 45度?!.........
    會點架個人.......

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    kimkim :

    45度?!.........

    會點架個人.......


    真係同焗桑拿浴一樣。後來脫水兼頭痛。都幾辛苦㗎!

    回覆刪除
  11. Emilili上午8:00

    真係唔知點解, 次次咁樣暴曬完都會頭痛!! >.<
    著長褲不特止, 仲要係老牛!! 唔怪得你咁fit啦.. 以前..

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    真係唔知點解, 次次咁樣暴曬完都會頭痛!! >.

    因為嗰啲叫中暑!
    我著開牛仔褲啦!

    回覆刪除