2012年2月8日

丼丼屋食堂試食會

上星期日,丼丼屋食堂邀請我哋一家到佢哋喺太古城嘅新店試食。自從佢開幕之後,丼丼屋一直都係大排長龍。既然咁近我哋屋企,我哋又想試下,當然一口答應啦!
丼丼屋食堂
地址:太古城中心1樓102號鋪
電話:2164 8636
丼丼屋食堂,  太古城

公關公司嘅 Stephanie 及 Dora 非常貼心,喺我哋等候其他 Blogger 嘅時候,攞咗本書俾 Jayson 玩。原本都好擔心佢會悶,依家就唔驚啦。


其實之前都去過圓方嘅丼丼屋食堂。但因為嗰次食得趕頭趕命,無好好地了解一下。今次有 Stephanie 介紹一下,先能夠加深認識。顧名思義,丼丼屋係食丼(日式碗飯)。跟據 Stephanie 所講,丼丼屋嚴選日本新潟縣嘅秋田小町米,並用 RO 水去煲。以前我哋屋企都會買日本靚米,配以日本礦泉水去煲飯。但自從要養多個工人之後,已經冇咁有要求啦。所以可以食到一碗彈牙靚飯,真係可以好開心!


開始上菜啦!刺身盛合三款($88):我哋呢碟好新鮮。刺身唔係呢度嘅主打,所以無諗過可以食到咁甜美嘅刺身。

丼丼屋食堂,  刺身盛合三款

燒玉子卷($28):雖然蛋卷睇上去好似好易煎,但要做到厚身軟滑,都幾有技巧。蛋卷上面仲灑咗少少柚子碎,加添一陣清新嘅香氣。

丼丼屋食堂,  燒玉子卷

吉列廣島蠔($78):剛剛先跟 Jayson 媽講起喺屋企炸生蠔有幾難,估唔到就有得食。廣島蠔炸得啱啱好,香脆之餘仲有好濃嘅蠔味。

丼丼屋食堂,  吉列廣島蠔

配合酥炸食物,日式餐廳都會用即磨芝麻醬。Jayson 幫手磨芝麻,香氣噗鼻,立即食慾大增!

「Smell Good!」


滑蛋雞肉丼($48):我其實好怕呢個食物,因為佢有另一個名:「親子丼」。雞同雞蛋,媽媽同個仔,諗起都想轉食長齋。不過呢度嘅滑蛋雞肉丼做得唔錯。喺其他餐廳食,好多時候都會落好重鰹魚汁,蓋過其他材料嘅味道。雖然我哋呢碗係濕咗少少,不過味道剛剛好,而且啲米飯真係好好味。

丼丼屋食堂,  滑蛋雞肉丼

兒童定食($48):好健康嘅一個兒童餐。有沙律、主食、果汁。咁嘅價錢,家長可以毫不猶豫咁叫俾小朋友食。不過我對沙律有保留,Jayson 咁大個仔都冇俾佢食。而白飯可能因為要「倒模」嘅關系,雖然都係靚米,但外面就風乾咗啲。

丼丼屋食堂,  兒童定食

北海道咖啡特飲:因為今日好早起床,所以食到半路中途,我需要叫杯咖啡充一充電。但竟然發現咖啡只係配角,主角係上面嘅北海道軟雪榚!Jayson 食過一啖之後,立即精伶哂!功效仲厲害過啲咖啡(當然佢冇飲到啲咖啡啦!)!

丼丼屋食堂,  北海道咖啡特飲

明太子冷烏冬($48):太古城店獨家限定新品。明太子係用辣椒及香料醃製過的明太魚嘅魚子。冷烏冬好彈牙,加上辛辣嘅感覺,非常醒神!我用筷子將塊紫蘇葉撕開,跟啲麵一齊食。我唔知佢會唔會只係裝飾,不過香草嘅味道,可以減少明太子嘅腥味。怕腥嘅朋友不防試試。

丼丼屋食堂,  明太子冷烏冬

忌廉蝦烏冬($68):同樣係太古城店獨有。呢碗嘢真係好攞命!漏到爆,但係香到忍唔住一啖一啖食落肚。罪疚感非常大。大蝦只係配角,啲忌廉湯底真係香滑得好緊要。我無諗過明明已經飽到發悶嘅 Jayson,都自動嗌住要食多幾啖。係一個好適合同小朋友分享嘅烏冬。

丼丼屋食堂,  忌廉蝦烏冬

北海道雪榚新地($38):用北海道 3.6 牛奶做嘅軟雪榚,奶味非常濃郁。淋上抹茶、十勝紅豆、及煙韌嘅團子,好一個「宇治金時」。

丼丼屋食堂,  北海道雪榚新地

因為抹茶帶有苦澀味,Jayson 麻麻地。呢到嘅哥哥好好人,整咗個甜筒俾佢喎。發達啦!


