2010年5月4日

賣樓記

大約兩個月前,我搵咗地產代理幫我放層舊樓出去。原本諗住等我地搬咗之後,執一執間屋先至賣。因為住咗十年都冇執過,啲油漆真係幾恐怖。但地產話無乜關系。

而我心諗賣得到好價錢咪照賣囉,試下都無防。

起初我以為會有好多人睇。點知都係小貓三四隻。我估主要原因係貴。雖然環境好,方向正,但即使俾著我自己,都覺得貴。但銀行估值估得到,我又唔係急住賣。而且即使唔賣或唔租出去,我都頂到一年半載嘅…。冇理由唔等下啫。

第二個星期,再有兩隻小貓上嚟。一個男人聲稱住我樓上,想買埋樓下,上下呼應。之後經紀話對方好有興趣,但要平啲。而如果佢買唔到我呢層,就會放埋佢嗰層出去,之後搬個大單位一家人住。因為佢係上幾層同一個單位,經紀話到時我嗰層嘅價錢就會受壓啦。

起初以為以我咁嘅形勢,實唔怕俾人壓價。點知到頭來都係俾個經紀壓一壓。雖然最後都賣到一個唔錯嘅價錢,但期間真係有啲唔舒服。

正如張五常於《賣吉者言》所講,經紀唔係幫買賣雙方,或是但一方。佢只係幫緊自己,完成交易,收取佣金。佢對層樓賣平啲貴啲,根本不在乎。當佢有晒雙方同市場嘅資料,佢會用佢嘅方法去速成交易,而未必係是但一方嘅最佳利益。我個經紀好成功做到呢點,亦都因為太成功,令我頂住道氣。

雖然間地產代理係朋友個阿哥開嘅,我都曾經有懷疑過經紀同我講過嘅野。因為對方實在係太有錢。除咗穿金戴銀之外,佢可以唔洗做按揭,過幾日又話要買半山一層樓。所以我覺得佢唔似會住我樓上。而且咁有錢,就無謂壓我嗰幾萬蚊啦。不過最後都證實咗個最後用家真係住我樓上。幫佢俾錢嘅先生…我就唔知同佢有乜關系喇(聲稱係夫婦…)。

賣咗層樓,當然好唔捨得。但我覺得以現時嘅經濟,好難搵到本地人接我個單位,所以都幾慶幸有個咁嘅買家。而我地可以用啲錢嚟找裝修筆數,仲有個錢防下身,安安樂樂住新居,時機都對我一家不錯呀!嘻嘻…



~ Lindberg

28 則留言:

  1. 唔使做按揭好型丫!!!
    好難搵到本地人接你個單位, 聽落香港人好似好悲咁...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!我地真係幾悲㗎!

    回覆刪除
  3. 櫻杏子上午8:00

    個經紀真係幾本事…

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    但佢啲言行,令我真係有啲想打佢囉。(不過我唔會打女人嘅。)

    回覆刪除
  5. 地產代理好多古蠱野的.. 不過你講得岩, 而家買樓既, 都係我地既大陸同胞, 我地香港人已經比了下去, 除非學下點樣貪污喇﹗

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁又唔好一竹高,打一船人嘅。除咗貪污,都仲有好多野可以做嘅。

    回覆刪除
  7. 成功賣到就好,perfect timing,真係恭喜哂 :)

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔洗煩囉。嘻嘻…

    回覆刪除
  9. wingwing上午8:00

    舊屋是南豐嗎 ???

    以我所知是風水地,好多發了達的人都唔賣的,留番係度架 ! 譚校長都有一個單位啊 !

    地產代理是咁的,當年我都做過文員仔,知道佢地各出奇謀賣樓或買樓 !

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都聽過。但我唔信真係風水好。而係以前買得起嘅,已經算家底不錯嘅人。咁一班咁嘅人住喺一齊,咪覺得呢到風水好囉。

    回覆刪除
  11. 男 NANA上午8:00

    雖然之前提及可以放租自用.

    但形勢不太理想, 成功放盤真是可喜可賀.
    舊屋其實都不錯, 幾大及幾多錢呎?

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    四百幾尺。六千三左右啦。好實用㗎!

    回覆刪除
  13. 你其實都好幸運架啦..

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    祝妳都一樣好運!

    回覆刪除
  15. 打工仔上午8:00

    我之前成左既代理都係女人, 有時覺得女代理睇黎比男既更加唔知佢係咪講緊真說話...
    賣到樓價錢又滿意的, 恭喜恭喜~

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    歡迎光臨。
    我已經對個女代理好唔客氣、企得好硬,但最後都係覺得佢贏咗。唉… 不過都要多謝佢嘅。

    回覆刪除
  17. Chloe ma上午8:00

    一個樓上樓下唔通想金屋藏嬌?騙老婆去跑步其實會佳人?

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    錯!樓上俾婆婆住。而最神奇係個男人住嘉亨灣…

    回覆刪除
  19. 露露仁秉上午8:00

    Can : 成功賣到就好,perfect timing,真係恭喜哂 :)佢應該有餘錢比禮金喇  XD

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    當然…當然…

    回覆刪除
  21. 雖然有d谷住道氣, 但都叫成功賣到樓, 袋袋平安啦, 亦證明新居真係利你地, 有排旺落去呀!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    望就咁望啦!呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  23. 岩timing好緊要真係~~~~恭喜哂~~~~

    (幾時到我?)

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    出力啲咪到妳囉!

    回覆刪除
  25. Kenさん上午8:00

    我賣過車賣過樓, 比人壓價當然係唔好受, 尤其自己對層樓對架車有感情. 賣o左, 又會諗係咪應該唔賣住等個價好d, 又或者因為個賣價唔理想有d down... 不過, 賣o左就算啦, 同賣股票一樣, 晌最高位賣係一門藝術...
    p.s. 我當年層樓都係比同胞接手, 不過係香港男人買比大陸老婆搬落o黍住...

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00



    除咗係藝術,仲好講彩數添。
    好期待大家上嚟!終於有地方可以接待到你地啦!!!

    回覆刪除
  27. 恭喜恭喜!點解咁多有錢人唔洗按揭....

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔知!因為我地冇錢,所以理解唔到!

    回覆刪除