2008年12月30日

十四個月報告

體重:23 磅
身高:78 厘米
「爸爸,我 24 號十四個月,有冇多一份禮物㗎?」

「您話呢?」


發展報告:
1) 行動自如。直行轉彎都沒有問題。但非常膽小,所以不敢在陌生的環境下四圍走,更需要家長在附近陪同。

2) 踎低、坐下、然後踎低、再起身。

3) 懂得敬禮(Salute)。應該是從表姐那裡學回來。但現在變了雙手敬禮,不知敬了那裡去…

4) 不太喜歡說話。但經常以「海狗叫」去表示他想要的東西。還喜歡自己唱自己的歌。

5) 每當見到牆上有告示,就嚷著我們要讀給他聽。例如在電梯內,他會指著牆上的告示,叫我們讀給他聽。「為人為己,升降機內,嚴禁吸煙。」讀完一張之後便要讀另一張。我相信除了 OTIS 本人之外,我將會是最清楚電梯使用守則的人。

6) 每當媽媽唱完歌,他會以掌聲鼓勵。

7) 每當吃東西到最後一啖時,我們會說:「Last」。吃完之後,他會張開手板,表示沒有了。然後就不會跟以前一樣,哭著繼續要。這個我們沒有刻意教過,不知從那裡學回來。但每當做得好,我們亦會以掌聲鼓勵一下。

8) 每晚都要在床上扭一大輪,要坐起,甚至企起身。到大約 11 時才能入睡。唉…

9) 每當一拿起一支筆,一邊亂劃,一邊說:「A」。有時會說:「H」。

10) 和公公婆婆飲茶,要自己劃點心,然後交給姐姐。但當然是亂劃一通。

「今日一定要食叉燒飽…」


11) 叫他:「Stomp Your Feet」,他會踏踏腳。

12) 問他:「Who is Jayson?」,他會拍拍自己的心口。
(影片後補…)



~ Lindberg

34 則留言:

  1. 路人丙G in Ottawa上午8:00

    連兄,貢夜原來係寫僅野。Jayson好叻仔阿...有冇Jayson唱自己啲歌嘅video??

    回覆刪除
  2. 路人丙G in Ottawa上午8:00

    咁Jayson有幾多隻牙仔呀?

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    路人丙G in Ottawa :

    連兄,貢夜原來係寫僅野。Jayson好叻仔阿...有冇Jayson唱自己啲歌嘅video??


    好!等我補番。

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    路人丙G in Ottawa :

    咁Jayson有幾多隻牙仔呀?


    都係得上四下四。

    回覆刪除
  5. 開始識聽指示喇﹐好消息!

    記得我地以前成日整古熙熙問:"傻瓜個頭頭系邊呀?"﹐佢會拍下自己個頭

    不過自從識跟住講之後就唔敢問luu﹐

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    開始識聽指示喇﹐好消息!

    記得我地以前成日整古熙熙問:"傻瓜個頭頭系邊呀?"﹐佢會拍下自己個頭

    不過自從識跟住講之後就唔敢問luu﹐


    嘩哈哈哈… 「傻爸爸喺邊呀?」

    回覆刪除
  7. lin兄, 難得jayson咁有學習精神, 你就讀多d告示喇, jayson會學學埋埋識好多野, 到佢一識講野就嚇屎你, 我上蒙個老師咁講架。
    丫, 我想問, 咁你識背電梯守則未? 哈哈~~~
    jayson真係深不可測~

    回覆刪除
  8. 叻仔到呢...

    咁lift以外呢? 會唔會都要你地讀呀?

    識無又識踏腳仔~好叻呀!

    回覆刪除
  9. Video request - Jayson singing, and/or 海狗叫!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    lin兄, 難得jayson咁有學習精神, 你就讀多d告示喇, jayson會學學埋埋識好多野, 到佢一識講野就嚇屎你, 我上蒙個老師咁講架。

    丫, 我想問, 咁你識背電梯守則未? 哈哈~~~

    jayson真係深不可測~


    嗰張啲字真係好細粒。睇到我近視加深啦!
    佢有幾深呀。成舊飯咁!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    叻仔到呢...