三得利角瓶威士忌梳打($38):對於「三得利(Suntory)」,即使我唔飲威士忌,都會記得 比爾默里喺《迷失東京》入面嘅對白:「For relaxing time, make it Suntory time…」而呢杯大大杯嘅 Highball,即威士忌加梳打水,據悉喺日本時下非常流行。清新香味及爽快口感,豪氣地大口大口咁飲,不禁「啊」咗一聲出嚟。爽呀…

丼丼屋食堂,  三得利角瓶威士忌梳打

同一個表情,果然係兩母子。


同場仲有幾「隊」Bloggers。場面都幾熱鬧㗎。星期日下午四點左右,餐廳唔算多人。呢度嘅裝修樸實簡單,令人坐得好舒服,唔會覺得拘謹。

丼丼屋食堂,  太古城

最後,感謝丼丼屋食堂及公關公司 Waggener Edstrom 邀請我哋嚟享用咁豐富嘅一餐。總括嚟講,食物嘅質素總會有改善嘅空間,但呢到確實係一間不錯嘅家庭餐廳。睇佢個開心樣就知道啦…

丼丼屋食堂,  太古城



~ Lindberg

26 則留言:

  1. Christine上午8:00

    流哂口水呀~~好想試下個[滑蛋雞肉丼]同埋杯[三得利角瓶威士忌梳打] :P

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    雖然個樣同飲啤酒差不多,但感覺豪好多!哈哈哈…

    回覆刪除
  3. 我諗owen會鍾意個烏冬,等我帶佢試下先!個雪糕好吸引~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    如果 Jayson 都食,Owen 一定清咗佢!哈哈…

    回覆刪除
  5. 撞鬼囉...

    一早就見到咁多美食, 食完早餐都覺得餓...

    我好鍾意食日本飯...等我搵次同洛文mavis去食下先。

    話時話, 乜你地咁識食, 平時係屋企都煲日本飯, 下次上來你到整返煲過我地食丫, 哈哈~~~
    (好彩無份去啫, 咁多好野食, 想肥C人咩...)

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    以前嘅事啦!依家邊有得咁豪呀。唉… 上契爺到啦!佢應該仲有供應。哈哈…
    其實妳哋嚟埋都夠食!下午茶咋嘛!搞到我晚飯都唔洗食呀。

    回覆刪除
  7. d野食好得咁bor...我都想同埋屋企兩位少爺去試, 特別想食個炸生蠔同個燒玉子卷!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀,好啱一家人食囉。

    回覆刪除
  9. 價錢好ok喎!好想試個滑蛋雞肉丼!米b係飯桶,佢一定會勁食!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    如果佢可以做到乾身少少會好啲。食到一半,可能因為啲雞生咗啲,碗底有灘汁,搞到啲飯太濕。不過味道就真係唔錯。明明話飽,每人都食咗半碗!

    回覆刪除
  11. 櫻杏子上午8:00

    講到食真係你最有研究,睇完呢篇又學到嘢!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實我都幾牛嚼牡丹㗎。嘻嘻…

    回覆刪除
  13. wingwing上午8:00

    好正啊,環境又好. 一於介紹比朋友啊.

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    試下啦!

    回覆刪除
  15. 我要良燒玉子卷 屯門的丼丼屋好多人~ 要搵機會試~

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    集團式經營,價錢都幾大眾化,自然多人食啦。

    回覆刪除
  17. 正呀!我要搵日試下!

    咁多野依三個人食得哂?!

    個咖啡好有heart, 用北海道軟雪糕!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    食唔哂呀。之前仲要同契爺去咗飲茶。不過都盡量食!

    回覆刪除
  19. mag (馬姬)上午8:00

    咁近我... 而且又唔算貴... 我會叫埋阿妹一家一齊去試下佢! 多謝介紹!!! ^^

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    早啲冇咁多人排呀!

    回覆刪除
  21. 唔錯咁播!

    銅鑼灣有無?!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    冇喎…

    回覆刪除
  23. 嘩食咁多...

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    同你哋飲完茶仲食到,勁呢?

    回覆刪除
  25. 我前排都去左呀. 平日中午都要等位既.. 好多人. 不過d 野都唔錯

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00



    日式嘢價錢又唔算貴,實多人啦!

    回覆刪除