2012年2月26日

第一次賣旗

早幾個星期前,Jayson 第二次參加義工活動。經學校的安排,替「香港傷健協會」賣旗籌款。近年來那些不知名的機構來賣旗,總是令人感覺怪怪的。但「香港傷健協會」當然值得支持一下啦。


學校可能明白到小朋友的耐力有限,所以分了三個時段,每段一小時,叫小朋友選擇並自己安排到那裡賣旗。星期六的早上,Jayson 要去唱歌和畫畫。唯一用得上的時段,就是上堂前的早上八時至九時。雖然好似早了一點,但亦是人流比較多的時間,所以我們就早一點起床,為公益盡一點綿力。

其實,我也只是賣過一次旗,應該是中三或中四的時候。當年賣旗得容易,很多人都樂意解囊。不消半個早上,便籌到大半袋善款。之後,我們還有時間去「娛樂」(玩電子遊戲機)一下…,才去銀行還錢袋。

這天 Jayson 媽非常落力。我們站在音樂學校的門口賣,人流很不錯。雖然只是大半個鐘,也裝滿了小半袋。之後 Jayson 要上堂, Jayson 媽繼續賣了一回兒,然後我才交回去銀行。


比起拍照「留念」,我花更多時間向 Jayson 解釋賣旗的意義。這個世界有很多需要幫助的人,而他是多麼的幸福。希望有機會再做多點義工活動,讓他親身體會一下吧。



~ Lindberg

10 則留言:

  1. 個錢袋孭到落地好搞笑。

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔夠高係咁㗎啦!

    回覆刪除
  3. 單睇幅相...好似收穫唔錯, 不過好似重到Jason攞唔到咁...幾搞笑bor

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    都唔係好重啫。一個鐘頭唔賣得幾多。

    回覆刪除
  5. 我都係賣過一次咁大把...連邊間機構都唔記得lu~
    不過我記得結論係...都係做買果個好啦~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    有錢出錢,有力出力。妳果然係富貴呀!哈哈哈…

    回覆刪除
  7. 咦!籌到好多好重咁

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    普通啫…

    回覆刪除
  9. 邊度可以搵多啲做義工既機會呢?

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    我哋都係咁啱咋…

    回覆刪除