2012年2月13日

不會讓您痛

可能因為我天生頭大的關系,所以久不久也會瞓捩頸。這幾天,脖子又痛得不能轉動。坐在公共小巴上,經過路面不平的地方,搖晃也令我感到很痛。

「爸爸,您做乜嘢呀?」坐在我大腿上的 Jayson 問我。

「爸爸整親條頸,頭先㗎車 bumpy,我咪好痛囉。」

Jayson 用他的小手扶著我的頸,然後望著我說:「爸爸,我唔會俾您痛㗎!」

我的眼眶立即被淚水填滿了。無論將來會變成怎麼樣,我也不會忘記這一刻的心情。


可能就是這種心情,以前長輩們總是希望我們會生小孩。雖然幸福並非必然,而且養兒防老這一套,我相信我爸媽也知道是不管用,但他們也沒放棄過催促我們。現在有了 Jayson 之後,才真正明白這一份心情。

回程的時候,小巴又經過那個路面不平的路段。Jayson 自動自覺地用小手扶著我的頸,溫暖的感覺長留在肌膚之上。(…跟被他媽咪發現我珍藏的《佐佐木希寫真集》,勒著而沒有血到的情況,截然不同。



~ Lindberg

8 則留言:

  1. 冧爆~

    不過我想話唔係頭大先會訓泥頸架!我都係。

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    莫非呢一個就係我哋嘅……命運?!

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    真係SWEET 爆啊.

    甜蜜的回憶真係好好記住啊

    我都希望將來小朋友好似JAYSON咁乖仔啊.

    回覆刪除
  4. Elma EE上午8:00

    so sweet ~~ 甜到漏!! 睇到我都有啲眼濕濕

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳咁好人,相信妳嘅小朋友都會一樣呀!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳要幫妳嗰兩件洗多啲腦,叫佢哋要孝順妳呀!

    回覆刪除
  7. 丹尼(Daniel 仔仔)上午8:00

    真是LUM死人呢!~
    不過我一定不會催個仔生B, 他有他的人生, 干涉咁多做甚麽??

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    對唔住,我做唔到囉。我要(適當時候)抱孫!嘩哈哈哈哈…

    回覆刪除