2008年8月5日

阿威玩拋波

今日睇咗藍藍小時候嘅片段,令我不禁諗番起威威細個啲野。

阿威細個同其他貓仔一樣,都係咁鐘意玩。其中一樣鐘意玩嘅,就係拋波。我地將個波拋入睡房,個傻豬就會一支箭咁飛入房。搵到個波之後,就會咬番出嚟俾我地再拋過。超叻!


阿威永遠都係我地心目中最乖、最叻、同最可愛嘅仔。



~ Lindberg

24 則留言:

  1. 嘩....我見到健身器材呀!!!

    回覆刪除
  2. 我一直都以為只有狗狗先會擔波波……

    唔睇都唔知,原來貓貓……是狗狗.哈哈哈!

    回覆刪除
  3. Toby & Pauline上午8:00

    嘩,你好勁呀,點訓練出嚟?威威好叻仔,好醒目喎!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    嘩....我見到健身器材呀!!!


    個位已經變成 Jayson 張床。

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    我一直都以為只有狗狗先會擔波波……

    唔睇都唔知,原來貓貓……是狗狗.哈哈哈!


    我地兩隻貓都好好笑。威威識擔波波,Julie 會吠。哈哈哈…

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Toby & Pauline :

    嘩,你好勁呀,點訓練出嚟?威威好叻仔,好醒目喎!


    其實都冇專登教佢點做。玩下玩下就識。好叻!

    回覆刪除
  7. wingwing上午8:00

    真係幾掛住佢呀!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    真係幾掛住佢呀!


    我地係非常非常非常非常非常掛住佢。

    回覆刪除
  9. 貓奴Patsy上午8:00

    威威好叻叻啊~

    細細以前都會玩呢個遊戲

    不過宜家太肥啦

    唔玩囉~

    回覆刪除
  10. 咦, 乜你養左隻狗咩? 哈哈~~~

    回覆刪除
  11. Emilili上午8:00

    Lindberg : 哈哈哈!我地兩隻貓都好好笑。威威識擔波波,Julie 會吠。哈哈哈…原來威威同julie 同 Lin兄一樣, 係好 "多才多藝" 架~~ 嘩咔咔咔咔 ~~~好掛住威威...

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    威威好叻叻啊~

    細細以前都會玩呢個遊戲

    不過宜家太肥啦

    唔玩囉~


    細細唔好跑呀!會大地震㗎!哈哈哈哈!

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    koko :

    咦, 乜你養左隻狗咩? 哈哈~~~


    係兩隻!Julie 都係!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    原來威威同julie 同 Lin兄一樣, 係好 "多才多藝" 架~~ 嘩咔咔咔咔 ~~~好掛住威威...


    冇錯。佢地又乖又可愛,有其父必有其子!
    多謝妳都記住佢(雖然妳係四號)。

    回覆刪除
  15. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    貓奴Patsy :威威好叻叻啊~細細以前都會玩呢個遊戲不過宜家太肥啦唔玩囉~
    細細唔好跑呀!會大地震㗎!哈哈哈哈!
    喂喂喂~

    細細只係差不多19磅

    唔會引起地震啦~

    你真誇張

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    喂喂喂~

    細細只係差不多19磅

    唔會引起地震啦~

    你真誇張


    會㗎!小心呀!
    真係好想抱下佢。睇下佢有冇 Jayson 咁重。

    回覆刪除
  17. Emilili上午8:00

    Lindberg : Emilili :原來威威同julie 同 Lin兄一樣, 係好 "多才多藝" 架~~ 嘩咔咔咔咔 ~~~好掛住威威...冇錯。佢地又乖又可愛,有其父必有其子!多謝妳都記住佢(雖然妳係四號)。鵝係可愛又好人既四號 *v*

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    鵝係可愛又好人既四號 *v*


    突然間覺得好飽。唔知點解呢… 呵呵呵呵…

    回覆刪除
  19. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    貓奴Patsy :喂喂喂~細細只係差不多19磅唔會引起地震啦~你真誇張
    會㗎!小心呀!

    真係好想抱下佢。睇下佢有冇 Jayson 咁重。
    細細識"千斤錘"

    抱佢時會發揮這個功力

    令抱佢的人手都軟

    感覺一定俾Jayson仔重

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    細細識"千斤錘"

    抱佢時會發揮這個功力

    令抱佢的人手都軟

    感覺一定俾Jayson仔重


    好正呀!雖然重,但一定好舒服!

    回覆刪除
  21. Emilili上午8:00

    Lindberg : Emilili :鵝係可愛又好人既四號 *v*突然間覺得好飽。唔知點解呢… 呵呵呵呵…好明顯有人食得太多老麥啦

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    鵝係可愛又好人既四號 *v*


    自己讚自己!(滴汗中…)

    回覆刪除
  23. 櫻杏子上午8:00

    見到威威追波波,令我想起我以前的小狗,會追臭襪然後咬住fing fing fing XDDD

    威威的確係醒!

    回覆刪除
  24. Lindberg : 係兩隻!Julie 都係!
    而我就養左隻貓... bobo係唔會追玩具!
    http://hk.im.tv/VLOG/Personal.asp?Memid=5243&FID=12457
    不過而家好d架喇, 見momo追佢都會郁下, 不過好hea囉...

    回覆刪除