2012年2月17日

點解要俾啲「衰」人坐?

有一晚,我要帶 Jayson 到佐敦調較眼鏡。擠迫的地鐵車廂中,我們依靠在門邊的一角。站得久了,Jayson 開始有點疲倦。於是我跪下來陪他,聽他發牢騷。突然,他指著對面的坐位問我:

「點解要俾啲衰人坐嘅?」

「吓?!咩話?!」這句嚇得我有點不知所惜。

我心裡想,即使別人不讓位給小朋友,也不需要叫人做「衰人」呀。正當汗顏之際,我明白他想問甚麼…。

我大聲地反問說:「您係想問:點解要俾啲「有需要」嘅人坐得呀?點解食咗幾隻字㗎?」

「係呀。我咪咁嘅意思囉。」

幸好也沒有多人聽得到。真係不知好嬲或是好笑。


之後,我解釋多一次(之前解釋過),何謂「有需要的人」。即使小朋友也算是「有需要的人」,但站一回兒便嗌攰,我是不會隨便接受的!




~ Lindberg

2 則留言:

  1. 兒童怎麽會是有需要的人! 健康的兒童, 都蹦蹦跳, 坐不定. 而且, 讓他們坐, 很大機會騷擾到其他乘客, 所以,就由他們站着好了.

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    就係蹦蹦跳先要坐定定!而且試下用佢哋嘅角度嚟諗下,擠迫嘅車廂中,望住一個二個屁股,相對之下,佢真係需要過我哋㗎!哈哈…

    回覆刪除