2010年6月17日

嫲嫲七十大壽

原本記得阿媽生日已經好難得,當我正打算安排一家人食餐飯,Jayson 媽屈指一算,原來今年阿媽七十有一!正所謂人生有幾多個十年,當然要搞一搞佢。於是我就打電話俾老豆商量一下。

「阿媽今年七十一喎,洗唔洗搞搞佢?」

「得啦,我會安排。」

「你會?!得唔得㗎?」老豆平時出街食乜都唔肯出主意,好出奇地今次會攬上身。

「得啦,我會安排。」我開次有啲滴汗,懷疑自己打錯電話…。

「咁食乜呀?」

「得啦,我會安排。」

「搞唔掂出聲喎。」我好擔心咁問多一次。

最後,阿爸訂咗喺屋企附近一間酒樓,簡簡單單兩圍枱,同一班親戚慶祝一下。(不過啲野都係要阿媽決定…

為咗隆重其事,Jayson 媽提議打一對金壽桃。雖然用途係冇乜,但勝在好意頭,而且都係嗰句:人生有幾多個十年啫。都想阿媽收到禮物,開心下嘅。

但金桃都不如呢個孫氹得嫲嫲開心。


而全晚最開心,竟然係 Jayson 喎。佢收到一份比金桃更貴重嘅禮物,就係 Woody 同 Jessie 喇!

「乜咁客氣呀?嘻嘻…」



起初我堂家姐只係送咗一隻 Woody 俾佢。但後來發現原來佢咁鐘意,立即使人返屋企攞埋 Jessie(應該係公司啲貨板)俾 Jayson。發達!

究竟今晚搵邊個同我瞓好呢?


生日當然要有生日蛋糕啦。我買咗一個,堂阿嫂又買咗一個。好彩兩個都係細細個,唔怕食唔晒。


切過生日蛋糕之後,希望阿媽身體健康,食得又瞓得,福如東海,壽比南山!



~ Lindberg

22 則留言:

  1. Happy Birthday to Aunte! For 20 years, she didn't change a bit. Amazing!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    都老咗好多啦。我會話佢知,等佢開心下。哈!

    回覆刪除
  3. jayson 嫲嫲抱住個孫真係 一面滿足~

    都順便祝呀 jayson 嫲嫲生日快樂身體健康~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘩!好耐冇見!多謝!

    回覆刪除
  5. 祝伯母身體健康!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除
  7. 祝伯母年年有今日,日日咁開心!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!多謝!

    回覆刪除
  9. 朗B媽上午8:00

    如果我奶奶識睇呢度。。。佢可能會鬧鬼我地。你真系識氹阿媽。

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    但我阿媽唔會睇呢。講份心啫… 嘻嘻…

    回覆刪除
  11. MaG (馬姬)上午8:00

    祝auntie身體健康!!! jayson個樣超冧, 唔怪得阿嫲嫲個樣咁開心啦!!!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    Jayson 係殺手…

    回覆刪除
  13. Happy birthday to auntie!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    Thank you!

    回覆刪除
  15. Ballzai上午8:00

    Happy Birthday to Auntie !!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除
  17. 祝麻麻身壯力健!要乜有乜!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!但呢句野好危險喎。如果佢要多個孫我咪大鑊?!

    回覆刪除
  19. 露露仁秉上午8:00

    私人留言 (按此查看)

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    私人回應 (按此查看)

    回覆刪除
  21. 既然麻麻咁鐘意jayson, 下年生日jayson親手整份生日禮物比麻麻, 一定好開心姐!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    我驚佢阿媽呷醋喎…

    回覆刪除