2009年4月22日

打水痘針

上星期日,Jayson 去打了水痘針。我自己覺得預防水痘,是一件很重要的事。因為我前幾年才出過水痘。這個年紀(雖然仍很後生)出水痘,真的很辛苦呢。

水痘預防疫苗,功效有 93%。做不到 100%,是因為體內所製造的抗體不足。但因為體內已經有些抗體,如果真的感染了水痘,身體的免疫系統會立即運作。醫生說只會輕微地出十粒八粒水痘。當 Jayson 大約十歲的時候,可以打多一支作加強作用。

Jayson 很乖,只喊了兩聲。

除了打針之外,學校亦要求醫生為 Jayson 做一個簡單的入學前檢查。是次費用:$1,050…

還記得幾年前出水痘,真的苦不勘言。起初面上出了幾粒水泡,我還以為是暗瘡。但過了不久,頭皮上也出了不少粒。等二天起床,突然想起一件事。打了個電話給媽媽。

「阿媽,我出過水痘未?」

「水痘?咩樣㗎?好似未…」

「大鑊!」

之後入了醫院。因為除了出了很多水痘之外,也發了高燒。而因高燒的關系,呼吸有困難。皮膚亦都幾痕癢,晚上也睡不著。那大家應該明白為甚麼我要 Jayson 打水痘疫苗吧。

打完針之後,為了獎勵 Jayson,我們去了西苑飲茶!
「爸爸,您係獎勵自己咋?」

「冇咁嘅事!今日我冇煮您飯。我地食乜,您就食乜啦!」

「好野!我有得食大人飯!」


Jayson 的飯是西苑著名的叉燒飯走叉燒。叉燒給我吃了。他的有加入三色丸(豬肉丸、鯪魚丸、少許蝦丸)和菜芯。味道應該不錯,Jayson 吃了一大碗!



~ Lindberg

26 則留言:

  1. 雪之國上午8:00

    Felix 都打咗呀, 但係醫生話有1/10機會啲BB出水痘嘅程度等於冇打架.......

    回覆刪除
  2. 要做入學前檢查既咩?

    回覆刪除
  3. 大人出真係奶野過細路

    入學前檢查成千元~woo好嗱利!!!幸好我地細個時沒

    回覆刪除
  4. hahaha....叉燒飯走叉燒~~~

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    雪之國 :

    Felix 都打咗呀, 但係醫生話有1/10機會啲BB出水痘嘅程度等於冇打架.......


    咁我又冇聽過喎。如果情況係一樣,咪即係疫苗冇反應?冇理由啫…

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    要做入學前檢查既咩?


    唔知呀。維園要囉。

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    大人出真係奶野過細路

    入學前檢查成千元~woo好嗱利!!!幸好我地細個時沒


    真係好甘㗎養件咁嘅野。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Bee :

    hahaha....叉燒飯走叉燒~~~


    叉燒太硬啦,又有蜜糖。但與其叫白飯,不如叫叉飯好過啦。哈哈哈…

    回覆刪除
  9. brfamily2008上午8:00

    學前檢查? 有o的咁既野架咩?????

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    brfamily2008 :

    學前檢查? 有o的咁既野架咩?????


    我地嗰間有囉。都有道理嘅,要個醫生清楚寫低個小朋友有乜健康問題要注意,到時有乜特別需要都照顧到嘛。

    回覆刪除
  11. 打咗針好好多

    如果係出都出少D 無咁辛苦

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    打咗針好好多

    如果係出都出少D 無咁辛苦


    佢應該知我用心良苦㗎啦…

    回覆刪除
  13. 我廿幾歲先出水痘, 但冇好似你咁大鑊喎, 我仲記得醫生一寫就寫左七日假俾我, 但我3日就好晒, 仲有4日可以去玩, 呵呵~~~

    回覆刪除
  14. 丫, 我初時都以為係暗瘡架~ 哈哈~~~ 係返到公司個同事話睇睇下我果d唔似暗瘡似水痘喎... 當時我仲係岩岩出黎做野既靚女仔~

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    我廿幾歲先出水痘, 但冇好似你咁大鑊喎, 我仲記得醫生一寫就寫左七日假俾我, 但我3日就好晒, 仲有4日可以去玩, 呵呵~~~


    我衰足一個星期嚇!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    丫, 我初時都以為係暗瘡架~ 哈哈~~~ 係返到公司個同事話睇睇下我果d唔似暗瘡似水痘喎... 當時我仲係岩岩出黎做野既靚女仔~


    哈哈哈!好彩冇傳染俾人咋!

    回覆刪除
  17. 賞雨*上午8:00

    我小學時出左啦,係俾哥哥傳染嫁!

    印象中一D都唔辛苦,不痛不癢,仲有假放好開心! XD

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    賞雨* :

    我小學時出左啦,係俾哥哥傳染嫁!

    印象中一D都唔辛苦,不痛不癢,仲有假放好開心! XD


    妳就好彩啦!

    回覆刪除
  19. Emilili上午8:00

    Lindberg : 真係好甘㗎養件咁嘅野。拱點解你會 "養件咁既野" 既??

    回覆刪除
  20. 成千呅做檢查 @_@

    果然係名牌幼稚園啊~

    回覆刪除
  21. QQ 媽咪上午8:00

    Bertin 18個月大都打左水痘針啦。呢邊係政府安排打既﹐國家福利當然歡迎啦。叉燒飯走叉燒﹐哈哈。。。超攪笑﹗

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    拱點解你會 "養件咁既野" 既??


    唔好提…!

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00

    Can :

    成千呅做檢查 @_@

    果然係名牌幼稚園啊~


    唔關間幼稚園事。係個醫生啫。其實去健康院做都得。

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    QQ 媽咪 :

    Bertin 18個月大都打左水痘針啦。呢邊係政府安排打既﹐國家福利當然歡迎啦。叉燒飯走叉燒﹐哈哈。。。超攪笑﹗


    雖然都係羊毛出自羊身上,福利國家真體貼。

    回覆刪除
  25. 瀅瀅媽媽上午8:00

    聽講過大人出辛苦好多好多,我都好似未出過,所以早幾年自己都打了水痘針!

    我都覺得水痘很值得打,我有個同事的親戚,冇同個小朋友打,結果個小朋友出水痘時發高燒,燒到41度,很恐怖呢#_#

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    瀅瀅媽媽 :

    聽講過大人出辛苦好多好多,我都好似未出過,所以早幾年自己都打了水痘針!

    我都覺得水痘很值得打,我有個同事的親戚,冇同個小朋友打,結果個小朋友出水痘時發高燒,燒到41度,很恐怖呢#_#


    41度?咁真係買個保險好呀。

    回覆刪除