2008年12月21日

Blog Tag - 喜愛的卡通片

Koko 第一次點名 Kidad 王嚟踢我,再俾賞雨補多一腳,我點可以唔認真答呢?
玩法:

1. 當然就係答足六條問題……
2. 可以加問題, 但只限加一條, 每加一條就要減返一條 (6條好做過n條掛)
3. 當然要話俾我知你接咗tag啦
4. 要post相關的圖片俾大家知, 因為有一啲係大家記得公仔但唔記得動畫名……
5. 最後………梗係要tag人啦, tag幾多?? 3 - 5 位朋友啦不如
今次個 tag寫咗我幾日,因為都係好難答。開始答題!

1. 有啲咩卡通片你一定要追嚟睇, 如果有得錄的話仲會錄低呢? 同埋點解咁鍾意?
有兩套。第一套:《聖闘士星矢》。我睇無需要解釋太多,小宇宙燃燒吧!


想當年,車田老師嘅《聖闘士星矢》,簡直係格鬥動畫嘅一個里程碑。華麗嘅格鬥,淒美動人嘅情節,再加上友情、熱血、愛與和平。咁樣嘅一套卡通片,點可以唔追呢?

第二套:《鐵拳浪子(あしたのジョー)》。當時無線做下半部,叫《疾風鐵拳霸》。熱血青年,當然鐘意熱血拳擊卡通片啦。而且《鐵拳浪子》仲要係經典中嘅經典。真係每個星期六,又追又錄㗎。



2. 睇過咁多套卡通片, 最深印象係邊一套呢? 邊一part最有印象?
好多套都好鐘意。但出奇地,第一套諗起嘅係《JoJo的奇妙冒險》。因為空條承太郎真係型爆!亦都因為呢套動畫,我喺網上買咗一整套漫畫返嚟!


最有印象係佢同敵人玩撲克牌。清楚表現承太郎嘅智慧,白金之星嘅無限潛能。故事係講承太郎同一個好叻賭嘅人玩撲克牌。之前就連佢出名蠱惑嘅阿爺都贏唔到。派完牌,承太郎一句:「このままで!(就咁啦!)」,然後用有超級速度嘅替身:「白金之星」,做好多小動作,等對方以為佢換咗牌。但因為對方冇證據承太郎出術,最後真係俾承太郎偷到雞,贏咗。真係型得好緊要!

Youtube 竟然咁都有:


不過仲有另一套卡通片段!其震撼對年少嘅我,真係一個非常大嘅刺激。佢就係「普托哥車」!喺《超時空要塞》入面,一条輝同林明美俾祖拿達人捉咗返去研究,攪到要喺班外星人面前親咀。然後班祖拿達人好驚咁大叫:「普托哥車」!!

當年電視台譯作「普托哥車」,其實係指 Protoculture,即係原始文化。睇完之後,對當年天真無邪嘅我,沖擊不下於嗰班祖拿達人。


3. 有冇試過唔想睇套卡通片, 都會照睇? 點解要睇呢?
我見唔少人都有同一個答案。就係《龍珠》!Animax 重播完又重播。仲要每次睇都係嗰幾段!但都係會照睇。因為係《龍珠》囉!

4. 有冇試過扮卡通人物呢?
或多或少都有嘅…
  • 試過喺手背畫個圓形扮「天眼急先鋒」。
  • 買支.357 麥林(玩具槍)扮「孟波」。
  • 扮黃金聖鬥士:水瓶座卡妙,出水瓶神拳。雖然威力達唔到「絕對零度」,但依家諗番起都打咗個冷震…
  • 指隻食指出嚟,扮《幽遊白書》浦飯幽助出「靈丸」。都幾白痴…
  • 「龜波氣功」!就連星爺(周星馳)都喺電影到出過,正常嘅男孩子又點會唔試下出呢?不過用特硬啫喱臘完個頭先出,我覺得自己有誠意啲囉。

5. 最鍾意邊個卡通人物呢? 點解?
好難答喎。好多都鐘意…
  1. 《城市獵人》:孟波(因為佢唔洗用手舉得起張檯。呵呵呵呵… 睇過應該明白我講乜。呵呵呵呵… 其實我係鐘意佢無嚟正經嘅外表,入面有一個好溫柔嘅心啫。(註:暗示同筆者一樣。(註:現在變成明示。)))
  2. 《我係小忌廉》:沈小桃(注意:我唔鐘意變身後嘅小忌廉。小桃可愛好多!)
  3. 《百變小櫻》:木之本櫻(因為好可愛靚女…)
  4. 《疾風鐵拳霸》:矢吹丈。青春與熱血!
  5. 《聖闘士星矢》:一煇!
  6. 《深山太保》:雖然都幾鐘意阿珍,不過都係泰山好啲。哈哈哈哈…
  7. 《魔法小神童加旋》:加旋。有一個善良嘅心。
  8. 《One Piece》:Monkey D. Luffy(路飛)。雖然傻頭傻腦,但勝在有情有義。
  9. 《俏皮扮野貓》:米高和波波。因為太可愛啦!
  10. 《櫻桃小丸子》:小丸子。因為同我細個好似。呵呵呵呵…
  11. 《娛樂金魚眼》:華美子、牛同學、雞…等等。勁搞笑!
  12. 未能盡錄…

6. 有冇邊首主題曲好熟?
仲唔係《宇宙大帝》?!

