2010年5月10日

母節節晚餐

因為嫲嫲和 Jayson 媽都病咗,所以我地成日都冇出街。

見 Jayson 媽咳成咁,我就買咗啲料煲湯,實行煮個中式晚餐,為 Jayson 同媽媽慶祝一下。是晚餐單有…
  • 海底椰煲豬骨湯
  • 非洲叉燒炒蛋
  • 蒔蘿中國海鹽香煎三文魚扒
  • 瑞士汁煮巴西長毛雞翼
  • 蒜蓉炒菜心

「爸爸,又話幫我同媽媽慶祝,點解煮到燶晒㗎?」

「有咩證據?!呢啲叫鍋氣!」

「咁個三文魚扒中間生嘅,您又點解釋?」

「都話您見識少。外皮煎香,中間剛剛熟先至叫做高手呀!」

「啲雞翼仲咁多毛添!」

「咩呀?碟餸叫做:「有毛有翼」呀嘛!」

「爸爸,您好爛呀。我都係食菜算喇…」

最後,Jayson 真係食咗好多菜。好彩煲湯都仲飲得。個新爐頭真係好好火力。諗住同一時間煮幾道菜,但原來久未下廚,都幾手忙腳亂。嘻嘻… 好彩都叫做食得,希望 Jayson 媽鐘意啦。



~ Lindberg

14 則留言:

  1. 櫻杏子上午8:00

    jayson好乖呀肯食菜!
    你都好勁一個人4餸一湯,燶d都係甜的,haha!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    呵呵呵呵呵… 過獎!

    回覆刪除
  3. 睇落都ok呀~
    月尾等我地上黎試味啦!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    嗰餐我都仲奧腦緊…

    回覆刪除
  5. 唔知你有冇買果d「電煲」煲湯呢?!

    我屋企用緊,又唔洗睇火又咩都唔洗理~

    扔晒d材料落去幾個鐘之後已經有啖靚湯飲~!
    btw,

    非洲叉燒炒蛋即係點架?!
    你呢餐飯,帶左jayson仔去左好多世界唔同既地方,唔知佢累唔累呢XD

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    我用明火煲呀。但都可以好細火…
    非洲煮法妳唔識咩?夠燶咪得囉。呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  7. 原來咁樣可以令人食多d菜...

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    咩喎!

    回覆刪除
  9. 做壞市丫你!!!----------anson ba說
    出年我又要anson ba煮我食!!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    車!咁佢有時咪仲做壞市!!!

    回覆刪除
  11. 聽個菜名好國際, 好想食tim...
    同一時間煮幾味真係好高難度, 比我會亂晒, 我只能夠一次煮兩樣....

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都亂晒,咪出咗事囉!哈哈…

    回覆刪除
  13. 唔緊要,你仲有時間好好練習,我地上嚟就啱timing啦!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    尋日練咗。今日得番半條人命。

    回覆刪除