2010年6月25日

「麥兜 E-card 設計比賽」投票

早前我參加嘅「麥兜 E-card 設計比賽」,依家喺 Facebook 有得投票啦!先重溫下我之前整俾 Jayson 媽嘅作品:


我見好多人都好有心機去整,非常之靚。而我以上嘅片段就外觀普通,但自問勝在貼題同有內涵。如果大家喜歡我嘅作品,請到以下 Facebook 網頁,投下你神聖嘅一票!
http://apps.facebook.com/officexmcdull/vote.aspx

入咗去之後,只要按「投票」,入「jojit」去搜尋我嘅作品,然後就可以投得㗎啦。

大家亦可以睇埋其他幾個網友嘅作品,投票支持一下。Koko 係「wingyan」,白雪係「agnes ho」,Maggie 係「maggie li」。

多謝支持!


~ Lindberg

18 則留言:

  1. MaG (馬姬)上午8:00

    投晒喇... 尋日!!! hehe....

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    感激不盡!

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔該親家奶奶!

    回覆刪除
  4. voted already =)

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00



    好兄弟!

    回覆刪除
  6. Christine上午8:00

    投左啦~

    回覆刪除
  7. QQ 媽咪上午8:00

    投你一票啦﹗

    段片好得呀﹐Jayson 媽一定勁lum 呀﹗

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝晒!

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    都有啲冧呱… 哈!

    回覆刪除
  10. ChloeFour上午8:00

    投了節瓜俠一票了,超喜歡「不孝呀你」這一句~

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    好麥太呢?哈!

    回覆刪除
  12. 多謝你幫我拉埋票, 哈哈
    我都投左你一票啦, 你個作品咁溫馨咁sweet, 點可以唔投你呀?

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00



    舉手之勞啫。
    多謝… 多謝…

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除
  15. 啱啱入去睇過頭幾位你哋包晒,yeah!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    係?!果然有號召力!哈!

    回覆刪除