2008年8月10日

Blog Tag 30

見到飛天火羽哩個《Blog Tag 30》,令我想起《戰狼三百》。雖然冇乜關系,不過睇落又幾好笑呀。等我都嚟玩下先!

01) 你剛剛在做什麼呢?
睇咗飛天火羽個 Blog Tag。

02) 為什麼開電腦?
我部電腦長開,咁啱行過啫。

03) 對你而言最重要的事物是什麼呢?
統治地球。

04) 什麼人對你的影響最大?
宇宙大王。

05) 覺得最能代表自己的動畫人物是?
宇宙大王。

06) 最得意的一件事是什麼?
開咗幾間餐廳都仲未死得去。

07) 睡前通常在幹嘛?
除眼鏡…

08) 起床第一件事是什麼?
查閱電郵。

09) 樂透(六合彩)一直簽不中的感想?
一定係等下次多啲錢先俾我中!

10) 逛夜市時一定會吃什麼?
香港冇夜市喎。不過如果係台灣,一定係鹽酥雞扒!飽一飽都可以食多一塊!

11) 有沒有人說過你長的像誰?
我媽媽。

12) 覺得十年後的自己會是怎樣?
一模一樣。

13) 為什麼不交女(男)朋友?
唔想死住,因為感覺到後面有個人雙目隨時噴火…

14) 失眠怎麼辦?
基本上冇可能發生。不過試過有一次真係瞓唔到,最後都係眼光光等天光。

15) 如果你喜歡的人,不喜歡你怎麼辦?
有乜點算呀。習慣就會成自然啦。

16) 說出點你的人三個優點。
因為係自點,咁即係要講自己?三個?太少啦!三版紙都唔夠寫。得閑先慢慢講。

17) 說出你日常生活最享受的三件事?
瞓覺、睇靚女、同身邊嘅親人朋友嘻嘻哈哈。

18) 對高盛、花旗環球證券先後調降台塑四寶投資評等的看法?
唔關我事!

19) 和Honey去約會時踩到大型犬的便便怎麼辦?
當冇事發生過。然後去大商場門口嘅地墊行來行去…

20) 你和朋友出遊,朋友被捷運之狼襲擊而他竟是你主管,你會怎樣?
打爆佢個頭。正所謂事有可為,不可為。理得佢係邊個。

21) 如果發現自己的爸爸真實身分是金鋼狼你會怎樣?
Wolverine?!有冇 Hugh Jackman 咁靚仔先?!有就當然係叫佢帶我去識女仔啦!(突然感覺到後面有兩道好強嘅氣,同埋兩對隨時噴火嘅眼…)

22) 如果發現自己的媽咪其實是「魔獸世界」職業組世界冠軍呢?
乖乖地讀書,做個好孩子。

23) 和另一半結婚之後才發現對方其實是變性人你會怎樣?
大鑊… 都話上生物堂唔好瞓覺啦!

24) 對日前舉辦之CTIA Wireless大會的各公司高層一致表示,WiMax技術將取代電纜(cable)和DSL提供「最後一哩」的無線寬頻服務看法為何?
撞鬼你呀。等我真係走去睇下乜野係 WiMax。睇到我一頭煙!

25) 裸睡時發生13級大地震怎麼辦?
應該嘈我唔醒,繼續瞓。如果醒咗,咪著衫囉!

26) 連續拉肚子一個禮拜和便秘一個禮拜你會選哪個?
拉肚子一禮拜。就當清下腸胃啦。

27) 有一天自己暗戀的人忽然深情吻你,你的反應是?
一定有問題!鏡頭係邊到?!

28) 當一群流氓(五人以上)圍住你和女朋友勒索要錢,而且覺得他們似乎不只要錢而已,這時你會?
要劫色,就劫我啦!嚟啦!

29) 如何為地球盡一份心力?
喺統治地球之前,唯有盡量做好本份,留一個仲可以住得人嘅地球俾個仔。

30) 覺得這30問很煩嗎?
都幾得意呀。唔係就唔會自己叉隻腳落嚟啦。哈哈哈…



~ Lindberg

18 則留言:

  1. 貓奴Patsy上午8:00

    21) 如果發現自己的爸爸真實身分是金鋼狼你會怎樣?

