2008年8月24日

參見王子樣 之 細細與藍藍

經過千山萬水,尋日終於有幸親眼見到細細同藍藍。其實除咗好想見到藍藍王子樣之外,我仲好想見一見細細。一隻二十磅嘅貓,企一個二十磅嘅 Jayson 埋去,究竟會係點樣嘅呢?
Patsy (雖然身為衰人一號)非常好人。專登落樓接我地。佢屋企附近環境好靚,可以見到一大片海,非常舒服。

上到樓,一開門就見到早到嘅莎莉。而莎莉面前就係瞓喺床上嘅細細。平時睇相冇得作比較。今次親眼見到,心入面突然想起以前讀過嘅一課書:「忽有龐然大物,拔山倒樹而來,蓋一巨貓也。」好大隻呀細細!都唔知 Patsy 改個咁嘅名係唔係想引人誤會,細細一啲都唔細!

睇哩一張獨照相,好似唔係好覺:


再放 Jayson 埋去:


好大舊呀!雖然大家都係二十磅(細細:20磅;Jayson:22磅),好明顯細細嘅「密度」高好多。一摸落去,實趯趯。虎背熊腰就係哩隻啦!而雖然身形似加德里奧,外表冷漠,其實內裡非常溫柔。幾經辛苦,我終於抱到佢上手。真係成個 BB 咁,可愛到暈!


「細細,你做乜咁驚青嘅個樣?」

「你個肥爸爸囉!係咁要捉起人!」


「細細,雖然我想強行抱下你,你都唔好五十步笑百步喎!大家個肚腩都係差不多啫!」

而藍藍王子樣真係靚到暈。俾佢一對藍眼睛電到得番半條人命。而且我冇幫佢改錯名,真係好有王子嘅性格。唔鐘意啲陌生人,我行我素。可能加上 Jayson,嚇到藍藍瞳孔放大,好似戴咗「大眼睛」咁。哈哈哈哈…


而 Jayson 可能同姐姐玩慣咗,不停好想摸藍藍。又捉腳,又拍頭。笑死我地。

希望尋日我地冇嚇親兩個少爺仔。等 Patsy 仲辛苦為佢地做聚會前的放鬆準備。希望有機會再去同佢地玩!



~ Lindberg

40 則留言:

  1. Toby & Pauline上午8:00

    我都想受細細 及 藍藍玩吓,真可愛。

    Jayson仔表現好大個仔喎。

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Toby & Pauline :

    我都想受細細 及 藍藍玩吓,真可愛。

    Jayson仔表現好大個仔喎。


    見到王子喎,當然要正經啲啦!

    回覆刪除
  3. 野~~~~~巧開心呀!!!

    回覆刪除
  4. 貓奴Patsy上午8:00

    等小比比長大一點

    歡迎你地探佢地~

    回覆刪除
  5. 貓奴Patsy上午8:00

    『希望尋日我地冇嚇親兩個少爺仔。』

    你呢句講得無錯

    不過只係你一個人嚇親我兩個仔囉~

    藍藍成晚怪叫

    叫到蝦子餅要起身叫佢收聲

    回覆刪除
  6. 貓奴Patsy上午8:00

    唔記講

    細細個名係佢個無良前主人改的

    咁佢以前真係全屋最細個的貓

    所以俾人地改咗做"細細"囉!

    回覆刪除
  7. 貓奴Patsy上午8:00

    貓奴Patsy :

    等小比比長大一點歡迎你地探佢地~
    呢句我係同兩位講的~

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    野~~~~~巧開心呀!!!


    係呀!妳又唔嚟!

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    『希望尋日我地冇嚇親兩個少爺仔。』

    你呢句講得無錯

    不過只係你一個人嚇親我兩個仔囉~

    藍藍成晚怪叫

    叫到蝦子餅要起身叫佢收聲


    藍藍,您係唔係掛住我,所以四圍搵我呀?

    回覆刪除
  10. Jayson同細細對望時好似有D火花喎……

    回覆刪除
  11. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    貓奴Patsy :『希望尋日我地冇嚇親兩個少爺仔。』你呢句講得無錯不過只係你一個人嚇親我兩個仔囉~藍藍成晚怪叫叫到蝦子餅要起身叫佢收聲
    藍藍,您係唔係掛住我,所以四圍搵我呀?
    好厚面皮啊!!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    Jayson同細細對望時好似有D火花喎……


    細細真係好乖㗎。Jayson 見佢咁大隻,反而唔係好敢摸。

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    好厚面皮啊!!


    邊有喎!

    回覆刪除
  14. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    貓奴Patsy :好厚面皮啊!!
    邊有喎!
    面皮成呎厚

    相反 手臂的皮就薄到一輕抓就見血~

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    面皮成呎厚

    相反 手臂的皮就薄到一輕抓就見血~


    呵呵呵呵呵… 都唔輕抓啦。都成二十磅呀!

