2008年8月11日

排毒料理:那霸沖繩料理

前排去到太古城,食一間沖繩料理。沖繩出名啲乜?咪苦瓜囉。正好用嚟解下毒。
「中醫認為,苦瓜味苦,性寒;歸心、肺、脾、胃經。具有消暑清熱,解毒、健胃的功效。主要用於發熱、中暑、痢疾、目赤疼痛、惡瘡等。(資料來源:《維基百科》)」
那霸沖繩料理
那霸沖繩料理
地址:鰂魚涌太古城第十期耀星閣地下G1015號店
電話:2186-6969

起初覺得個名「那霸」幾得意。Jayson 媽後來先話我知,原來「那霸」係地方名。「那霸市」係沖繩縣的政治、經濟中樞。沖繩料理店名叫做「那霸」,最清楚不過。

人地話,如果開始鐘意食苦瓜,人生道路應該行咗一半。如果係咁,我嘅人生嘅一半,應該一早過咗。我鐘意食苦嘅野,因為想嘗試「苦盡甘來」嘅感覺。亦都希望除咗「甘」之外,仲有「金」都會來。而苦瓜仲可以解毒添,當然鐘意食。先來一杯苦瓜酒。攪碎咗嘅苦瓜,放入啲清酒入面。都幾得意,不過唔會飲第二杯,因為苦得怪怪的(我都唔係好飲苦瓜汁)。

苦瓜酒

我地叫咗個七道菜嘅二人套餐($420)。苦瓜沙律。我未生食過我地啲國產苦瓜,沖繩苦瓜薄切加麻醬,好爽口,少少苦中帶甘甜,幾好食。而三款魚生都幾新鮮。

苦瓜沙律三款魚生

蒜香牛柳粒,天婦羅,賣相唔錯。不過正路野,冇乜特別。苦瓜炒豬肉,入面有啲豆腐卜、滑蛋。通常我地中國人炒苦瓜都會用豆豉去蓋過苦瓜嘅味道。原來就咁炒都唔錯呀。

蒜香牛柳粒, 天婦羅炒苦瓜

三款燒壽司。有燒三文魚、燒帶子、同埋燒鰻魚。好味!甜品係雪榚,有綠茶同芝麻,兩款我都唔鐘意食。哈哈哈…


整體嚟講,都幾好食,而且份量充足。不過我又搵唔到乜野原因會再去。間餐廳俾我嘅感覺有啲似家常便飯。我都見都有啲單身男士(日本人、中國人) 去叫兩、三樣野自己食。不過價錢就一啲都唔家常便飯囉。

食咗咁多苦瓜之後,係唔係真係可以幫我解下毒呢?不過我中嘅係 PS3 毒,咁又解唔解到呢?



~ Lindberg

26 則留言:

  1. 櫻杏子上午8:00

    吓?我細細個就鍾意食苦瓜,咁我而家咪應該已經…XDDD
    台灣的白苦瓜汁真係好好飲嫁喎!諗起又想飲添。
    至於今呢個苦瓜餐,睇落又似乎真係試過就夠。

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    吓?我細細個就鍾意食苦瓜,咁我而家咪應該已經…XDDD

    台灣的白苦瓜汁真係好好飲嫁喎!諗起又想飲添。

    至於今呢個苦瓜餐,睇落又似乎真係試過就夠。


    啋!
    我都飲過白苦瓜汁,不過都唔係太鐘意。可能我唔鐘意佢嗰種草青味啦。

    回覆刪除
  3. 近太古城d日本食店一般都唔會平架啦...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    近太古城d日本食店一般都唔會平架啦...


    咁又係。所以好難話成日幫襯。

    回覆刪除
  5. chloe 媽上午8:00

    苦瓜好寒涼ga, 好似我d血壓長期扁低gei人最好少食

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    chloe 媽 :

    苦瓜好寒涼ga, 好似我d血壓長期扁低gei人最好少食


    我都唔係好食得涼野。不過都唔會成日食嘅。

    回覆刪除
  7. 今日同同事出去食飯,咁岩又係食苦瓜喎!
    我做多兩日就唔做野啦.開始我既暑假:D

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    今日同同事出去食飯,咁岩又係食苦瓜喎!

