2010年5月27日

送您一個心

「Jayson,您畫緊啲乜呀?」


「秘密!」


他站在米B旁邊,很專心的不停地畫…不停地畫…不停地畫。


終於大功告成!

「我畫咗個心俾米B呀!」


「好叻仔喎!今次實有分加啦!呵呵呵呵呵…」


看到 Jayson 的心意,就連旁邊的米B,也要豎起拇指呢。


以上是六位戰士和蔚蔚妹妹到「香港保護兒童會」所舉辦的「Kid's Power 親子智能部落」所發生…



~ Lindberg

16 則留言:

  1. 弓虽!
    你d作野能力同白雪一樣強, 果然同一日出世係有d似。

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    今次唔係我嘅主意…

    回覆刪除
  3. 呢排你都搞好多小動作..

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    費時俾啲人入到位啦…!

    回覆刪除
  5. 我唔質疑Jayson的心意,只係手指果度...咁都比你入到,好似有小小夾硬喎... =_="

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    係阿奶奶話嗰喎…

    回覆刪除
  7. 朗B媽上午8:00

    我地都有去,不過系星期六果場。

    點解唔見你地上樓上果幾層玩o既?

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    玩咗少少啦。妳快啲裝個 Plurk 啦!先可以緊貼我地啲野呀!

    回覆刪除
  9. 畫得好有 創意

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  11. 朗B媽上午8:00

    裝鬼裝馬o羊。。。裝咗都唔得閒睇哎。。。。

    Lindberg : 玩咗少少啦。妳快啲裝個 Plurk 啦!先可以緊貼我地啲野呀!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    用電話得閑上網睇囉。

    回覆刪除
  13. Jayson膽大心細!米b咁喑地裏讚jayson你都睇到!!!!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實佢個膽都好細㗎…

    回覆刪除
  15. 咁都比你影到同老作到米b直樹母指...勁!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實係 Jayson 媽佢睇到…

    回覆刪除