2008年12月17日

吃意大利餐:茄醬字母粉

對於 Jayson 的飲食,我們都比較保守。始終奶粉已經可以提供一齊所需。味道上如果可以清啖些少,便盡量清啖。現在開始落些少鹽調味,早兩個星期試過用橄欖油炒蕃茄炒蛋。效果都不錯。

之前婆婆試過煮字母粉給他吃,但他不肯吃。這天到我親自出手。

煮字母粉,做法很簡單。只要做好一個醬汁,煮熟字母粉就可以吃。比起煲飯簡單得多。


今次我用上了新鮮蕃茄、碎牛肉、粟米粒和雞蛋。先用橄欖油爆香牛肉,然後放入蕃茄粒。因為見之前 Jayson 不肯吃婆婆煮的,怕是沒有甚麼味道。於是我落了兩茶匙的意粉醬。如果有材料,我會自己煮。但為了貪方便,而且只是用些少,現成的都沒有太大問題吧。加水煮成醬後,便放切碎的粟米粒。最後放一隻炒蛋,肉醬便做成。要吃的時候,把肉醬番熱,放進煮熟的字母粉裡。極之簡單方便。

「好唔好食呀?」

「好味!」


我煮了一大碗,Jayson 乖乖地把全部放入口。呵呵呵呵…



~ Lindberg

32 則留言:

  1. HinHinMami上午8:00

    請問放多少字母粉可煮成一碗份量呢?

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    HinHinMami :

    請問放多少字母粉可煮成一碗份量呢?


    好問題!我第二次煮都煮得太多。而且唔同牌子發漲程度唔同。我都唔係好肯定。我估落大約 1/4 碗變一碗。總之就用同樣份量嘅餸去配合囉。

    回覆刪除
  3. 櫻杏子上午8:00

    介紹一本bb食譜書: BB今日食D乜,我覺得裏面D recipe幾易跟,同埋全天然,佢個蕃茄肉醬粉d汁好簡單!有時諗唔到煮乜,睇下可以攞d靈感~茄茄食果隻字母粉,用2TBS (平匙)加埋d餸已經煮都一碗大人飯碗的份量喇~  

    回覆刪除
  4. Meow Meow上午8:00

    一個天生保衛宇宙, 一個妄想統治地球... kaka...
    仲以為你們去邊食意大利大餐... 原來係JAYSON既大餐... 雖然個樣看上去就不太好看, 但還很欣賞你為節瓜俠下廚, 好BA BA.. 好爸爸

    回覆刪除
  5. 真係有心機!!! mavis一定好羨慕!!!

    回覆刪除
  6. Ballzai上午8:00

    wow.. Jayson is a bit eater :P

    回覆刪除
  7. 估唔到LIN兄咁有心 ^^

    為了JAYSON會親自下廚~

    回覆刪除
  8. 貓奴Patsy上午8:00

    喂!

    你今次又係一大啖一火啖咁餵Jayson啦~

    佢梗食得快架~

    回覆刪除
  9. QQ 媽咪上午8:00

    字母粉都係一個好選擇呀﹐等我都試下煮俾人仔食先﹗多謝Lin爸介紹﹗

    回覆刪除
  10. 意粉醬係咪大人食果d? 定bb專用?

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    介紹一本bb食譜書: BB今日食D乜,我覺得裏面D recipe幾易跟,同埋全天然,佢個蕃茄肉醬粉d汁好簡單!有時諗唔到煮乜,睇下可以攞d靈感~茄茄食果隻字母粉,用2TBS (平匙)加埋d餸已經煮都一碗大人飯碗的份量喇~  


    等我去書店睇下先!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Meow Meow :

    一個天生保衛宇宙, 一個妄想統治地球... kaka...

    仲以為你們去邊食意大利大餐... 原來係JAYSON既大餐... 雖然個樣看上去就不太好看, 但還很欣賞你為節瓜俠下廚, 好BA BA.. 好爸爸


    嬰兒食物,好難有賣相喎。下次等我諗諗…

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    真係有心機!!! mavis一定好羨慕!!!


    Mavis,妳過嚟叔叔到,我煮妳食呀!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ballzai :

    wow.. Jayson is a bit eater :P


    都真係幾大食㗎。哈哈…

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    HaPPy :

    估唔到LIN兄咁有心 ^^

    為了JAYSON會親自下廚~


    我就最鐘意煮野食啦。見到佢食得開心,我都會好開心。

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    喂!

    你今次又係一大啖一火啖咁餵Jayson啦~

    佢梗食得快架~


    嘻嘻…

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    QQ 媽咪 :

    字母粉都係一個好選擇呀﹐等我都試下煮俾人仔食先﹗多謝Lin爸介紹﹗


    真係幾好。勝在快熟呀。

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    意粉醬係咪大人食果d? 定bb專用?


    我喺超市買普通嗰啲咋。應該冇乜問題嘅。

    回覆刪除
  19. 係喎,用橄欖油都得喎!Hayden 現在d胃口好差,婆婆平快又係好清淡,最多都係落小小鹽,唔知佢係咪大個仔開始想要食多d有調味o既食品...等我地都試吓先!

    回覆刪除
  20. brfamily2008上午8:00

    幾時轉左行做廚? xdxdd

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00

    BEE :

    係喎,用橄欖油都得喎!Hayden 現在d胃口好差,婆婆平快又係好清淡,最多都係落小小鹽,唔知佢係咪大個仔開始想要食多d有調味o既食品...等我地都試吓先!


    試下啦。少少鹽同油對身體都有益㗎。

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    brfamily2008 :

    幾時轉左行做廚? xdxdd


    咪搞!好辛苦嘅…

    回覆刪除
  23. 小波波班長上午8:00

    太好了,又開班教煑嘢食!!快啲再諗多啲自家創作啦!!好期待呀~~

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    小波波班長 :

    太好了,又開班教煑嘢食!!快啲再諗多啲自家創作啦!!好期待呀~~


    我下次想整白汁雞皇意粉呀。嘻嘻…

    回覆刪除
  25. HinHinMami上午8:00

    好一於試吓, 不過第一次我諗都要有兩手準備, 萬一佢唔肯食都有粥俾佢食.

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    HinHinMami :

    好一於試吓, 不過第一次我諗都要有兩手準備, 萬一佢唔肯食都有粥俾佢食.


    我上次都有咁諗過。不過我對為食嘅 Jayson 有信心。哈哈哈…

    回覆刪除
  27. Lindberg :

    白雪 :意粉醬係咪大人食果d? 定bb專用?
    我喺超市買普通嗰啲咋。應該冇乜問題嘅。

    thanks!

    anson又多個choice!

    回覆刪除
  28. Emilili上午8:00

    Lindberg : HinHinMami :好一於試吓, 不過第一次我諗都要有兩手準備, 萬一佢唔肯食都有粥俾佢食.我上次都有咁諗過。不過我對為食嘅 Jayson 有信心。哈哈哈…咪鬼咁話自己個仔啦!!我雀得, 佢都係似你之嘛 ~~ (閃~~! )

    回覆刪除
  29. Lindberg : Mavis,妳過嚟叔叔到,我煮妳食呀!mavis  : 有冇古怪架...

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    anson又多個choice!


    我仲以為妳整過添。

    回覆刪除
  31. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    咪鬼咁話自己個仔啦!!我雀得, 佢都係似你之嘛 ~~ (閃~~! )


    殺死妳!

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00

    koko :

    mavis  : 有冇古怪架...


    邊有呢。呵呵呵呵…

    回覆刪除