2010年5月9日

母親節快樂!

首先,節瓜俠要祝天下母親:母親節快樂!

這是 Jayson 送給媽媽的禮物:


左邊的是學校跟他做的,右邊的是我和他一起做。我們的那張有三個心,是他要畫,而我加以「協助」的。藍色大的那個,是媽媽。旁邊紅色小的,他說是 Jayson。而下面綠色的,是我。可見我在家中的地位是如何… (為甚麼沒有姐姐的呢?)

而裡面:

學校的,有他的手掌印。有左手,和一隻…鳳爪!為甚麼會印成這樣,真的莫名奇妙…


除此之外,學校還準備了一個心形的盒子。上一年的自製手袋,恐怕帶出街會有點困難,因為黐在上面的飾物很容易便會掉下來。但這個盒子,應該實用得多!


可能老師叫同學們要好好對待媽媽,所以這兩天 Jayson 對媽媽很好,如餵她吃東西等。但可惜這幾天媽媽病患了大感冒,所以只好盡量休息吧。



~ Lindberg

14 則留言:

  1. 那個掌印是蓮花呢~

    說明了jayson對媽媽的愛有如蓮花一樣純淨!!!!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁好聯想力嘅妳?!

    回覆刪除
  3. 細姨姨上午8:00

    姐夫,

    你睇唔明嗎?Jayson係咪想印朵花比媽媽呀?綠色手印唔係鳳爪呀,係葉同花莖呀~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    係喎!都係細姨姨好眼!終於睇得明啦,應該係用手指尾個位做嘅。

    回覆刪除
  5. Chloe Ma上午8:00

    JAYSON 好SWEET 呀, JAYSON 快D做多D野提昇自己GEI 地位LA!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    算啦。我地位永遠都係最低…

    回覆刪除
  7. 鳳爪葉又真係好攪笑,Jayson媽快D好啦!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    經過我尋晚幫佢做咗個「馬殺雞」之後,今日好似好啲啦。

    回覆刪除
  9. 櫻杏子上午8:00

    jayson真係乖! 爸爸都好乖喎,幫手做張咭仔~!
    jayson媽快d好番呀~~~~ get well soon!!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    我幾時都咁乖㗎啦!呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  11. 好搞笑隻鳳爪~~~~~~~

    jayson ma有無sweet到暈?~~~~~~~

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    我只見佢病到暈… 唉…

    回覆刪除
  13. 白雪 :

    好搞笑隻鳳爪~~~~~~~jayson ma有無sweet到暈?~~~~~~~


    嘩卡卡卡, 我覺得似卡通片既恐龍, 仲要係綠色tim XDDDDD

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    都真係幾抽象㗎… 哈!

    回覆刪除