2008年8月23日

參見王子樣 之 出師不利

今日得 Patsy 邀請,可以參見我嘅藍藍王子樣。原本仲擔心尋日落雨,今日搞唔成。好彩今日天氣唔錯,聚會如常舉行。點知一起行就遇上出師不利。

Jayson 大約下午一點食午餐,而 Patsy 就住啲屯門。原本諗住早啲開車,希望十二點半左右可以去得到,咁 Jayson 就唔洗喊肚餓。點知遲咗出門口,十二點半先開到車,而且仲要去入油!不過以我手車,應該唔洗太過擔心。點知一上東區走廊就發現出事!

原本我地想行東隧,但見遲大到,所以就轉行西隧。一上東區走廊就發現出事,塞到完全行唔郁。起初仲以為係因為前面有架的士死咗火,所以就繼續行而錯過咗北角嘅出口。原來真係塞得好厲害。完全唔郁!

可能因為之前打風嘅關系,中環啲道路仲未暢通。行過北角之後,發現真係好唔對路,就轉向天后落橋。但從鰂魚涌到天后,竟然塞足四十分鐘!喺塞車嘅期間,Jayson 大喊肚餓。唯有喺車上面餵飯。而我亦因為剛剛病好,個人都好虛弱,一肚餓就好暈。所以就打俾 Patsy 話會遲大到,一落東區走廊就去茶餐廳醫肚。


充完電之後再起程。香港西行方向仍然非常塞。唯有照原定咁行東隧,一路暢通無阻,好快就去到屯門,而 Patsy 屋企亦都非常易搵。

玩完一個下午之後,因為怕 Jayson 會太攰,所以冇同其他人一齊食飯。我好少入屯門,原來比想象中近。四十分鐘車程就返到屋企。雖然龍翔道和呈祥道九曲十三彎,又上又落,但 Jayson 都係照瞓可也。相信同爸爸嘅超卓駕駛技術有關。前人有滕原拓海秋名山飆移送豆腐,今日有我龍翔道飛車載 Jayson。嘩哈哈哈哈…




~ Lindberg

18 則留言:

  1. 你好返晒未呀jayson爸?

    回覆刪除
  2. 貓奴Patsy上午8:00

    你走咗之後

    我同阿M睇到新聞

    原來今早係夏愨道有致命的車禍

    塞車塞晒成條東區走廊

    都話你行東隧啦~

    不聽貓奴言 餓親JAYSON先~

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    你好返晒未呀jayson爸?


    都係好得七七八八。仲係有啲手軟腳軟。隻病毒好勁呀!

    回覆刪除
  4. Toby & Pauline上午8:00

    保重身體呀!

    相信你手車真係唔錯,

    見jayson瞓到咁甜...

    回覆刪除
  5. Emilili上午8:00

    早知你遲到既話, 就打俾你黎兜埋我先啦 ~~ 我前後成個幾鐘先入到黎啊 ^^話時話jayson今日好乖乖播, 幾好笑容之餘, 仲肯俾人抱抱呢  (C火 .. 冇同jayson,藍藍同細細影相添 >.<)

    回覆刪除
  6. 貓奴Patsy上午8:00

    Toby & Pauline :

    保重身體呀!相信你手車真係唔錯,見jayson瞓到咁甜...
    我反而覺得係JAYSON太攰瞓到成隻豬仔咁~

    佢係我屋企時已經好眼瞓啦~

    只係唔係瞓啦~

    雷響都唔會醒囉~

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    你走咗之後

    我同阿M睇到新聞

    原來今早係夏愨道有致命的車禍

    塞車塞晒成條東區走廊

    都話你行東隧啦~

    不聽貓奴言 餓親JAYSON先~


    嘩!陰功!唔怪之得啦… 人家諗住會快啲嘛。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Toby & Pauline :

    保重身體呀!

    相信你手車真係唔錯,

    見jayson瞓到咁甜...


    洗乜講!哈哈哈哈哈…

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    早知你遲到既話, 就打俾你黎兜埋我先啦 ~~ 我前後成個幾鐘先入到黎啊 ^^話時話jayson今日好乖乖播, 幾好笑容之餘, 仲肯俾人抱抱呢  (C火 .. 冇同jayson,藍藍同細細影相添 >.

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    我反而覺得係JAYSON太攰瞓到成隻豬仔咁~

    佢係我屋企時已經好眼瞓啦~

    只係唔係瞓啦~

    雷響都唔會醒囉~


    咁佢又真係幾攰嘅。同妳地玩足成個下午喎。

    回覆刪除
  11. 莎莉蛋糕上午8:00

    嘩原來你咁艱苦先入到嚟,真係辛苦晒你同Jayson媽~~ Jayson真係好乖,同我哋玩咁耐都無扭計

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    嘩原來你咁艱苦先入到嚟,真係辛苦晒你同Jayson媽~~ Jayson真係好乖,同我哋玩咁耐都無扭計


    冇計啦!為咗見細細同藍藍,再辛苦都唔緊要啦!
    好彩 Jayson 喺車瞓咗一瞓,唔係都冇咁精神呀。
    啊!都冇同妳同 Jayson 影張相添!

    回覆刪除
  13. 坐車車食MUMMUM, 好似搭飛機食飛機餐咁~ JAYSON...爽唔爽呀!?

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    坐車車食MUMMUM, 好似搭飛機食飛機餐咁~ JAYSON...爽唔爽呀!?


    冇錯!係飛車餐!哈哈哈…

    回覆刪除
  15. Jayson真係瞓得好lum.

    zzz…zzzzzzz…zz

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    Jayson真係瞓得好lum.

    zzz…zzzzzzz…zz


    玩咗成日,攰到飛起啦。

    回覆刪除
  17. 櫻杏子上午8:00

    又會咁黑仔遇上大塞車!
    其實新界西比以前方便左好多嫁喇~

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    又會咁黑仔遇上大塞車!

    其實新界西比以前方便左好多嫁喇~


    塞得好厲害呀!幾驚餓死我呀!

    回覆刪除