2008年12月8日

五彩繽紛賀聖誕 暨 米B生日會

上星期六,五彩戰士為咗刺激本土經濟,搞咗一個聖誕派對。雖然參加人數唔多,不過都玩得好開心。同場仲為粉紅戰士預祝生日添。


紅戰士每次見到我都有啲驚。好彩後尾好番啲。一對荔枝核眼,百變表情,全場四圍走,氹死成班姨姨。


雨點俠整個下午俾人抱來抱去,所以冇乜同佢影到相。因為佢阿媽(雪姑)之前食錯野,玩咗冇幾耐就自動技術性擊倒(KO)咗。可憐嘅雨點俠好彩有一眾姨姨睇住。而王子不愧係王子,一個人照顧兩個。之後早走帶雪姑去睇醫生。一個人要攞咁多野,我就自愧不如啦…


三包米俠神情有啲失落。因為佢送咗佢父王「宇宙大王」返宇宙(係佢母后自己講,我冇咁大膽。哈哈哈…)之後,由佢母后獨力帶到會場。母后(米太婆)真係厲害,果然訓練有素。


粉紅戰士雖然之前病病地,不過一招「美人眼光波」,仍然威力十足!今次仲要穿起粉紅戰衣,可愛到暈!


節瓜俠好明顯叉唔夠電。表現非常呆滯。玩咗一陣就去咗叉電。而熊貓俠進行二段變身,成為蒙面熊貓俠。(因為俾同事傳染咗傷風咳。)


除咗五彩戰隊之外,今次 Mavis 都有嚟。Mavis 好鐘意行樓梯,Koko 為咗唔俾佢知間餐廳有樓梯,所以專登走後門入嚟。笑死我。


除咗小朋友之外,我地仲有莎莉(及其朋友)、貓奴、同埋 Emilili。莎莉做咗駐場攝影師,成個下午影不停。而貓奴為咗抱住 Anson,搞到背脊傷上加傷。都叫咗佢抱多啲細細練習下㗎啦。

其實原本安排咗幾個遊戲同大家玩,不過班小朋友輪流休息,再加上雪姑不幸被技術性擊倒(KO)咗,所以只好取消。我覺得下次都係好次上一次去動植物公園咁,時間同安排都唔錯。做到想做嘅野之餘又舒服啲。

今次除咗慶祝聖誕,交換禮物之外,我地亦為米B慶祝生日。米B爸媽買來靚靚蛋糕一個,果然好襯米B。


之後一眾人為米B唱生日歌,祝願米B身體健康!


「我要切蛋糕啦。」

「米B,祝妳生日快樂,身體健康,越大越靚!」


我地玩到差不多六點半。照原定計畫,有能力嘅朋友,可以繼續去影燈飾。不過最後只得紅綠兩位戰士繼續去。


今年尖沙咀嘅燈飾都幾令人失望。唔係因為金融海嘯而縮水成咁呀?話晒啲商場都有收租㗎,唔係咁樣對啲租客呀?唉…

我地去咗海運大廈睇佢個「火車表演」。


然後就行咗去海邊睇「幻彩詠香江 」。兩樣都係冇乜野睇。

「好悶呀媽媽…」


海傍都幾凍同大風。我地因為要趕住返去婆婆屋企攞第二日嘅飯菜,所以都要走先。

雖然玩得好攰,不過可以見到一大班小朋友都好開心。希望快啲到下一次嘅聚會啦!



~ Lindberg

38 則留言:

  1. 小波波班長上午8:00

    您好呀,第一次看你個卜是因為貓貓威威,很欣賞你對寵物的態度,到大肚時,發覺原來你也有小朋友,多謝你時常分享帶孩子的心得,我家也有一隻老狗,希望我家的BB也能像你家的一樣,和睹相處,喜歡你卜上的雪印"BABY AGE STICKER",借來了一用.
    祝聖誔快樂,節瓜俠身體健康!!

    回覆刪除
  2. 嘩...咁岩既我星期六先食完個同你差不多款式既蛋糕呀..又係有3隻公仔係面..不過都係俾小朋友既都係一般咁既款式

    回覆刪除
  3. ""我覺得下次都係好次上一次去動植物分園咁""
    係咪打錯字?嘻嘻~~

    回覆刪除
  4. 我下次活動前唔會打邊爐!

    幾時再有户外function? 我都覺得户外好玩d, 舒服d~

    回覆刪除
  5. 櫻杏子上午8:00

    今次茄茄見你已經冇爆喊喇!中場仲識撩你添呀!如果你過年肯封番封大利是俾佢我諗佢會撲埋去你度添噃! (貪心的媽媽,XDDDDDD~~)

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    小波波班長 :

    您好呀,第一次看你個卜是因為貓貓威威,很欣賞你對寵物的態度,到大肚時,發覺原來你也有小朋友,多謝你時常分享帶孩子的心得,我家也有一隻老狗,希望我家的BB也能像你家的一樣,和睹相處,喜歡你卜上的雪印"BABY AGE STICKER",借來了一用.

