2008年8月1日

漢堡包之 Big Bite

早排唔知點解成日好想食漢堡包。繼去過 Burgeroom 之後,又去咗北角另一間漢堡包店。
Big Bite
Big Bite
地址:北角英皇道560號健威坊U12號(向七姐妹道)
電話:2155 1066


漢堡包店細細間。一入去就有好有陣好勁嘅油煙味,可能套抽氣系統有啲問題。坐位有大約二十個。令我最欣賞嘅係有個洗手盤。食漢堡包又點樣可以唔整污糟對手。咁方便有個洗手盤俾客人用真係好好。


啲漢堡包名有啲似 Shake'em Buns。可能都係啲 ABC 或美國留學生開嘅。今次我地叫咗一個煙肉漢堡、辣肉醬熱狗、芝士肉汁薯條、普通薯條、同埋兩杯氣水。一共盛惠 $141。


個包整體上比較細,但漢堡扒都好有份量,有五安士左右。而漢堡扒係我鐘意結實嗰種。咁先至有咬口㗎嘛!裡面嘅煙肉並非煙腩片。而係老麥煙肉蛋漢堡嘅煙肉片。不過食落去冇乜肉味。可能係成本關系,用唔到上等嘅牛肉。不過我更覺得係因為啲油煙。人嘅味覺好靠個鼻。如果個鼻俾啲濃烈嘅油煙廢咗武功,食龍肉都冇味。不過整體上嚟講都好滿意。

漢堡包, Burger

個芝士肉汁薯條好好味!雖然個肉汁可能係現成野,不過加埋啲溶咗嘅芝士,真係好好味。雖然好鬼滯,我地一條都冇放過!反而個普通薯條就攞咗返屋企。依家仲係個雪櫃入面…

Poutine

辣肉醬熱狗味道唔錯。我幾鐘意食辣肉醬。好香口,不過又係好滯。食到反肚…

Chili Dog

汽水有無限添飲,最啱我呢啲人地出錢我出命嘅人。食得好開心,有機會一定會再嚟!



~ Lindberg

26 則留言:

  1. 櫻杏子上午8:00

    望梅止渴中…@.@
    btw, 成日食burger,記得每年去做body check,驗下你d膽固醇,身體要緊!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    望梅止渴中…@.@

    btw, 成日食burger,記得每年去做body check,驗下你d膽固醇,身體要緊!


    講得啱。Jayson 媽有做。我冇添…

    回覆刪除
  3. 貓奴Patsy上午8:00

    成日想食burger??

    係唔係同我一樣大食積上身啊??

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    成日想食burger??

    係唔係同我一樣大食積上身啊??


    妳又知我個名有個「積」字?咪就係我上咗妳身囉!嘩咔咔咔咔咔咔咔…

    回覆刪除
  5. 口水分泌劇增... 希望個tea快d送到公司頂下癮!!!

    回覆刪除
  6. Emilili上午8:00

    小心呀 lin 兄, 一陣食得太多既話會..嘩咔咔咔~~

    回覆刪除
  7. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    貓奴Patsy :成日想食burger??係唔係同我一樣大食積上身啊??
    妳又知我個名有個「積」字?咪就係我上咗妳身囉!嘩咔咔咔咔咔咔咔…
    西毒積???

    我先無俾你上身~

    最少我無脂肪BB係肚皮度!!

    嘩卡卡卡

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    口水分泌劇增... 希望個tea快d送到公司頂下癮!!!


    有茶餐咁正?!

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    小心呀 lin 兄, 一陣食得太多既話會..嘩咔咔咔~~


    已經係啦。唔洗講!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    西毒積???

    我先無俾你上身~

    最少我無脂肪BB係肚皮度!!

    嘩卡卡卡


    快㗎啦!嘩咔咔咔咔咔咔咔咔咔…

    回覆刪除
  11. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    貓奴Patsy :西毒積???我先無俾你上身~最少我無脂肪BB係肚皮度!!嘩卡卡卡
    快㗎啦!嘩咔咔咔咔咔咔咔咔咔…
    唔好啊!!!

    西毒的後人點解會唔係毒死人

    唔係毒肥人?

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    唔好啊!!!

    西毒的後人點解會唔係毒死人

    唔係毒肥人?


    我哩啲後人高明好多。喺隔離自己開間修身店,等妳入去再斬到妳一頸血。問妳毒唔毒!

    回覆刪除
  13. 你真係好中意burger喎...係咪因為要以〔形〕補〔形〕?
    嘩卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡!!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    你真係好中意burger喎...係咪因為要以〔形〕補〔形〕?

    嘩卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡!!


    我唔洗補都咁型啦。呵呵呵呵呵…
    (殺死妳!)

    回覆刪除
  15. Lindberg : 白雪 :你真係好中意burger喎...係咪因為要以〔形〕補〔形〕?嘩卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡!!我唔洗補都咁型啦。呵呵呵呵呵…(殺死妳!)

    你真識講笑.嘩哈哈哈哈哈!

    回覆刪除
  16. 話時話,食咗咁多間邊樹最好食?唔好浄係港島區啦!

    回覆刪除
  17. Toby & Pauline上午8:00

    其實經你上次介紹過,我都有去食過,

    感受亦差不多~油煙問題及汽水添飲。

    不過熱狗就無試到。

    得閒再介紹多啲食店啦!

    回覆刪除
  18. Emilili上午8:00

    boosaa : Lindberg : 白雪 :你真係好中意burger喎...係咪因為要以〔形〕補〔形〕?嘩卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡!!我唔洗補都咁型啦。呵呵呵呵呵…(殺死妳!)你真識講笑.嘩哈哈哈哈哈!boosaa 唔好笑得咁大聲啊, 唔係會俾人殺死架 (你睇下佢個句 "殺死你" 幾有殺氣!! 嘩咔咔咔咔~~~)

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    你真識講笑.嘩哈哈哈哈哈!


    嘻嘻…

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    話時話,食咗咁多間邊樹最好食?唔好浄係港島區啦!


    其實都係鐘意 Burger King 多啲。平靚正!

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00

    Toby & Pauline :

    其實經你上次介紹過,我都有去食過,

    感受亦差不多~油煙問題及汽水添飲。

    不過熱狗就無試到。

    得閒再介紹多啲食店啦!


    奇怪,咁大問題冇理由唔整啫。不過抽氣系統要整又真係幾大鑊。

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    boosaa 唔好笑得咁大聲啊, 唔係會俾人殺死架 (你睇下佢個句 "殺死你" 幾有殺氣!! 嘩咔咔咔咔~~~)


    boosaa,妳唔洗驚。我只係會對付有號數嗰幾個。

    回覆刪除
  23. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    Emilili :boosaa 唔好笑得咁大聲啊, 唔係會俾人殺死架 (你睇下佢個句 "殺死你" 幾有殺氣!! 嘩咔咔咔咔~~~)
    boosaa,妳唔洗驚。我只係會對付有號數嗰幾個。
    不如等我呢個一號帶壞埋boosaa~

    咁咪得囉!!!

    嘩卡卡卡卡卡

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    不如等我呢個一號帶壞埋boosaa~

    咁咪得囉!!!

    嘩卡卡卡卡卡


    唔準呀!人地先冇妳咁衰呀!

    回覆刪除
  25. wingwing上午8:00

    汽水是這樣寫啊 !嘻嘻嘻 !

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    汽水是這樣寫啊 !嘻嘻嘻 !


    係喎。哈哈哈… 正一文盲。

    回覆刪除