    回覆刪除
  16. Emilili上午8:00

    你快D放你張 "輕抓照" 出黎俾人睇啦 ~~

    呵呵 ~~

    回覆刪除
  17. Emilili上午8:00

    Lindberg : 藍藍,您係唔係掛住我,所以四圍搵我呀?我諗都係啦, 藍藍應該係想搵你出黎, 抓多你幾下 !!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    你快D放你張 "輕抓照" 出黎俾人睇啦 ~~

    呵呵 ~~


    一定會放!下一篇先啦!

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    我諗都係啦, 藍藍應該係想搵你出黎, 抓多你幾下 !!


    藍藍先唔會好似妳咁衰呀!

    回覆刪除
  20. Toby & Pauline上午8:00

    貓奴Patsy :

    貓奴Patsy :等小比比長大一點歡迎你地探佢地~
    呢句我係同兩位講的~
    一定參加,唔知細細及藍藍鍾意食麵呢? 因我公司成日請我食,但我家無法養貓貓,我可貢獻出來...哈哈

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00

    Toby & Pauline :

    一定參加,唔知細細及藍藍鍾意食麵呢? 因我公司成日請我食,但我家無法養貓貓,我可貢獻出來...哈哈


    要食貓麵咁慘?不過貓先至唔食麵呀!哈哈哈…

    回覆刪除
  22. 唔... 我都好想見好想摸, 可惜我自從養左狗之後就好似對貓毛有敏感...因為我每次上我fd屋企都狂打乞嚏冇停,我地懷疑我對貓毛有敏感。

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    唔... 我都好想見好想摸, 可惜我自從養左狗之後就好似對貓毛有敏感...因為我每次上我fd屋企都狂打乞嚏冇停,我地懷疑我對貓毛有敏感。


    藍藍啲毛好幼。而且兩位公子俾我嚇一嚇都甩幾多毛。如果敏感都幾大鑊呀。

    回覆刪除
  24. 20磅既猫..真係超大隻

    回覆刪除
  25. 櫻杏子上午8:00

    嘩,原來細細真係一d都唔細!佢張床仔好得意呀!
    睇黎好多趣事喎呢日,期待下一回報告。(等我而家即刻去貓奴blog睇下先)

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    20磅既猫..真係超大隻


    已經比想象中細!真係超高密度。哈哈哈哈…

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    嘩,原來細細真係一d都唔細!佢張床仔好得意呀!

    睇黎好多趣事喎呢日,期待下一回報告。(等我而家即刻去貓奴blog睇下先)


    張床仔真係好爽呀!又有風景睇,又可以曬下太陽。好過做皇帝!

    回覆刪除
  28. 加得里奧真貓版!

    勁!

    回覆刪除
  29. Jojit Au Yeung上午8:00

    Can :

    加得里奧真貓版!

    勁!


    不過細細乖好多好多!

    回覆刪除
  30. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    Can :加得里奧真貓版!勁!
    不過細細乖好多好多!
    算靚佬lin你講番d好說話!

    回覆刪除
  31. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    算靚佬lin你講番d好說話!


    咁佢真係好乖仔呀嘛。叫得又溫柔。好想再抱下佢!

    回覆刪除
  32. wingwing上午8:00

    嘻嘻! 兩個size 差好遠喎 !

    回覆刪除
  33. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    貓奴Patsy :算靚佬lin你講番d好說話!
    咁佢真係好乖仔呀嘛。叫得又溫柔。好想再抱下佢!
    細細:唔係啩???? 如果你敢~ 我一定抓多幾條痕俾你!!

    回覆刪除
  34. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    嘻嘻! 兩個size 差好遠喎 !


    一個高啲密度呀嘛。不過其實喺上面睇,細細仲大舊呀!嘻嘻…

    回覆刪除
  35. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    細細:唔係啩???? 如果你敢~ 我一定抓多幾條痕俾你!!


    俾您抓,多幾條又有乜所謂呀!

    回覆刪除
  36. 貓奴Patsy上午8:00

    靚佬LIN~

    你快D睇我寫的"傑作"!

    嘩卡卡卡

    回覆刪除
  37. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    靚佬LIN~

    你快D睇我寫的"傑作"!

    嘩卡卡卡


    睇咗啦!俾妳激死!

    回覆刪除
  38. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    唔記講

    細細個名係佢個無良前主人改的

    咁佢以前真係全屋最細個的貓

    所以俾人地改咗做"細細"囉!


    咁又冇理由冇啦啦改佢個名做:「大大」嘅。嘻嘻…

    回覆刪除
  39. Emilili上午8:00

    Lindberg : 藍藍啲毛好幼。而且兩位公子俾我嚇一嚇都甩幾多毛。如果敏感都幾大鑊呀。都話你嚇親貓奴兩個仔架啦 !! 嘩哈哈哈哈~~

    回覆刪除
  40. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    都話你嚇親貓奴兩個仔架啦 !! 嘩哈哈哈哈~~

    回覆刪除