2010年5月3日

新屋的第一次聚會

我地用咗大約三個星期嘅時間,終於執好間屋。其實要拆箱將啲野放上櫃,唔洗用太多時間。但要諗下邊啲野放邊到,真係頭到大埋。淨係啲櫃入面嘅層板放幾高,都已經玩死我。即使到依家呢一刻,我仍覺得仲有好多野唔啱位。但算啦!有時間先慢慢搞。

適逢有朋自遠方來,上星期日搞咗兩個聚會。招呼一下朋友。下午,先來 Fred 哥一眾。

「好開心有姐姐同妹妹陪我玩!」


「Chloe 姐姐玩 Julie 姐姐啲玩具喎!嘻嘻…」


朋友嚟到,當然要攞啲好野出嚟大家試下!燈登登凳…貓屎咖啡!又稱為麝香貓咖啡,英文 Kopi Luwak。供應商送嘅,唔知幾錢。郭生喺到,當然要佢出手沖啦。


飲得!


味道… 怪怪的。可能因為我地磨得太幼,感覺有啲似… 糞便。但好難一次就沖得好嘅,咪當係玩下啦。


好彩 Chloe 媽蒸來好味蛋糕一個,加上我買咗啲士多啤莉,人生先冇咁遺憾。

玩咗一個下午,三個小朋友基本上係分開玩。但睇到佢地嘅唔同喜好,都覺得好搞笑。例如 Chloe 好鐘意個「O」字,Jayson 個磁石貼貼唔見咗個「O」,就不停要搵番。好彩最後都搵到。而蔚蔚就著住 Jayson 黼拖鞋(Jayson 冇著過)四圍行。

特別要多謝 Fred 哥張靚地墊!好靚!(之後影過張相先得!)

第二場就有三位「貓」人:靚靚媽、Fanny、同貓奴及其蝦子餅。一個澳洲,一個澳門,仲有一個屯門!三個都係幾千里遠嘅地方。真係大駕光臨,寒舍蓬蓽生煇。

為咗佢地,我整咗個秘製意式番茄湯底打邊爐。買咗(據稱)安格斯肥牛片、好多丸、蝦、菜等等。洗完啲野先發現,點解咁少野食嘅?!以前我地打邊爐會買好多野,但後來發現都只係鐘意食牛,所以簡化咗。但朋友上嚟,點可以咁寒酸呀?!


好彩佢地一開始就話鐘意牛肉同蝦。而啲蝦我又好有挑走啲腸,誠意搭夠。哈哈哈…

「爸爸,我要影。」


「…」


都唔錯喎…
當時大家已經飽到上心口。靚靚媽同貓奴不停去搞 Julie,搞到佢啲毛鬆起晒。Julie 唔理 Fanny,但 Jayson 理喎。咁都算冇得失啲客人。哈哈哈…
甜品係佢地買嚟嘅 Awfully Chocolate 的原味朱力餅。原本大家都話好飽,唔食。但我裝飾得咁靚,而且個蛋糕都唔係好滯,食完一件又一件!


大戰過後,都唔算好多野洗。我自己就好開心,希望其他人都係啦。好多謝大家嘅蛋糕同紅酒,等我有得偷酒飲。靚靚媽,妳仲有三罐青島喺我雪櫃!唔該快啲番嚟清咗佢,否則收存倉費!!!哈哈哈…





~ Lindberg

19 則留言:

  1. 櫻杏子上午8:00

    我仍覺得仲有好多野唔啱位。但算啦!有時間先慢慢搞~~> 我嘅經驗係:day 1係咁…以後都會係咁…唔會再郁佢…haha!
    好開心呀,咁熱鬧又有好嘢食/飲…期待我地果次,應該會仲熱鬧~~ kekeke~~!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    我一定會執嘅!!!
    其實我地仲懷疑緊放唔放得落咁多人…

    回覆刪除
  3. 嘩~ 咁有心機挑走d蝦腸添丫!!!
    我都想好似杏子咁話, 爆箱後d野係咁放就以後都係咁放, 唔會再執架喇...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我會嘅… 因為有個櫃仲係好亂…

    回覆刪除
  5. 你放左上去就唔會再執架喇, 你唔信兩個女人都要信我! 哈哈! 除非你好似再搬屋咁將所有野執番晒落黎, 但你唔會咁得閒!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    希望到時工人嚟,我會有心執多次!

    回覆刪除
  7. 我又要打邊爐呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    我話你知呀, 我地果日你可能會喊~~~呵呵呵~~~

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實真係幾擔心。大人就冇所謂,驚啲小朋友冇得企都唔知點算。
    下星期有十一二個大人上嚟。到時睇下點情況…

    回覆刪除
  9. 我都好認同以上幾位, 放落左就好難再執, 因為執一度變相另一度都要執過, 如此類推...
    果日玩得好開心仲好食神, 見到有好野食都口水流呀
    p.s. 感覺有啲似… 糞便>>>>咁你都知係糞便既味? OMG!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    感覺啫。呵呵呵呵…

    回覆刪除
  11. CHLOE MA上午8:00

    jayson 同chloe唔算無交流la, 佢地一起玩個叠杯杯遊戲, 笑到卡卡聲...jayson 果日全程好開心咁成日笑, 果然深懂好客之道wor

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呢!果然自己地頭係好啲。哈哈哈…

    回覆刪除
  13. wahhh 你間豪宅好正WOO 羨慕

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    有幾呀?!玩野呀?

    回覆刪除
  15. 嘩... 勁開心!!:)

    間屋真係好令!!

    不過d相唔見julie既??

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    有人上嚟,仲唔閃咩!不過佢地有入去捉貓,只係我無影到。

    回覆刪除
  17. 好期待呀~

    我又要上黎飲咖啡!!!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    當然好啦。我叫 Jayson 倒俾妳。呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  19. Jayson幫手招呼朋友,讚!期待ing...

    回覆刪除