    咁lift以外呢? 會唔會都要你地讀呀?

    識無又識踏腳仔~好叻呀!


    總之就係告示就叫我地讀。好似驚我地睇唔到咁。俾佢激死…

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    Video request - Jayson singing, and/or 海狗叫!


    Coming!

    回覆刪除
  13. Lindberg :

    嗰張啲字真係好細粒。睇到我近視加深啦!

    佢有幾深呀。成舊飯咁!
    唔聲唔聲嚇你一驚, 第日你就知!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    唔聲唔聲嚇你一驚, 第日你就知!


    咁大家放長雙眼啦!

    回覆刪除
  15. HinHinMami上午8:00

    自己劃點心紙, 重要交埋俾姐姐—好搞笑!!

    下次點個天九翅孝敬爸爸!

    回覆刪除
  16. 曦曦媽上午8:00

    「海狗叫」?? wahahaaaaaaaaaa... 好想睇呀~~~

    回覆刪除
  17. 11點咁夜訓咁既......

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    HinHinMami :

    自己劃點心紙, 重要交埋俾姐姐—好搞笑!!

    下次點個天九翅孝敬爸爸!


    好彩我去嗰間酒樓帶冇天九翅食啫!

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00

    曦曦媽 :

    「海狗叫」?? wahahaaaaaaaaaa... 好想睇呀~~~


    下次!下次!

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    kimkim :

    11點咁夜訓咁既......


    係呢!激死我地!

    回覆刪除
  21. Jayson好叻喎!

    識得咁多指令,又好學喎,good ar!

    佢劃點心個樣好串啊 XDDD
    祝新年快樂!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Can :

    Jayson好叻喎!

    識得咁多指令,又好學喎,good ar!

    佢劃點心個樣好串啊 XDDD

    祝新年快樂!


    佢好多時個樣都好乞人憎㗎!唔好俾米B見到喎!

    回覆刪除
  23. Emilili上午8:00

    Jayson: "部長姐姐,可唔可以請我食mum mum呀?"

    回覆刪除
  24. wingwing上午8:00

    笑死我了! JAYSON 咁得意呀,如果電梯好多告示咪屎....又排讀啊!哈哈!

    祝你步步高陞,

    JAYSON 媽當然係青春常駐啦!

    JAYSON 繼續做節瓜俠,健健康康!

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    Jayson: "部長姐姐,可唔可以請我食mum mum呀?"


    佢當然有問啦!食人唔少飽添!

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    笑死我了! JAYSON 咁得意呀,如果電梯好多告示咪屎....又排讀啊!哈哈!

    祝你步步高陞,

    JAYSON 媽當然係青春常駐啦!

    JAYSON 繼續做節瓜俠,健健康康!


    有機會錄段片俾大家睇。

    回覆刪除
  27. 賞雨*上午8:00

    Jason仔,下次唔好叫叉燒飽啦,叫灌湯餃,蟹粉小籠包果D嘛!XD

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    賞雨* :

    Jason仔,下次唔好叫叉燒飽啦,叫灌湯餃,蟹粉小籠包果D嘛!XD


    Jayson:「爸爸話我未食得。只係食得叉燒飽個飽咋…」

    回覆刪除
  29. 櫻杏子上午8:00

    jayson 畫點心個樣真係好認真,好可愛~~

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    jayson 畫點心個樣真係好認真,好可愛~~


    仲好寸添!哈哈哈…

    回覆刪除
  31. 期待影片啊!

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    期待影片啊!


    嚟緊…

    回覆刪除
  33. 78cm都好高wor, 食咩生得咁高呀jayson?

    回覆刪除
  34. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    78cm都好高wor, 食咩生得咁高呀jayson?


    瞓喺到度。高啲㗎。哈哈哈…

    回覆刪除