2010年5月28日

現代夏候惇

前日提到夏候惇,其實係因為一個婦人。此婦人喺 Lee Hall Canteen(正確名稱:香港大學學生會餐廳)任斬燒味一職(見下圖)。一日,友人見佢斬斬下燒味,一野斬咗落自己隻手指尾到,血流成河。但佢仍面不改容,繼續斬埋碟燒味,送到同學面前。非常之有專業精神。自此之後,佢就得咗「夏候惇」呢個稱號。不過佢再冇斬燒味啦,只係做叫單一職。


問過友人,其實如果咁嘅情況,佢唔係應該似關二哥多啲咩?關二哥忍痛出晒名啦(關雲長刮骨療毒)。但原來友人們一直認為 Lee Hall Canteen 係邪惡嘅象徵,所以入面嘅人都係「曹賊」。哈哈哈哈…

其實稱 Lee Hall Canteen 為「曹賊」,真係唔算過份。因為啲野真係唔算好食,而且配搭又奇奇怪怪。不過平平地,唔可以要求太高啦。而且佢亦為我帶來唔少回憶。每朝返完早堂,都例必去食一個早餐,然後午餐。唔好彩的話,仲會有茶餐…。

而當年喺飯堂食野,對身體都算係一種考驗:

1) 高鈉:唔條宫崎骏嘅《高立的未來世界》嗰位高立,而係 Sodium 嗰個鈉,四腸早餐是也。一份早餐就食四條高鹽度香腸,真係一個經典。當時我地因為貪佢有啲燒汁,經常都會叫嚟食。而作為生化系嘅學生,好明顯我地對健康不太重視。

2) 高鐵:唔係要拆人條村起嗰條,而係加料嘅外來物質。例如魚鉤之類。但我都只係見過未食過。

3) 少菜:碟頭飯通常會跟幾條豆角。問題係生到好似未煮過一樣,非常難入口。有次同學向燒味師父表示太生,唔洗俾佢喇。師父一手揸住一大束,好惡咁對佢講:「話我啲菜生?!食你一世都願呀!!!」俾人用一束豆角指住個頭咁鬧之後,我再冇見過呢位同學食豆角…
自從畢業之後,飯堂已經轉咗唔知幾多次手。現時其實即係大家樂。不過仍然可以保持到過往嘅「作風」。真係難得…難得……。

過多幾個月,為咗擴建校舍,飯堂就要拆啦。相信呢啲永遠都會喺我地一班舊生嘅回憶。



~ Lindberg

4 則留言:

  1. 我最近同阿媽講起佢都唔信呢個年代個仔竟然日日都食得咁慘,真係聞者傷心見者流淚!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    睇開啲啦。第二時你想食都冇得食呀!

    回覆刪除
  3. 曹賊, 好有文化朵

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我地睇《三國》嘅,當然係文人啦。哈哈…

    回覆刪除