2010年5月18日

夜宴

前晚契爺同一班朋友上嚟玩。我第一次全力去用個廚房。用起嚟都幾得心應手,但因為太耐冇練習,而且要整俾十三個人,所以煮得未算好滿意。


是晚餐單:
Parma Ham with Melon起初以為冇技巧。但原來要切咁多蜜瓜,同埋包咁多塊火腿,都幾大鑊。

Caesar Salad with Bacon Bits and Garlic Croutons
好簡單。

Drunken Chicken Wings
之前諗住燒個香草雞翼,但驚住會按排失當而出事。呢個就簡單、方便、安全得多。

Tiger Prawn in Anchovy Pesto Cream
道理上係爆香啲油浸鯷魚、香草醬、同辣椒,落蝦同白酒、調味。但攞咗出去見碟野怪怪的,原來唔記得落香草醬同辣椒。好彩都有味。「執碼」果然係一個好重要嘅任務。

Vegetables and Three Cheese Stuffed Seashell Pasta
呢個真係手工菜。以前我整過類似嘅菜,Jayson 媽話好好味,但之後佢都冇口福再食到。因為太麻煩。相信呢個菜亦都會係一樣,只此一次。所以食到嘅朋友真係好好彩。哈!首先要切好多粒粒,包括:洋蔥、茄子、磨菇。仲有菠菜切蓉。分開調味炒熟,然後攤凍。之後加入 Ricotta 及 Mozarella 兩隻芝士。再釀入一隻九成熟嘅貝殼粉入面,然後一隻隻放喺茄汁上面。最後放啲 Mozarella 同 Parmesan 芝士上面焗。幾驚唔好食呀!唔好食的話,我一定會發癲!

Grill Prime Rib Cube
因為冇地方俾大家切,所以切成大大粒。肉厚又多汁嘅美國安格斯肉眼扒,原本驚大家已經食飽,所以只係煎咗三分一。最後當然全部(四磅半)煎晒啦。好味!

Italian Meat Balls on a Bed of Linguine
失敗。啲粉焗得太熟,同唔夠汁。

Crispy Chocolate Ice Cream Bar
好彩之前買咗一打朱古力脆皮。

Hot Iron Buddha Tea
啲野都幾滯。有杯茶落肚會舒服啲嘅。

冇食物相,因為掛住煮、掛住食。之後洗大餅洗到一點幾。不過都唔算好麻煩。

最後,多謝各位朋友俾面光臨,亦要多謝大家啲美酒。大家唔洗擔心我冇得食,因為「近廚得食」。啲餸未出廚房,我已經食咗最新鮮嗰舊,大家都只係食我口水尾。而且我煮得好開心,見到大家食得開心,我就更開心啦。呵呵呵呵呵呵…


~ Lindberg

P.S. 下次邊個整污漕我塊木地板,除咗要有「死」嘅覺悟之外,仲唔好問我攞布。請用自己條脷抹乾淨啲紅酒漬!唔該。

14 則留言:

  1. 我想睇相呀!!!!!!!!!!!!!!!!!同埋我都好想食呀!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    真係一張都冇…

    回覆刪除
  3. 好得驚... 要有「死」既覺悟...
    我成日形住我上去會好輪盡咁整花左幅牆丫、拖花個地板之類... 點好...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔緊要。妳有洛文幫妳搞手尾。哈哈…

    回覆刪除
  5. 其實只要有肚疼既覺悟就夠啦...
    Thanks for the very delicious dinner... :D

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    Let's do it again soon!

    回覆刪除
  7. Thanks for the dinner. I really LOVE the "Vegetables and Three Cheese Stuffed Seashell Pasta", Encoure please~~
    errr... 你塊地板除左有紅酒飮之外,都有份試下個seashell paste架 :p

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    Next time, you chop, I stuff. OK? HA!
    係邊個做嘅?!佢有咗「死」嘅覺悟未?!

    回覆刪除
  9. Lindberg : 唔緊要。妳有洛文幫妳搞手尾。哈哈… 佢邊識搞返點喎... 死喇, 我仲想像到勾爛sofa、打爛玻璃、整坏水龍頭...   大鑊...  整跌野食已經係好少事...  老公 )))))))))))))))))))))  救命丫)))))))))))))))))

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    好少事啫。妳老公搞得掂嘅!

    回覆刪除
  11. 咦..好想聽故事...哈哈!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    咩故事?!

    回覆刪除
  13. Kenさん上午8:00

    多謝款待, 而家都仲回味緊您d手勢! 究竟可唔可以經您買果d安格斯肉眼扒啊~~~
    真係辛苦晒您, 果日連您都冇份打, 我會努力unlock埋拳四郎同雷奧, 遲d比您玩下雙打幻鬥(無雙)mode!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    如果唔係日日要,都冇問題嘅。哈!
    好彩我都打到一陣!有人幫我打機,真係好感動呀…

    回覆刪除