2009年6月29日

迪士尼兩天團 之 史迪仔反轉大街騷

吃過早餐之後,二哥說他聽聞東涌有個名店倉。我早兩個月曾經到那裡行過,覺得對於他們這班購物狂,都不失為一個去去處。所以我們便向東涌出發!


坐地鐵由迪士尼公園到東涌東薈城名店倉真的很快捷。去到之後,大家分頭四出搶購。其實我都不知道平了多少,但見他們買得高興,就由得他們瘋狂一點吧。

因為吃了一頓豐富的早餐,午餐便簡簡單單在美食廣場解決。

二哥說:「都唔知邊條友,將支匙羹亂咁放。放落啲辣椒醬之後就放落啲蠔油到。搞到我碟油菜辣晒。」

我答:「咁可能人地一時唔小心啫。」

「俾著我知道係邊個,佢就知死…」

「一碟菜啫。唔洗死咁大鑊呀?」

「你做乜係咁幫住佢?唔通…」

「唔係… 我都話可能啫…」

「我覺得似係你喎!」

「唔係… 邊係呢?」


之後我們再回到樂園。回程時,有外國遊客問我們到那裡買這麼多好東西。其實地鐵應該推廣一下,因為對於迪士尼酒店的住客,真的是不錯的行程。

入到樂園,Jayson 兩位姐姐四圍找公主影相和簽名。


然後我們便去看當日才新推出的「史迪仔反轉大街騷」。表演在美國小鎮大街進行。有五輪巡遊車,載著五位卡通人物,率領一眾僂儸,於強勁的音樂之下,跟遊人勁歌熱舞。



而反斗的史迪仔,當然是最好不過的角色。


雖然天氣炎熱,但並無減退大家的熱情。身體每個細胞都跟隨節拍躍動。流一身熱汗,再熱一點也可以吧!


我們很喜歡史迪仔,因為他的頑皮本色,真的很搞笑可愛。我最愛扮 Lilo 說:「San Franciso…」


看完了那個騷之後,我們便回酒店吃晚飯。好萊塢酒店的自助晚餐有特價,成人都只是 $198 一位,有魚生蟹腳等。質素都不錯,只是人手不夠,沒有人收碟倒水。

「我又有包包食!好野!」


晚飯過後,其他人上房休息。而我們便起程回家了。見一家人都玩得這麼盡興,這二天的假期真的過得不錯。在通行證過期之前,一定要再來住一晚。



~ Lindberg

16 則留言:

  1. 最後那張相,jayson的樣子很古惑

    hehe

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    有得食嘛。哈哈哈…

    回覆刪除
  3. 果兩個公主都扮得幾似..

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    見到 Belle 就嚇死妳呀!濃妝到呀!

    回覆刪除
  5. er..咁即係...
    係咪你?!口下?!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    冇咁嘅事!邊係呢?

    回覆刪除
  7. 櫻杏子上午8:00

    可以放兩日假咁樣玩,真係爽!又得食有得買又有得玩,好正呀~~~

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    都真係幾好㗎,而且又唔洗擔心個仔唔適應。

    回覆刪除
  9. 睇你成家人好鍾意去(老鼠)樂園,我就唔like,鍾意去睇國寶,哈哈

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    係啲細路鐘意啫。

    回覆刪除
  11. 扮史迪仔嗰個好勁...咁鬼熱!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實隻隻都咁勁。超能先生嗰件厚到呀!

    回覆刪除
  13. Emilili上午8:00

    一定係你!! (唔好四圍望呀o靚仔~~)

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    呵呵呵呵…

    回覆刪除
  15. 瀅瀅媽媽上午8:00

    自助餐有咁多美食,jayson只吃包包?!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢其他都有食嘅。包包鐘意啲囉。哈!

    回覆刪除