2009年6月2日

見路狂奔

最近因為婆婆屋企附近有地盤開工,樓下的遊樂場很大灰塵,加上經常天雨的關系,Jayson 都沒有落街玩。

幸好屋外有個大平台,讓 Jayson 可以跑來跑去,運動一下肌肉和消耗一些精力。


可能因為 Jayson 身型肥胖的關系,總覺得他跑起來很好笑。而那對 Bob The Builder 涼鞋是減價時候買的。如果平台有雨水水灘,婆婆會讓他在上面踏來踏去。起初 Jayson 都不太願意,之後也發覺玩水很有趣。希望有機會的話,公公會拍下來讓我們看一看。

昨天,他不慎地摔了一交。雖然已經用手去支撐,但因為頭大且重,所以還是磕了一個響頭。幸好只是輕微的撞傷,沒有大礙。

小朋友要跌跌踫踫才會大。想當年,我五步一小跌,十步一大跌,那才能養成這麼的一個鐵漢子。

「爸爸,您有冇跌壞個腦呀?」




~ Lindberg

30 則留言:

  1. 哈哈做乜唔著褲通街走 !? :D

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    人地入面有短褲㗎!

    回覆刪除
  3. 唉~ 時間過得真快, 轉眼間就識跑...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    仲跑得快過我添!

    回覆刪除
  5. 做乜好似無著褲仔的~!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    有㗎!!!

    回覆刪除
  7. jayson密密腳行得好快下wor...睇黎真係好耐無出去行, 一有機會就未路狂標!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    正所謂車輛腳,就係呢種啦!哈哈哈…

    回覆刪除
  9. jayson有冇着褲呀?!=.="

    不過佢好可愛呀~

    識講「GO~~~~~~~」

    ^^

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    有著褲㗎!係件衫長啲咋嘛!

    回覆刪除
  11. 飛天火羽上午8:00

    Jayson 咁快識走~ yea~

    我覺得自己好似睇緊F1....GOOOOOOOOOOOOOOO~

    回覆刪除
  12. 好似無著褲咁..哈哈!佢跑得好搞笑!

    回覆刪除
  13. jayson好似黑左好多咁既點解?

    行得好得意呀!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    我覺得似頭文字D多啲。哈哈…

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00



    有呀!有呀!有呀!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    遺傳唔到我啲好野。唉…

    回覆刪除
  17. 哈...我都以為佢無著褲~~ 呵呵...

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    熱天呀嘛!當然著短褲仔啦!

    回覆刪除
  19. 婆婆為Jayson拍video,勁!

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!我得我俾咗部 f50 俾佢地。呵呵呵呵…

    回覆刪除
  21. wingwing上午8:00

    婆婆拍喎,有個平台比佢走下幾好呀, 而家d 屋邨無了, 我都係喜歡舊式屋邨多d ,人情味多d !

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呢!我都覺得好正,又風涼水冷喎。幾好呀。

    回覆刪除
  23. 跑得快過你!? 唔係丫化... O.O"

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    我食得太多漢堡包,跑唔郁啦。

    回覆刪除
  25. 櫻杏子上午8:00

    jayson 跑姿好可愛! 跑多d好呀!男仔運動叻追女仔都有so d!!
    你唔好食咁多burger喇,一陣jayson跟埋你一齊食,又跟埋你一齊越跑越慢就弊…

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都覺得有幫助,所以我… 唉…

    回覆刪除
  27. hinhinmami上午8:00

    jayson 跑得好怏呀, 黑黑地的腳仔襯橙色涼鞋, sharp!

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都覺得對涼鞋好得意。

    回覆刪除
  29. 路人丙 in Ottawa上午8:00

    Jayson 婆婆 同 Jayson 媽 講話啲語氣都幾似, 由其係講:「係喇!」
    Jayson 見路狂奔的樣好得意; 希望佢一路長大都咁愛跑,保持咁好動。 唔好學爸爸,淨係愛食漢堡包,但係又唔運動, 唉.....

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁兩母女嘛。我都覺佢地啲語氣用詞好似。
    死啦妳!

    回覆刪除