2010年6月12日

菜刀劏原條吞拿

事源一班同事去咗南海嗰邊釣魚,釣咗好多吞拿魚同紅鮋。於是大廚就攞咗一條黃鰭吞拿魚送俾我。條魚有我成條手臂咁長,發達!


起初我以為佢會好似上次咁劏埋俾我。但原來條魚新鮮到劏仲未劏!只係放咗血… 聽佢口述劏魚方法一次之後,加上之前睇過一場「吞拿魚解體秀」,我就膽粗粗決定自己出手。

起初都掙扎過,好唔好返自己屋企搞,但因為時候唔早,唔想 Jayson 等,所以直接攞去婆婆屋企處理。但同我擔心嘅一樣,婆婆冇刀,只有一把菜刀…。


Jayson 舅父話:古時有「關雲長月下釋貂蟬」,今日有「Kidad 王菜刀劏吞拿」。(雖然兩者冇乜關系,但我覺得舅父講得幾好笑。哈哈哈…

婆婆幫我磨利咗把刀,總算插得入。好過「某人」屋企啲刀,又唔利,又冇得磨。哈哈哈…
劏大魚嘅道理,係魚身打橫一刀,起上下兩塊肉。如是者,反轉做多次。


講就好似好簡單…。我幾經辛苦,劏到手都震埋,終於起晒四舊肉出嚟。但因為係菜刀,而且冇經驗、手勢差,都唔算起得好乾淨。好彩條魚夠大,一定夠食!


之後 Jayson 舅父就幫手,同我一齊用鉗拔起啲魚骨。主要都只係魚腩位有幾條骨,都唔太難。


起埋骨之後,就可以起皮。但因為我把菜刀冇彈性,又重又冇曲線,所以好難起魚皮。諗番起街市劏魚嗰啲魚販,好多都係就咁用把大刀。手起刀落,真係非常刀法如神。

劏魚嘅場面其實都幾血腥。雖然已經放咗血,但都仲有啲污漕野。枱布我都換咗三次!之後就用啲熟水洗一洗四塊魚,就可以切件。到呢個時候,我已經冇力再企。於是就搵張櫈坐低慢慢切。


切完之後,自己立即食番塊。好好味呀!雖然冇大吞拿魚嘅肥油,但魚味好鮮,肉質好彈牙,一啲都唔腥!同餐廳食到嘅好唔同。


是晚我地六大兩細,食咗半條魚。Jayson 都好想食,我就用啲滾水沖咗啲魚幾次。


點一點豉油,食得佢津津有味。而表姐都食咗好幾件。最重要嘅一點,就係大家都冇肚痛!哈哈哈…


我已經落咗單。下次要一條真鯛!呵呵呵…



~ Lindberg

26 則留言:

  1. 用菜刀都可以劏魚,很厲害!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都覺得自己幾勁!哈!

    回覆刪除
  3. 飛天火羽上午8:00

    空運呀, 唔該~ :p

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    最空運就唔新鮮啦!應該將妳自己空運過嚟!哈!

    回覆刪除
  5. 沒有肚痛, 那就合格了, 勁!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    我不知幾驚食肚痛啲細路。嘻…!

    回覆刪除
  7. 貓比斯上午8:00

    好犀利呀!!!!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除
  9. 某人, 哇哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳都係咁話呢!

    回覆刪除
  11. 成條好勁呀!

    回覆刪除
  12. 菜刀, you da man!

    回覆刪除
  13. 咦..某人仲未留言既?!

    口圭卡卡~

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!都幾有空成功感!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00



    Thank you!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢留咗啦!哈哈哈…

    回覆刪除
  17. 你好勁!!!

    不過本人麻麻吞拿~ 有無三文呀?

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實新鮮嘅吞拿好過三文魚好多!前者好有魚味。

    回覆刪除
  19. Koko :
    某人, 哇哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





    kimkim :
    咦..某人仲未留言既?!

    口圭卡卡~





    我用果把刀應該都殺得死佢架!!

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    用嚟扑死人都得嘅…

    回覆刪除
  21. 朗B媽上午8:00

    我見你好專心咁劏。。。唔知最後用咗幾耐劏呢條魚?我最驚劏“o野”。。。

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    都搞咗大半個鐘呀。

    回覆刪除
  23. 哇!勁!好想食呀呀呀呀呀呀~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    可惜妳住得咁遠呀…

    回覆刪除
  25. 勁呀, 成條咁大既魚都可以比你起到咁多肉, 怪唔得你話切到手都軟啦, yummy!

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00



    係手震先啱…

    回覆刪除