    Wolverine?!有冇 Hugh Jackman 咁靚仔先?!有就當然係叫佢帶我去識女仔啦!(突然感覺到後面有兩道好強嘅氣,同埋四對隨時噴火嘅眼…)
    有想識女仔的諗法都唔得啦~

    你緊係想死!!!

    PS: 點解係有四對隨時噴火的眼??

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    PS: 點解係有四對隨時噴火的眼??


    相約阿爸去識女仔,妳話係唔係會有兩個女人想殺死我喇?

    回覆刪除
  3. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    貓奴Patsy :PS: 點解係有四對隨時噴火的眼??
    相約阿爸去識女仔,妳話係唔係會有兩個女人想殺死我喇?
    伯友都係四眼的嗎?

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    伯友都係四眼的嗎?


    咦!係喎!計錯數!

    回覆刪除
  5. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    貓奴Patsy :伯友都係四眼的嗎?
    咦!係喎!計錯數!
    你都同我一樣打錯字啦

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    你都同我一樣打錯字啦


    係啦係啦… 下次最多唔話妳囉!

    回覆刪除
  7. Toby & Pauline上午8:00

    Lin兄,睇你答晒30條問題,語氣堅定、思路清晰,幾時行動,記住出聲。

    hee...hee...

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Toby & Pauline :

    Lin兄,睇你答晒30條問題,語氣堅定、思路清晰,幾時行動,記住出聲。

    hee...hee...


    嘩哈哈哈哈… 做世界,一定預埋比比!哈哈哈哈…

    回覆刪除
  9. Emilili上午8:00

    Lindberg : Toby & Pauline :Lin兄,睇你答晒30條問題,語氣堅定、思路清晰,幾時行動,記住出聲。hee...hee...嘩哈哈哈哈… 做世界,一定預埋比比!哈哈哈哈…唔好咁快教壞人呀吓.. 魔鬼 Lin !!

    回覆刪除
  10. 飛天火羽上午8:00

    第23題是個非常好提醒~~

    我真係未讀過bio, 我想結婚前要找專家幫我和他驗一驗. 我想我可能是男生~~

    第27題最正~~ 無錯, 現在是"xx大整盎"的錄影

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    唔好咁快教壞人呀吓.. 魔鬼 Lin !!


    統治地球啫。邊到算係教壞人呢?

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    第23題是個非常好提醒~~

    我真係未讀過bio, 我想結婚前要找專家幫我和他驗一驗. 我想我可能是男生~~

    第27題最正~~ 無錯, 現在是"xx大整盎"的錄影


    傻嘅!認唔出就真係大鑊啦!

    回覆刪除
  13. 15) 如果你喜歡的人,不喜歡你怎麼辦? ->如果果個係jayson呢?
    17) 說出你日常生活最享受的三件事?

    瞓覺、睇靚女、同身邊嘅親人朋友嘻嘻哈哈。->點解無jayson同jayson媽份架?!?!?!?!?!過份!!!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    15) 如果你喜歡的人,不喜歡你怎麼辦? ->如果果個係jayson呢?

    17) 說出你日常生活最享受的三件事?

    瞓覺、睇靚女、同身邊嘅親人朋友嘻嘻哈哈。->點解無jayson同jayson媽份架?!?!?!?!?!過份!!!


    15) 我咁愛佢,佢一定愛我嘅!唔好離間我地!
    17) 邊到冇呀?佢地咪係我講嗰啲「身邊嘅親人朋友」囉!

    回覆刪除
  15. 我都估到03) 你會統治地球

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    我都估到03) 你會統治地球


    嘩哈哈哈!哩啲叫貫切始終。呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  17. Emilili上午8:00

    Lindberg 統治地球啫。邊到算係教壞人呢?你教小比比 "做世界" 喎!! 仲唔係教壞人

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    你教小比比 "做世界" 喎!! 仲唔係教壞人


    我寫漏咗幾隻字啫。係:「用愛做世界」。偉大呢?

    回覆刪除