    祝聖誔快樂,節瓜俠身體健康!!


    嘩!原來仲有妳。哈哈哈…
    多謝一直以來嘅光臨。等我都去探下班長先。我中文差,唔識讀班長個名呀!淳鎬,「鎬」= 「浩」?

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    嘩...咁岩既我星期六先食完個同你差不多款式既蛋糕呀..又係有3隻公仔係面..不過都係俾小朋友既都係一般咁既款式


    都係差不多,可可愛愛咁囉。都幾好食喎。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    ""我覺得下次都係好次上一次去動植物分園咁""

    係咪打錯字?嘻嘻~~


    咁佢個動物公園同植物公園係分開㗎嘛,咁咪係「動植物分園」囉。呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我下次活動前唔會打邊爐!

    幾時再有户外function? 我都覺得户外好玩d, 舒服d~


    搵日飲茶加行公園囉。有太陽都唔怕凍呱。

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 : 今次茄茄見你已經冇爆喊喇!中場仲識撩你添呀!如果你過年肯封番封大利是俾佢我諗佢會撲埋去你度添噃! (貪心的媽媽,XDDDDDD~~)

    回覆刪除
  11. 嘩~ mavis張相使唔使咁大張丫?! 哈哈~~~
    咁我地下次去邊到玩??

    回覆刪除
  12. HinHinMami上午8:00

    一個小小但溫馨的眾會! 騫騫經過四支猴棗末嘅加持, 已經恢復九成戰鬥力,我都由半死不活嘅狀態到似番個人, 咳真係辛苦, 重要連最愛的奶茶也要暫別!

    希望jayson ma快啲好番, 大家都要小心身體!

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    嘩~ mavis張相使唔使咁大張丫?! 哈哈~~~

    咁我地下次去邊到玩??


    我自己影得唔多。嗰張係莎莉影嘅。佢係大家姐,當然要大張啲啦!
    下次有乜好提議?海洋公園?

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    HinHinMami :

    一個小小但溫馨的眾會! 騫騫經過四支猴棗末嘅加持, 已經恢復九成戰鬥力,我都由半死不活嘅狀態到似番個人, 咳真係辛苦, 重要連最愛的奶茶也要暫別!

    希望jayson ma快啲好番, 大家都要小心身體!


    病真係好辛苦㗎!聽到你地好番就好喇。

    回覆刪除
  15. 小波波班長上午8:00

    Lindberg :

    小波波班長 :您好呀,第一次看你個卜是因為貓貓威威,很欣賞你對寵物的態度,到大肚時,發覺原來你也有小朋友,多謝你時常分享帶孩子的心得,我家也有一隻老狗,希望我家的BB也能像你家的一樣,和睹相處,喜歡你卜上的雪印"BABY AGE STICKER",借來了一用.祝聖誔快樂,節瓜俠身體健康!!
    嘩!原來仲有妳。哈哈哈…

    多謝一直以來嘅光臨。等我都去探下班長先。我中文差,唔識讀班長個名呀!淳鎬,...
    係呀,我哋係叫淳鎬(音:號),千析咪搞錯叫咗高呀,嘻,

    好有興趣想參加你哋個活動,認識下jason仔,但係因為班長太細個,所以打算佢大個啲先,想問下車厘子汁點整架?

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    小波波班長 :

    係呀,我哋係叫淳鎬(音:號),千析咪搞錯叫咗高呀,嘻,

    好有興趣想參加你哋個活動,認識下jason仔,但係因為班長太細個,所以打算佢大個啲先,想問下車厘子汁點整架?
    車厘子汁?依家唔平喎啲車厘子。其實都幾麻煩㗎。因為要去皮,所以最好搵啲熟啲嘅。而且都會甜啲。去皮去核之後就加少少水,用攪拌機去攪。如果夠熟的話,用匙羹壓都得。
    等班長開始食多啲固體食物就可以成舊俾佢試下咬。細細啖細細啖咁咬,好得意㗎!

    回覆刪除
  17. meow meow上午8:00

    你好呀... 我第一次留言比你... 你十分搞笑, 仲好想知道你點樣去比每個小朋友都有個大名.. 咩咩俠呀... 咩咩戰士呀...我都好想可以加入你地既開心party去玩... 哈哈... 十分多謝你們既分享...

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    meow meow : 你好呀... 我第一次留言比你... 你十分搞笑, 仲好想知道你點樣去比每個小朋友都有個大名.. 咩咩俠呀... 咩咩戰士呀...我都好想可以加入你地既開心party去玩... 哈哈... 十分多謝你們既分享...
    今篇可以令到兩位新朋友留言,真係非常感動!其實係上次去完玩,我無無聊聊亂咁作囉:http://jojit.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1447439哈哈哈哈哈…下次啦!一定大把機會!妳有網誌嘛?

