2009年4月25日

南丫島行動取消

注意:明日南丫島行動取消!

因天雨及低溫關系,明日旅行將會取消。我地會另擇日子再去過。到時再另行通告。

而聽日如果預咗出嚟玩嘅朋友,可以一齊到西寶城嘅 Playtown。白雪等人會十二時左右到,先到先玩。之後去食下午茶。 室內玩,一樣咁開心㗎!



~ Lindberg

14 則留言:

  1. 櫻杏子上午8:00

    收到!明日西寶城見!

    回覆刪除
  2. 聽日睇下天氣點,如果唔係太大雨都ok既~ 到時電聯!

    回覆刪除
  3. MAVIS報到!!! 雖然MAVIS之前再戰PLAYTOWN不及當日勇, 但今次有朋友陪應該會玩得開心既~~~

    回覆刪除
  4. 瀅瀅媽媽上午8:00

    playtown我哋唔去了!

    明天我同皓程媽咪約好了去科學館玩^^

    回覆刪除
  5. YEAH~~~

    唔知3包米會唔會黎呢?

    lin兄你不如問問, 我lost左佢電話~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    收到!明日西寶城見!


    聽日見!

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    Can :

    聽日睇下天氣點,如果唔係太大雨都ok既~ 到時電聯!


    原本諗住問咗妳先,但今日忙住返學,怕通知唔切大家。所以斗膽自行公佈取消,希望妳唔好介意啦。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ho Yin :

    MAVIS報到!!! 雖然MAVIS之前再戰PLAYTOWN不及當日勇, 但今次有朋友陪應該會玩得開心既~~~


    Ho Yin?

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    瀅瀅媽媽 :

    playtown我哋唔去了!

    明天我同皓程媽咪約好了去科學館玩^^


    下次再約過啦!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    YEAH~~~

    唔知3包米會唔會黎呢?

    lin兄你不如問問, 我lost左佢電話~


    我試下啦。

    回覆刪除
  11. Lindberg :

    Ho Yin :

    MAVIS報到!!! 雖然MAVIS之前再戰PLAYTOWN不及當日勇, 但今次有朋友陪應該會玩得開心既~~~
    Ho Yin?


    其實係我Koko, 我同Mavis去左佢表哥屋企, 用左佢部腦上黎睇, 點知留言唔記得改返自己個名...

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    其實係我Koko, 我同Mavis去左佢表哥屋企, 用左佢部腦上黎睇, 點知留言唔記得改返自己個名...


    估到啦!

    回覆刪除
  13. 原來你地去O左 playtown...

    最衰呀仔病O左...如果唔係都想 join 埋呀...

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    bee :

    原來你地去O左 playtown...

    最衰呀仔病O左...如果唔係都想 join 埋呀...


    下次啦!或者如果妳去,咪叫下我地囉。

    回覆刪除