    我做多兩日就唔做野啦.開始我既暑假:D


    終於放暑假啦?快啲嚟搵我食飯!

    回覆刪除
  9. Toby & Pauline上午8:00

    好似係銅鑼灣登龍街都有一間上樓沖繩菜,但個店名唔係好記得,只有海葡萄給我嘅印象比較深。

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Toby & Pauline :

    好似係銅鑼灣登龍街都有一間上樓沖繩菜,但個店名唔係好記得,只有海葡萄給我嘅印象比較深。


    個套餐冇海葡萄,而且已經好多野食,所以試唔到。你講的是「古酒家樂宴」乎?

    回覆刪除
  11. 貓奴Patsy上午8:00

    放工返到屋企

    個肚打晒鼓

    睇埋你呢篇文章

    肚裡的蟲不停叫啦!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    放工返到屋企

    個肚打晒鼓

    睇埋你呢篇文章

    肚裡的蟲不停叫啦!


    我何嘗唔係邊寫邊打鼓呢?

    回覆刪除
  13. Emilili上午8:00

    最近出到成面都係瘡瘡,睇怕係時候去解下毒喇...醫師, 我除左瘡瘡毒之外, 仲中左 shopping 毒呀 .. 有冇得救呀醫師 

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    最近出到成面都係瘡瘡,睇怕係時候去解下毒喇...醫師, 我除左瘡瘡毒之外, 仲中左 shopping 毒呀 .. 有冇得救呀醫師


    病入高盲,冇得救!醫番都嘥藥費!

    回覆刪除
  15. 點解唔係苦瓜雪糕?

    回覆刪除
  16. 嘩....好肚餓呀!

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    小靜 :

    點解唔係苦瓜雪糕?


    係喎!下次我問下先。不過即使有,都未必敢食。哈哈哈…

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    嘩....好肚餓呀!


    想食宵夜呀?肥死妳呀!

    回覆刪除
  19. Toby & Pauline上午8:00

    Lindberg :

    個套餐冇海葡萄,而且已經好多野食,所以試唔到。你講的是「古酒家樂宴」乎?
    你講起又似係喎。

    Lin兄,佩服!佩服!

    幾時帶隊食好野?

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    Toby & Pauline :

    你講起又似係喎。

    Lin兄,佩服!佩服!

    幾時帶隊食好野?


    其實我唔鐘意出街食。一班朋友要諗去邊到食我就頭痛。自己煮好過!

    回覆刪除
  21. 死囉!原來我都過咗大半生…仲未做到件轟轟烈烈嘅大事!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    死囉!原來我都過咗大半生…仲未做到件轟轟烈烈嘅大事!


    嘩!乜妳咁講呀!傲衡都唔算轟轟烈烈呀?哈哈哈哈!

    回覆刪除
  23. Emilili上午8:00

    Lindberg : 病入高盲,冇得救!醫番都嘥藥費!果然係衰人既頭目, 見死不救 ! 哈!!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    果然係衰人既頭目, 見死不救 ! 哈!!


    醫番都嘥藥費嘅野,唔算係見死不救。哈哈哈哈…

    回覆刪除
  25. 網頁設計上午8:00

    突然想到~現榨苦瓜綜合蔬果汁很好喝耶~不同的食材再加上苦瓜會出現不同的味道喔,個人偏愛加上鳳梨和蘋果...有酸有甜有甘苦^^ 喜歡苦瓜的人可以試試喔~

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    網頁設計 :

    突然想到~現榨苦瓜綜合蔬果汁很好喝耶~不同的食材再加上苦瓜會出現不同的味道喔,個人偏愛加上鳳梨和蘋果...有酸有甜有甘苦^^ 喜歡苦瓜的人可以試試喔~


    都幾特別喎。
    喺香港,我試過一杯叫六寶嘅飲品。入面有苦瓜、蘋果、西芹、…(唔記得)。味道都幾特別。

    回覆刪除