    回覆刪除
  19. brfamily2008上午8:00

    聖誕快樂........ xdxdxdxdxd
    雖然無join過你地既gathering, 但願會有機會;
    你真係勁有諗頭.... 好多鬼主意

    回覆刪除
  20. 莎莉蛋糕上午8:00

    點解你地一個二個拱快手嘅....我up相都up咗幾日呀陰公.....Mavis張相我都有張同一表情架,哈哈

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00

    brfamily2008 :

    聖誕快樂........ xdxdxdxdxd

    雖然無join過你地既gathering, 但願會有機會;

    你真係勁有諗頭.... 好多鬼主意


    總會有機會嘅!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    點解你地一個二個拱快手嘅....我up相都up咗幾日呀陰公.....Mavis張相我都有張同一表情架,哈哈


    當然啦!張相妳㗎!!!哈哈哈哈… 我影嗰啲影到 Koko。

    回覆刪除
  23. 下次攪BBQ~

    回覆刪除
  24. Jayson睇海景個樣真係好慘呀~

    今次聚會真係辛苦哂你啦!

    希望米B下次唔再請你食檸檬啦!

    (私人醒貼士:你要同佢玩下,warm up下至得架!)

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    下次攪BBQ~


    都得喎… 妳嗰頭大把!

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    Can :

    Jayson睇海景個樣真係好慘呀~

    今次聚會真係辛苦哂你啦!

    希望米B下次唔再請你食檸檬啦!

    (私人醒貼士:你要同佢玩下,warm up下至得架!)


    請老爺食唔緊要,最緊要唔好請我個仔食。我地要教 Jayson 積極一啲先得。哈哈哈哈哈…

    回覆刪除
  27. Emilili上午8:00

    jayson 臨走個陣, 笑得不知幾lum屎人!!

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    jayson 臨走個陣, 笑得不知幾lum屎人!!


    係咩?有就好喇。

    回覆刪除
  29. meow meow上午8:00

    ...

    今篇可以令到兩位新朋友留言,真係非常感動!

    其實係上次去完玩,我無無聊聊亂咁作囉:

    http://jojit.mysinablog.com/index.p...
    我冇blog呀.. 我冇時間亦冇心機啊, 不過真的很羨慕你們, 特別你和白雪的blog, 我十分喜歡.. 我都有個bb女, 8個月, 所以睇你地既blog十分開心... 所有有關jayson, anson既事都睇得我好開心... 你喜歡的話, 我希望可以keep住留言比你們... 有機會一齊玩就更好.. 努力

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    meow meow :

    我冇blog呀.. 我冇時間亦冇心機啊, 不過真的很羨慕你們, 特別你和白雪的blog, 我十分喜歡.. 我都有個bb女, 8個月, 所以睇你地既blog十分開心... 所有有關jayson, anson既事都睇得我好開心... 你喜歡的話, 我希望可以keep住留言比你們... 有機會一齊玩就更好.. 努力
    BB女!?(立即眼金金…)咁有機會一定要一齊玩下啦!
    其實寫網誌真係要唔少心機。時間大家都冇乜㗎啦。唯有東寫寫,西寫寫,然後搵少少時間編輯一下咪放出嚟囉。不過可以同大家分享一下,份滿足感都唔錯嘅。

    回覆刪除
  31. wingwing上午8:00

    好開心呀 ! 希望下次有機會再見到你地啦 !

    回覆刪除
  32. 曦曦媽上午8:00

    仲諗住遲d同bosco去尖沙咀睇燈飾添... 咁... 唔去lu...

    回覆刪除
  33. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    好開心呀 ! 希望下次有機會再見到你地啦 !


    好呀!實有機會!

    回覆刪除
  34. Jojit Au Yeung上午8:00

    曦曦媽 :

    仲諗住遲d同bosco去尖沙咀睇燈飾添... 咁... 唔去lu...


    唔凍的話都可以去行下嘅…

    回覆刪除
  35. 俾宇宙大王知道我講咗佢嘅真正身份出嚟,實滅口啦!

    我唔係母后,我係大王個手下呀!

    回覆刪除
  36. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa : 俾宇宙大王知道我講咗佢嘅真正身份出嚟,實滅口啦!我唔係母后,我係大王個手下呀!
    妳莫非就係黃色戴住黑超嗰個?!

    回覆刪除
  37. 我都覺得今年燈飾真係麻麻!

    好似無咩好影咁!
    mavis個媽媽都幾搞笑!口合口合~~

    回覆刪除
  38. Jojit Au Yeung上午8:00

    kimkim :

    我都覺得今年燈飾真係麻麻!

    好似無咩好影咁!

    mavis個媽媽都幾搞笑!口合口合~~


    直頭灰啦!搞到一個咁灰嘅經濟環境更加灰。唉…

    回覆刪除