2009年4月13日

馬灣七人欖球賽

是日風和日麗,七位年青球員,應邀參加於馬灣公園舉行的七人欖球友誼表演賽。

「等我放好個波先。」哲哲說。


「快啲交個波俾我!兄弟,上呀!」


「等我扭過 Anson 先!」Jayson 一個人,單刀殺入敵陣。


再來一個插花假身過 Felix!


「Jayson,欖球並唔係用腳踢㗎。係用手玩㗎!」

「係咩?」

「係呀!仲有,我先係隊長呀!」茄茄說。


「咁我地一齊用手玩啦。上呀!」


「得分!」




~ Lindberg

22 則留言:

  1. 最後那張JAYSON很帥呢~

    回覆刪除
  2. 好!send 比足總叫佢地開個bb班先!

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    HaPPy :

    最後那張JAYSON很帥呢~


    嘻嘻… 多謝!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    好!send 比足總叫佢地開個bb班先!


    咁我地要多四個人先組到一隊喎!

    回覆刪除
  5. Toby & Pauline Family上午8:00

    Lindberg :

    白雪 :好!send 比足總叫佢地開個bb班先!
    咁我地要多四個人先組到一隊喎!
    可唔以預埋我呀!

    回覆刪除
  6. 班小朋友真係好似識踢O甘喎!!呢張超攪笑!!! 同D對白好配合!!哈哈哈~~

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    Toby & Pauline Family :

    可唔以預埋我呀!


    一定!咁小比比打乜位置呢?

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    bee :

    班小朋友真係好似識踢O甘喎!!呢張超攪笑!!! 同D對白好配合!!哈哈哈~~


    咪當佢地流呀!哈哈哈…

    回覆刪除
  9. JAYSON好似波牛啊~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    JAYSON好似波牛啊~


    冇理由呀…我都唔係咁…

    回覆刪除
  11. Lindberg :

    Patsy :JAYSON好似波牛啊~
    冇理由呀…我都唔係咁…
    佢MAN過你囉~ 安祖蓮娜

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    佢MAN過你囉~ 安祖蓮娜


    殺死妳!

    回覆刪除
  13. Jayson打波打到咁肉緊呀!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    Jayson打波打到咁肉緊呀!


    哈哈哈哈哈…

    回覆刪除
  15. wingwing上午8:00

    哈哈哈哈哈 ! jayson 表情太可愛了 !

    回覆刪除
  16. 賞雨*上午8:00

    第二張相的節瓜俠好熱血喔!

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    哈哈哈哈哈 ! jayson 表情太可愛了 !


    近排多咗啲咁嘅表情。哈!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    賞雨* :

    第二張相的節瓜俠好熱血喔!


    好肉緊呢?

    回覆刪除
  19. Emilili上午8:00

    jayson 第日一定可以保衛地球!! 你妥睇佢幾兇狠!! haha...

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    jayson 第日一定可以保衛地球!! 你妥睇佢幾兇狠!! haha...


    保衛地球要兇狠咩?

    回覆刪除
  21. Emilili上午8:00

    Lindberg : Emilili :jayson 第日一定可以保衛地球!! 你妥睇佢幾兇狠!! haha...保衛地球要兇狠咩?唔打得都睇得呀嘛!!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    保衛地球要兇狠咩?唔打得都睇得呀嘛!!


    Err...

    回覆刪除