「神奇大帝穿咗褲窿,娶左三位妾士,有個放屁,有個痘皮,有個斷氣就嚟死 ...」

咦… 好似唱錯歌詞…

「神奇大帝主哉太空,三位忠心戰士;有勇氣、更有熱誠,似個正氣大孩子…」


我以前好鐘意《娛樂金魚眼》,鐘意到有齊佢嘅原聲大碟。入面最鐘意佢嘅主題曲,每次聽都覺得好開心。(注意:J2 12月22日 6:30pm 開始重播。)


《長腿叔叔》。我相信只要聽過一次,就已經識背。因為好聽又舒服。「藍色的天空任鳥飛,水邊青青小草讓我躺。心中永永遠遠懷念你,你是我家。」


同出一辙仲有兩首:《飄零燕》。


同埋恐怖片始祖:《星仔走天崖》。


《聖闘士星矢》當然有份啦!我有兩餅佢嘅錄音帶。以下第一同第三隻歌都聽到識背!


近排最鐘意,仍然係《穿越時空的少女》中,奥華子嘅《変わらないもの》。加上好配合套戲,所以超鐘意奥華子。隻歌真係百聽不厭!


唔踢番人啦。有興趣就一齊分享下啦!



~ Lindberg

16 則留言:

  1. 係喎, 我可能係扮天眼急先鋒... 差D都唔記得左添...講起加旋, 你雀得mavis哩張似唔似丫?我都有一隻金魚主意報原聲cd丫, 個時我仲識背埋添丫...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    koko :

    係喎, 我可能係扮天眼急先鋒... 差D都唔記得左添...講起加旋, 你雀得mavis哩張似唔似丫?我都有一隻金魚主意報原聲cd丫, 個時我仲識背埋添丫...


    哈哈哈!個髮型似呀!妳快啲幫佢買條藍色裙仔啦!

    回覆刪除
  3. 賞雨*上午8:00

    哈哈,個Tag我都做左好耐呀!

    搵圖搵片用左好多時間!
    我無睇星仔走天崖呀,係恐怖片??

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    賞雨* :

    哈哈,個Tag我都做左好耐呀!

    搵圖搵片用左好多時間!

    我無睇星仔走天崖呀,係恐怖片??


    超恐怖呀!一睇歌詞就知啦!慘絕人寰,陰功到暈。睇到我流唔少眼淚。

    回覆刪除
  5. Emilili上午8:00

    靚佬Lin 你對恐怖片既定義果然係 "與別不同 "既!!你竟然.. 竟然鍾意 "娛樂金魚眼", 仲有晒佢既 OST !!!  3/1 借俾我~ 唔該晒 ~~

    回覆刪除
  6. pangolin上午8:00

    哈哈

    e個tag實在太好...

    勾起哂d童年回憶...

    不過我諗我既童年同你唔係同一個時間~~
    星矢 係三色台播既時候...

    我未出世- -

    不過我鐘意既卡通片算係

    《超時空要塞7》!!

    用音樂代替戰爭!

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    靚佬Lin 你對恐怖片既定義果然係 "與別不同 "既!!你竟然.. 竟然鍾意 "娛樂金魚眼", 仲有晒佢既 OST !!!  3/1 借俾我~ 唔該晒 ~~


    好呀。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    pangolin :

    不過我諗我既童年同你唔係同一個時間~~

    星矢 係三色台播既時候...

    我未出世- -

    不過我鐘意既卡通片算係

    《超時空要塞7》!!

    用音樂代替戰爭!


    有冇細我咁多呀妳?!不過我都應該係睇重播。呵呵呵呵…

    回覆刪除
  9. 你應該係欣賞同羨慕《城市獵人》呀話?

    回覆刪除
  10. 飛天火羽上午8:00

    我唔記得寫我成日扮牛同學講野

    "牛同學, 你將來大個想做咩?"

    "梗係牛啦~"
    我都好鍾意娛樂金魚眼, 我覺得呢個tag, 如果要認真寫, 基本上係一題一個post, 因為鍾意既係太多啦~

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    你應該係欣賞同羨慕《城市獵人》呀話?


    呵呵呵呵…殺死妳!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    我唔記得寫我成日扮牛同學講野

    "牛同學, 你將來大個想做咩?"

    "梗係牛啦~"

    我都好鍾意娛樂金魚眼, 我覺得呢個tag, 如果要認真寫, 基本上係一題一個post, 因為鍾意既係太多啦~


    哈哈哈!我記得呀!
    好邪惡呀一個 tag 呀!

    回覆刪除
  13. pangolin上午8:00

    Lindberg :
    有冇細我咁多呀妳?!不過我都應該係睇重播。呵呵呵呵…



    我諗就黎出世啦- -..

    不過我都好鐘意睇番d舊卡通片....

    覺得佢地都好有味道...或者係e家 d卡通片唔係太岩睇

    回覆刪除
  14. 櫻杏子上午8:00

    我好似…好多都冇睇過…你睇d卡通都唔係430穿梭機時段播geh…

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    pangolin :

    我諗就黎出世啦- -..

    不過我都好鐘意睇番d舊卡通片....

    覺得佢地都好有味道...或者係e家 d卡通片唔係太岩睇


    新嗰啲可能太過複雜。以前嗰啲簡簡單單咪幾好。

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    我好似…好多都冇睇過…你睇d卡通都唔係430穿梭機時段播geh…


    最尾嗰條就係。其他都係星期六晚做嘅。

    回覆刪除